Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Czerwone EVO X – I do tego Volk Rims, karbonowa dokładka i wstawki
    I do tego Volk Rims, karbonowa dokładka i wstawki
    15 maja 2013, 23:57 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja: BMW E36 Compact – Compact z silnikiem 1.6 (jeszcze)

Xenon, sport zawias, ciemne szyby i dokładka zderzaka. 

W planach swap na 2.5 bądź 2.8
    Compact z silnikiem 1.6 (jeszcze)

    Xenon, sport zawias, ciemne szyby i dokładka zderzaka.

    W planach swap na 2.5 bądź 2.8
    3 maja 2013, 12:07 przez ~Maniek0808 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Następny projekt BMW E30 318is 90" – Moja Beemka E30 318is z 1990r.
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

S209A	 SPERRDIFFERENTIAL 25%	 Blokada dyrefencjału
S210A	 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A	 SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG	 Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A	 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH	 Centralny zamek z autoalarmem
S314A	 FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT	 Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL	 Brak napisu modelu
S350A	 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM	 Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A	 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH	 Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A	 WARNDREIECK	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER	 Fotel sportowy
S510A	 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT	 Regulator zasięgu świateł
S520A	 NEBELSCHEINWERFER	 Lampa przeciwmgłowa
S652A	 BMW BAVARIA C II	 Radio Bavaria C II
S680A	 RADIOANTENNE MANUELL	 Antena radiowa ręczna
S690A	 CASSETTENHALTERUNG	 Uchwyt kasety
	
 Wersja krajowa Niemcy/Austria

Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j. 
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
    Moja Beemka E30 318is z 1990r.
    W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

    Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

    S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
    S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
    S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
    S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
    S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
    S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
    S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
    S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
    S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

    Wersja krajowa Niemcy/Austria

    Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
    Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
    Co sądzicie?
    2 maja 2013, 12:18 przez dzikuPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Z serii jak wszyscy to i ja – Moje E36 na podziemnym parkingu
Obecnie ciut inna dokładka i wypolerowane fele, niestety zdemontowane na zimę...
    Moje E36 na podziemnym parkingu
    Obecnie ciut inna dokładka i wypolerowane fele, niestety zdemontowane na zimę...
    15 marca 2013, 22:47 przez ignis55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Golf II duck bill – Golf II z dokładką od Golfa I GTi
pasuje czy nie?
    Golf II z dokładką od Golfa I GTi
    pasuje czy nie?
    11 marca 2013, 19:36 przez lechu5324 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szuraj chlapaczorem... – ...a nie jak pi..a dokładką
    ...a nie jak pi..a dokładką
    26 stycznia 2013, 2:29 przez ~grubaz88 | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Goryl E31 850i – Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

 Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
 Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
 Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
 Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
 Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
 Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

 # Procesor P4 2,5
 # 512 ramu
 # HDD 60 GB
 # DVD RW
 # Monitor 7" dotykowy
 # na usb
 # GPS
 # Wifi
 # Tuner TV+Fm
 # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
 # Win DT09
 # AutoMapa
 # Centrafuse
 # InCarTerminal
 # RoadRanner

 ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

~Goryl
    Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

    Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
    Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
    Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
    Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
    Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
    Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

    # Procesor P4 2,5
    # 512 ramu
    # HDD 60 GB
    # DVD RW
    # Monitor 7" dotykowy
    # na usb
    # GPS
    # Wifi
    # Tuner TV+Fm
    # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
    # Win DT09
    # AutoMapa
    # Centrafuse
    # InCarTerminal
    # RoadRanner

    ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

    ~Goryl
    23 grudnia 2012, 10:29 przez BzykussS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Z serii jak wszyscy to i ja vol3 – Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    20 października 2012, 20:00 przez Bednarz1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Honda Civic Coupe – - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
    - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    21 sierpnia 2012, 19:27 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne_właściciel_D.K.

    Honda Civic Coupe – swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej 
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky 
- pompa paliwa Walbro 255 
- zawieszenie Weitec -60mm 
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50 
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy 
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style 
- Kierunki Amber
    Swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    19 sierpnia 2012, 20:38 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)