Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Lotus Esprit S1 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską markę Lotus w latach 1976-2004. Esprit został zaprezentowany w październiku 1975 roku podczas Salonu Samochodowego w Paryżu i wszedł do produkcji w czerwcu 1976 roku zastępując model Europa. Pierwsza generacja Esprit znana jest jako Series 1 lub S1. Samochód napędzany był przez dwulitrowy silnik R4 generujący moc 162 KM i 190 Nm momentu obrotowego, co według producenta pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 221 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,8 sekund. Moc przenoszona była na tylne koła poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów Citroen C35 stosowaną również w Citroenie SM oraz Maserati Merak.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską markę Lotus w latach 1976-2004. Esprit został zaprezentowany w październiku 1975 roku podczas Salonu Samochodowego w Paryżu i wszedł do produkcji w czerwcu 1976 roku zastępując model Europa. Pierwsza generacja Esprit znana jest jako Series 1 lub S1. Samochód napędzany był przez dwulitrowy silnik R4 generujący moc 162 KM i 190 Nm momentu obrotowego, co według producenta pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 221 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,8 sekund. Moc przenoszona była na tylne koła poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów Citroen C35 stosowaną również w Citroenie SM oraz Maserati Merak.
    Nissan Laurel (Impul C35S) – Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
    Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
    Nissan Laurel C35 – Nissan to nie tylko piękne skyline i 200sx. 
Coś z innej beczki i bardziej japońskiego to Nissan Laurel C35.
    Nissan to nie tylko piękne skyline i 200sx.
    Coś z innej beczki i bardziej japońskiego to Nissan Laurel C35.
    Nissan & Toyota – Dostawcy największej ilości driftowozów wszelkiego rodzaju. Na zdjęciu przykładowe Toyoty: AE86 i Cressida oraz Nissany: 200SX i Laurel. 
Chociaż trochę trudno nazwać Cresside driftowozem, ale za to jej japońskie odmiany w kolejnych generacjach, to już popularne opcje do latania bokiem na torach driftingowych Japonii.
    Dostawcy największej ilości driftowozów wszelkiego rodzaju. Na zdjęciu przykładowe Toyoty: AE86 i Cressida oraz Nissany: 200SX i Laurel.
    Chociaż trochę trudno nazwać Cresside driftowozem, ale za to jej japońskie odmiany w kolejnych generacjach, to już popularne opcje do latania bokiem na torach driftingowych Japonii.
    Nissan Laurel (C35) – R6 2.5L turbo, 280 KM, napęd na tył. Typowy, szybki japoński sedan, który niestety ominął Europę.
    R6 2.5L turbo, 280 KM, napęd na tył. Typowy, szybki japoński sedan, który niestety ominął Europę.
    Nissan Laurel C35 – Ten niepozorny sedan, w Japonii często jest używany do driftu. Napęd na tył oraz znany silnik RB25DET, czynią z niego niezłą bazę.
    Ten niepozorny sedan, w Japonii często jest używany do driftu. Napęd na tył oraz znany silnik RB25DET, czynią z niego niezłą bazę.

    1