Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    13 stycznia 2021, 18:11 przez Adik1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    10 stycznia 2021, 19:01 przez ~BarteXtreme | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Laurel (Impul C35S) – Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
    Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
    S14 – S14 Zenki ze swapem RB25.
    S14 Zenki ze swapem RB25.
    Nissan Skyline 25GT-T – Tylnonapędowy Skyline.
2.5L RB25DET NEO 280 KM 343 Nm.
    Tylnonapędowy Skyline.
    2.5L RB25DET NEO 280 KM 343 Nm.
    Widok zza kierownicy Nissana Skyline GTS25T Type M. Ten model fabrycznie miał pod maską silnik RB25DET o parametrach 250 KM i 294 Nm, do tego oczywiście napęd na tył.
    26 lipca 2016, 14:59 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Serce S30 –
    4 lipca 2016, 15:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Gloria (Y34) – Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Nissan Laurel (C33) – Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).
    Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).