Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
Jeden z tych modeli, które niestety pozostały z kierownicą po prawej stronie. W serii, R6 2.5L RB25DET, 280 KM i 333 Nm, napęd oczywiście na tył. Inne wersje posiadały napęd na cztery koła, jednak z wolnossącym silnikiem RB25DE o mocy 200 KM. Ogólnie, Nissan Laurel przetrwał w ośmiu generacjach, produkowany był od 1968 do 2002 roku. Model ze zdjęć, to generacja C35, czyli ostatnia, z lat 1997-2002.
Widok zza kierownicy Nissana Skyline GTS25T Type M. Ten model fabrycznie miał pod maską silnik RB25DET o parametrach 250 KM i 294 Nm, do tego oczywiście napęd na tył.
Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
Tylnonapędowy model produkowany w latach 1989-1993. W Japonii nadal można go spotkać na torach driftingowych. Wiele części do szóstej generacji Nissana Laurel, pasuje od trzech innych samochodów Nissana, również używanych do sportu, czyli Skyline, Silvia oraz Cefiro. Samochód w najmocniejszych wersjach posiada 6-cylindrowe silniki: doładowany RB20DET o mocy 205 KM, lub wolnossący RB25DE o mocy 180 KM, które to często są modyfikowane, natomiast inne opcje, to swap np. na RB25DET (280 KM).