Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Nissan Laurel C35 – Ten niepozorny sedan, w Japonii często jest używany do driftu. Napęd na tył oraz znany silnik RB25DET, czynią z niego niezłą bazę.
    Ten niepozorny sedan, w Japonii często jest używany do driftu. Napęd na tył oraz znany silnik RB25DET, czynią z niego niezłą bazę.
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Skyline R33 Sedan – przepiękny samochodzik, pod maską RB25DET
    Przepiękny samochodzik, pod maską RB25DET
    25 maja 2014, 14:28 przez erwuo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    gieldaklasykow.pl

    Na jedynce raczej nie jechał.
    Widać że ma MOC!
    14 listopada 2013, 22:37 przez Downhillowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Uwielbiam tak kreatywnych ludzi, dzięki nim jest ciekawie na tym świecie. Jak widać na filmie wsadzenie silnika od sportowego auta do prawdziwej terenówki wyszło całkiem fajnie. Patrol daje radę w terenie i nieziemsko brzmi. Co tu dużo gadać... jeździłbym
    11 sierpnia 2013, 14:25 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (26)
    Ciekawe połączenie
    11 lipca 2013, 14:57 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Kelly Wong – Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.
    Z australijskiej sceny driftu. Jeździ Nissanem Cefiro A31, pod maską RB25DET o mocy 340 KM. Jeden z redaktorów SPEEDHUNTERS nazwał ją najlepszym żeńskim drifterem na świecie.
    Nissan Gloria Y34 – Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
    Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

    Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
    RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
    AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

    Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
    V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Nissan Skyline R32 GT-S – Ten egzemplarz jest dość mocno zmodyfikowany. Oprócz tego, co widać na zdjęciu ma w pełni regulowane zawieszenie, sportowe wnętrze (m.in. kierownica, fotele kubełkowe), oraz liczne modyfikacje silnika. Jest to fabryczny RB20DET, z między innymi nową mapą komputera, oraz turbiną od  silnika RB25DET ze Skylinea R33. Moc 286 km, moment obrotowy 387 nm.
    Ten egzemplarz jest dość mocno zmodyfikowany. Oprócz tego, co widać na zdjęciu ma w pełni regulowane zawieszenie, sportowe wnętrze (m.in. kierownica, fotele kubełkowe), oraz liczne modyfikacje silnika. Jest to fabryczny RB20DET, z między innymi nową mapą komputera, oraz turbiną od silnika RB25DET ze Skylinea R33. Moc 286 km, moment obrotowy 387 nm.