Bolid F1 z 1971 roku. 312 B2 jest ewolucją 312B, ulepszono aerodynamikę, tylne skrzydło zostało umieszczone za tylną oś, zmieniono zawieszenie i 3 litrowy boxer generował 470 KM. Za kierownicą siadał Jacky Ickx, Clay Regazzoni i Mario Andretti.
Wcześniej wrzuciłem prototyp nowego Legacy w topowej wersji. Teraz dla przypomnienia pierwsza generacja modelu Blitzen. Auto zostało opracowane przy współpracy z Porsche i posiadało między innymi stały napęd na cztery koła, sześciobiegową skrzynię biegów Tiptronic (z możliwością zmiany biegów przyciskami na kierownicy), oraz dwa turbodoładowane silniki boxer: czterocylindrowy o pojemności dwóch litrów (280 albo 265KM), lub sześciocylindrowy mający trzy litry pojemności (223KM). Oprócz tej wersji były dostępne także inne modele o zbliżonych osiągach: RS, RSK, oraz limitowany STI S401.
Pierwszy motocykl wyprodukowany przez BMW, który został wypuszczony na rynek w 1922 roku. Miał silnik o pojemności 494 ccm. 8,5 KM pozwalało na rozpędzenie motocykla do zawrotnej wówczas prędkości 95 km/h.