Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    BMW 700 – dzisiejsze beemki mnie jakoś nie kręcą, no może poza tymi na dwóch kołach, ale za to starsze modele potrafią zachwycić. dziś bardzo ciekawe i niemal zapomniane BMW 700. nie da się ukryć że urody przecudnej. krótko: silnik czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie boxer, umieszczony z tyłu, napędzający oczywiście koła tylne. moc max. 30KM przy 5000obr/min, max. moment 50Nm przy 3400obr/min. prędkość max. 121km/h. wersje nadwozia: sedan, coupe i kabriolet. produkcja trwała od 1959 do 1965 roku.
    Dzisiejsze beemki mnie jakoś nie kręcą, no może poza tymi na dwóch kołach, ale za to starsze modele potrafią zachwycić. dziś bardzo ciekawe i niemal zapomniane BMW 700. nie da się ukryć że urody przecudnej. krótko: silnik czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie boxer, umieszczony z tyłu, napędzający oczywiście koła tylne. moc max. 30KM przy 5000obr/min, max. moment 50Nm przy 3400obr/min. prędkość max. 121km/h. wersje nadwozia: sedan, coupe i kabriolet. produkcja trwała od 1959 do 1965 roku.
    18 maja 2012, 14:00 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Marzenia ;) - Honda GoldWing 1800 – Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM. 

Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    Jako jedyny motocykl na świecie jest wyposażony w airbaga. Prócz tego dostępna jest nawigacja, radio, podgrzewane siedzenia i manetki, ABS.

    Silnik o pojemności 1.8l sześciocylindrowy boxer OHC o mocy 119KM.

    Kufry mają łączną pojemność 141 l (Po bokach po 40 l, na górze 61 l)

    Niestety jedynym minusem jest waga: 385kg (bez płynów)

    W zależności od opcji ceny zaczynają się od 50 000zł
    4 maja 2012, 10:34 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Silnik przeciwsobny- Boxer –
    21 kwietnia 2012, 21:17 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Buggy – Buggy
-silnik 1.4 Boxer
    Buggy
    -silnik 1.4 Boxer
    19 kwietnia 2012, 16:39 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    matiqq

    Subaru Impreza - II generacja     KONKURS – Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

Druga generacja:
W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

    Druga generacja:
    W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    11 kwietnia 2012, 22:39 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Boxer z dwiema turbinami, coś wspaniałego!
    29 marca 2012, 10:56 przez hemicuda1972 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest nowy Ferrari SP12. Wersja specjalna zbudowana dla Erica Claptona. Koszt budowy wyniósł 3 miliony funtów, a budowa trwała 2 lata. Samochód powstał w oparciu o ramę i silnika z Ferrari 458 Italia, ale zastosowano w nim wiele zmian. Dostosowano go do wyglądu starych Ferrari, w tym 512 Boxer. Reflektory z Enzo. Samochód pierwotnie planowano z silnikiem 12 cylindrowym, ale taki się nie zmieścił i ostatecznie zdecydowano się na wersję 8 cylindrową. Film kręcony z ukrycia i być może jest to jedyny dostępny film w sieci tego czcuszka.
    24 marca 2012, 10:48 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Goldwing GL1800

    Do dyspozycji: audio, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenie, nawigacja, ABS, airbag poduszka powietrzna, CB radio, nawiewy no i ten komfort jaki nie da Ci żaden inny motocykl.

    Napędza go 1,8 litrowy, 6-cylindrowy boxer o mocy 120KM. Moment przenoszony jest na koła za pomocą wału Kardana. Przy dużej masie (385kg) konieczne było zastosowanie biegu wstecznego.
    8 marca 2012, 23:10 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 959 – Jest rok 1986. Porsche prezentuje model 959. Jest to najbardziej zaawansowany i najszybszy samochód w tamtych latach. Silnik to 6 cylindrowa jednostka w układzie boxer o pojemności skokowej 2884 ccm, z użebrowanymi cylindrami chłodzonymi powietrzem. Ze względu na wysokie temperatury, w głowicy cylindrów zastosowano chłodzenie cieczą. Wymiana mieszanki w każdym cylindrze dokonywana była za pośrednictwem 4 zaworów, co w połowie lat osiemdziesiątych było nowoczesnym rozwiązaniem. Silnik wyposażono również w 4 wałki rozrządu i hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Napęd na 4 koła. Kierowca mógł przełączać pomiędzy różnymi trybami jazdy (Dry, Wet Road, Ice Snow, Traction). Podążając śladami Citroena Porsche wyposażyło 959 w regulowaną wysokość zawieszenia. Do każdego z amortyzatorów podłączone były przewódy hydrauliczne, tworzyły one dwa osobne obwody dla przedniej i tylnej osi. Wspólna pompa hydrauliczna i zestaw zaworów regulował przepływ płynu hydraulicznego pozwalając zmieniać prześwit w zakresie od 120 do 180 mm. Mało tego, na każdym z amortyzatorów zainstalowano silnik elektryczny, który pozwalał z kabiny regulować siłę tłumienia. Czterokanałowy ABS, czy pomiar ciśnienia w oponach to także niezwykłe smaczki. Samochód osiągał prędkość maksymalną 315 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,7 sek. Jak wspomniałem na wstępie był on najszybszym wozem na świecie. Niestety tylko przez rok. Bo w 1987 roku Ferrari wypuściło spartańskie i nic nie mające z gadżetów F 40.
    Jest rok 1986. Porsche prezentuje model 959. Jest to najbardziej zaawansowany i najszybszy samochód w tamtych latach. Silnik to 6 cylindrowa jednostka w układzie boxer o pojemności skokowej 2884 ccm, z użebrowanymi cylindrami chłodzonymi powietrzem. Ze względu na wysokie temperatury, w głowicy cylindrów zastosowano chłodzenie cieczą. Wymiana mieszanki w każdym cylindrze dokonywana była za pośrednictwem 4 zaworów, co w połowie lat osiemdziesiątych było nowoczesnym rozwiązaniem. Silnik wyposażono również w 4 wałki rozrządu i hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Napęd na 4 koła. Kierowca mógł przełączać pomiędzy różnymi trybami jazdy (Dry, Wet Road, Ice Snow, Traction). Podążając śladami Citroena Porsche wyposażyło 959 w regulowaną wysokość zawieszenia. Do każdego z amortyzatorów podłączone były przewódy hydrauliczne, tworzyły one dwa osobne obwody dla przedniej i tylnej osi. Wspólna pompa hydrauliczna i zestaw zaworów regulował przepływ płynu hydraulicznego pozwalając zmieniać prześwit w zakresie od 120 do 180 mm. Mało tego, na każdym z amortyzatorów zainstalowano silnik elektryczny, który pozwalał z kabiny regulować siłę tłumienia. Czterokanałowy ABS, czy pomiar ciśnienia w oponach to także niezwykłe smaczki. Samochód osiągał prędkość maksymalną 315 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,7 sek. Jak wspomniałem na wstępie był on najszybszym wozem na świecie. Niestety tylko przez rok. Bo w 1987 roku Ferrari wypuściło spartańskie i nic nie mające z gadżetów F 40.
    26 sierpnia 2011, 1:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)