Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 153 takie materiały
    Mój karawan – Volvo v70 2.5t AWD 210hp
    Volvo v70 2.5t AWD 210hp
    6 stycznia 2023, 2:34 przez Dominik112pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Najszybszy przejazd na ćwierć mili na Polskiej ziemi.
    25 września 2022, 10:34 przez ~WidzRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    Mitsubishi 3000GT VR-4 – Mitsubishi GTO to grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Samochód bardziej znany jest pod nazwą wersji eksportowej - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991–1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera jako Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, produkowanego w latach 1969-1976. Mitsubishi 3000GT zostało opracowane z myślą o rywalizacji z takimi samochodami jak Mazda RX-7, Nissan 300ZX, Nissan Skyline GT-R oraz Toyota Supra. W pierwszej generacji GTO Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia. W wersji VR-4 samochód napędzany był przez silnik V6 twin-turbo o mocy maksymalnej 300 KM i momencie obrotowym 415 Nm.
    Mitsubishi GTO to grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Samochód bardziej znany jest pod nazwą wersji eksportowej - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991–1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera jako Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, produkowanego w latach 1969-1976. Mitsubishi 3000GT zostało opracowane z myślą o rywalizacji z takimi samochodami jak Mazda RX-7, Nissan 300ZX, Nissan Skyline GT-R oraz Toyota Supra. W pierwszej generacji GTO Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia. W wersji VR-4 samochód napędzany był przez silnik V6 twin-turbo o mocy maksymalnej 300 KM i momencie obrotowym 415 Nm.
    Toyota Yaris Cross AWD-i - czy tak powinien "działać" napęd na cztery koła? Innymi słowy - fail.
    29 lipca 2022, 23:22 przez Garth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/duszaniespokojna

    Supercar wśród SUVów. Dlaczego? Opowiadam w najnowszym vlogu. Zapraszam serdecznie.

    SPECKA:
    4.0 V8 TT
    640PS
    850Nm
    AWD
    2220kg
    AT 8B Tiptronic S
    PCCB - standard
    RWS - standard
    Tytanowy wydech - standard
    22” kute obręcze
    100km/h w około 3s
    200km/h w około 12s
    312km/h top speed
    90L zbiornik paliwa
    $€£¥: od 987 000 zł ten: 1 136 878 zł
    21 kwietnia 2022, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 6 MPS – Samochód produkowany przez japońską firmę Mazda przez okres około 2 lat - od początku 2006 roku do końca 2007 roku. Samochód został wyposażony w doładowany turbosprężarką 2,3-litrowy silnik osiągający maksymalną moc 260 KM (rynek europejski) lub 270-278 KM (rynek północnoamerykański). Maksymalny moment obrotowy to 380 Nm. Różnice w mocy wynikają m.in. z norm emisji spalin innych w Europie i Ameryce Północnej. Mazda obiecuje prędkość maksymalną 240 km/h oraz przyspieszenie do 100 km/h w 6,6 sekund. Według użytkowników i dziennikarzy motoryzacyjnych przy dobrej przyczepności i odrobinie wprawy udaje się uzyskać wynik poniżej 6 sekund do 100 km/h. Mazda 6 MPS posiada 6-biegową skrzynię ręczną oraz napęd AWD na obie osie.
    Samochód produkowany przez japońską firmę Mazda przez okres około 2 lat - od początku 2006 roku do końca 2007 roku. Samochód został wyposażony w doładowany turbosprężarką 2,3-litrowy silnik osiągający maksymalną moc 260 KM (rynek europejski) lub 270-278 KM (rynek północnoamerykański). Maksymalny moment obrotowy to 380 Nm. Różnice w mocy wynikają m.in. z norm emisji spalin innych w Europie i Ameryce Północnej. Mazda obiecuje prędkość maksymalną 240 km/h oraz przyspieszenie do 100 km/h w 6,6 sekund. Według użytkowników i dziennikarzy motoryzacyjnych przy dobrej przyczepności i odrobinie wprawy udaje się uzyskać wynik poniżej 6 sekund do 100 km/h. Mazda 6 MPS posiada 6-biegową skrzynię ręczną oraz napęd AWD na obie osie.
    15 kwietnia 2022, 20:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi 3000GT VR-4 – Sportowy grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Na rynku japońskim sprzedawany pod nazwą GTO, lecz bardziej znana jest nazwa eksportowa - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991-1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera pod nazwą Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, dwudrzwiowego hardtop coupe sprzedawanego na początku lat 70., stylizowanego na ówczesne amerykańskie muscle cars, wyposażonego w czterocylindrowe silniki rzędowe z napędem na tylną oś. W pierwszej generacji GTO, produkowanej w latach 1990-1993 Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia (ECS). Druga generacja produkowana była w latach 1994-1996. Drugą generację modelu można łatwo rozpoznać poprzez nowy kształt przednich zderzaków oraz mniejszych, okrągłych lampach przeciwmgłowych. Możliwy był montaż kół o większych rozmiarach, zmodyfikowano boczne wloty powietrze oraz tylny zderzak. Zmieniono również wystrój wnętrza, samochód posiadał teraz na wyposażeniu podwójne poduszki powietrzne oraz ulepszony system klimatyzacji. Wszystkie silniki zmodyfikowano tak, że osiągają nieznacznie większy moment obrotowy. Wersja VR-4 otrzymała dodatkowo 6-biegową manualna skrzynię biegów Getrag. W latach 1995 - 96 w modelach 3000GT SL i VR-4 sprzedawanych na rynku amerykańskim dostępna była opcja zdejmowanego dachu. Samochody były modyfikowane przez firmę ASC z Kalifornii, dach mógł być zdejmowany lub zakładany za jednym przyciśnięciem guzika. Był to pierwszy tego rodzaju samochód sprzedawany na terenie Stanów Zjednoczonych od czasu Forda Skylinera z lat 1957-59, produkcję 3000GT w tej wersji zawieszono jednak po dwóch latach z powodu niskiego poziomu sprzedaży. W wersji VR-4 samochód posiadał sześciocylindrowy silnik DOHC 24v Twin-turbo o mocy 300 KM.
    Sportowy grand tourer produkowany przez japoński koncern Mitsubishi w latach 1990-2001. Na rynku japońskim sprzedawany pod nazwą GTO, lecz bardziej znana jest nazwa eksportowa - 3000GT. Samochód ten z niewielkimi zmianami w latach 1991-1996 sprzedawany był także na terenie Ameryki Północnej poprzez salony Chryslera pod nazwą Dodge Stealth. Nazwa GTO pochodzi od innego samochodu Mitsubishi, Galanta GTO, dwudrzwiowego hardtop coupe sprzedawanego na początku lat 70., stylizowanego na ówczesne amerykańskie muscle cars, wyposażonego w czterocylindrowe silniki rzędowe z napędem na tylną oś. W pierwszej generacji GTO, produkowanej w latach 1990-1993 Mitsubishi zastosowało wiele innowacyjnych technologii które miały polepszyć właściwości techniczne pojazdu, wśród nich znalazły się: napęd AWD, zmodyfikowany układ kierowniczy, system aktywnej aerodynamiki nadwozia w skład którego wchodziły samoregulujące się przednie i tylne spoilery, regulowany układ wydechowy i elektronicznie kontrolowany system zawieszenia (ECS). Druga generacja produkowana była w latach 1994-1996. Drugą generację modelu można łatwo rozpoznać poprzez nowy kształt przednich zderzaków oraz mniejszych, okrągłych lampach przeciwmgłowych. Możliwy był montaż kół o większych rozmiarach, zmodyfikowano boczne wloty powietrze oraz tylny zderzak. Zmieniono również wystrój wnętrza, samochód posiadał teraz na wyposażeniu podwójne poduszki powietrzne oraz ulepszony system klimatyzacji. Wszystkie silniki zmodyfikowano tak, że osiągają nieznacznie większy moment obrotowy. Wersja VR-4 otrzymała dodatkowo 6-biegową manualna skrzynię biegów Getrag. W latach 1995 - 96 w modelach 3000GT SL i VR-4 sprzedawanych na rynku amerykańskim dostępna była opcja zdejmowanego dachu. Samochody były modyfikowane przez firmę ASC z Kalifornii, dach mógł być zdejmowany lub zakładany za jednym przyciśnięciem guzika. Był to pierwszy tego rodzaju samochód sprzedawany na terenie Stanów Zjednoczonych od czasu Forda Skylinera z lat 1957-59, produkcję 3000GT w tej wersji zawieszono jednak po dwóch latach z powodu niskiego poziomu sprzedaży. W wersji VR-4 samochód posiadał sześciocylindrowy silnik DOHC 24v Twin-turbo o mocy 300 KM.
    Ford Focus RS – W styczniu 2015 roku Ford zaprezentował kolejną odsłonę topowej, sportowej odmiany RS. Samochód posiada 2,3-litrowy, turbodoładowany silnik Ecoboost o mocy 350 KM. Samochód ma system napędu 4x4 Ford Performance AWD. Ford Focus RS trzeciej generacji posiada jedynie manualną skrzynię biegów, dlatego samochód wyposażono w funkcję stall recovery. Po błędzie kierowcy, skutkującym zgaszeniem silnika, funkcja stall recovery automatycznie ponownie uruchamia silnik nawet bez konieczności wciśnięcia sprzęgła, czy wrzucania na luz.
    W styczniu 2015 roku Ford zaprezentował kolejną odsłonę topowej, sportowej odmiany RS. Samochód posiada 2,3-litrowy, turbodoładowany silnik Ecoboost o mocy 350 KM. Samochód ma system napędu 4x4 Ford Performance AWD. Ford Focus RS trzeciej generacji posiada jedynie manualną skrzynię biegów, dlatego samochód wyposażono w funkcję stall recovery. Po błędzie kierowcy, skutkującym zgaszeniem silnika, funkcja stall recovery automatycznie ponownie uruchamia silnik nawet bez konieczności wciśnięcia sprzęgła, czy wrzucania na luz.
    31 marca 2022, 20:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Range Rover Evoque – Samochód produkowany pod brytyjską marką Land Rover od 2011 roku. Druga generacja Evoque po raz pierwszy została zaprezentowana w listopadzie 2018 roku. Styliści Land Rovera upodobnili drugą generację Evoque do większego modelu Velar przedstawionego rok wcześniej, co obrazują dłuższe tylne lampy, subtelniejsze przetłoczenia na karoserii i charakterystyczne, chowane klamki na drzwiach aktywujące się po naciśnięciu. Silniki w momencie wprowadzenia na rynek to diesle o mocy 150 KM z napędem przednim i 180 i 240 KM AWD oraz benzyny AWD o mocy 200, 250 i 300 KM.
    Samochód produkowany pod brytyjską marką Land Rover od 2011 roku. Druga generacja Evoque po raz pierwszy została zaprezentowana w listopadzie 2018 roku. Styliści Land Rovera upodobnili drugą generację Evoque do większego modelu Velar przedstawionego rok wcześniej, co obrazują dłuższe tylne lampy, subtelniejsze przetłoczenia na karoserii i charakterystyczne, chowane klamki na drzwiach aktywujące się po naciśnięciu. Silniki w momencie wprowadzenia na rynek to diesle o mocy 150 KM z napędem przednim i 180 i 240 KM AWD oraz benzyny AWD o mocy 200, 250 i 300 KM.