Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Maserati 2.24 V6 Bi-Turbo – Przepiękna włoszka z kozackim silnikiem
    Przepiękna włoszka z kozackim silnikiem
    17 maja 2013, 10:00 przez Jose93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra Pick-up – Bi-turbo V6
    Bi-turbo V6
    BMW Alpina B7 Bi-turbo –
    23 kwietnia 2013, 13:58 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    V6 Bi-turbo –
    20 marca 2013, 14:04 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawe ilu znawców VW wiedziało o tym modelu? – HPA Motorsports R32 Stage II Bi-Turbo

Samochód pochodzi z roku 2004. Zajęła się nim profesjonalna firma HPA Motorsports ze Stanów.

Silnik V6 DOHC 24V o pojemności 3189cm3 podwójnie turbo doładowany generuje szalone 550hp i prawie 800nm połączone z napędem na cztery koła gwarantują mu pierwszą setkę w 3.2s i prędkości maksymalnej 325km/h. Czas na ćwierć mili to niecałe 11 sekund! 
Pozdrawiam wszystkich Motokillerowców!
(Samochód można spotkać w grach serii Gran Turismo 4 i 5)
    HPA Motorsports R32 Stage II Bi-Turbo

    Samochód pochodzi z roku 2004. Zajęła się nim profesjonalna firma HPA Motorsports ze Stanów.

    Silnik V6 DOHC 24V o pojemności 3189cm3 podwójnie turbo doładowany generuje szalone 550hp i prawie 800nm połączone z napędem na cztery koła gwarantują mu pierwszą setkę w 3.2s i prędkości maksymalnej 325km/h. Czas na ćwierć mili to niecałe 11 sekund!
    Pozdrawiam wszystkich Motokillerowców!
    (Samochód można spotkać w grach serii Gran Turismo 4 i 5)
    15 lutego 2013, 23:58 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło: własne
    Audi A4 – Audi A4 2.7 Bi-Turbo po programie ABT.Aktualna moc 340KM i 505NM
    Audi A4 2.7 Bi-Turbo po programie ABT.Aktualna moc 340KM i 505NM
    3 lutego 2013, 10:54 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Citroen C5 3,0 V6 bi turbo –
    10 stycznia 2013, 21:21 przez Wariacik_bokeim (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Mercedes-Benz E63 AMG Bi-Turbo – Jest w Tym Moc !
    Jest w Tym Moc !
    8 stycznia 2013, 0:40 przez Gpower (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo bi turbo to za mało! –
    31 grudnia 2012, 11:13 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alpina B10 Biturbo – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    30 grudnia 2012, 10:26 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)