Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Audi RS4 V6 Bi-Turbo
    15 listopada 2013, 22:22 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SL AMG bi turbo V8 –
    9 października 2013, 20:21 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina B7 Bi-Turbo, uchwycona na autostradzie w Niemczech. – Przepraszam za ostrość ale robiłem zdjęcie jadąc samochodem.
Nie mogłem jej dogonić, ale udało się ją złapać w małym korku, a później na stacji.
Alpina miała cudowny dźwięk, przyspieszenie, wygląd, a właścicielem okazał się Polak. Rozmawiałem z nim i powiedział że ta Alpina była robiona na zamówienie. 
Posiada wzmocnione turbiny, tytanowe łopatki turbin.
    Przepraszam za ostrość ale robiłem zdjęcie jadąc samochodem.
    Nie mogłem jej dogonić, ale udało się ją złapać w małym korku, a później na stacji.
    Alpina miała cudowny dźwięk, przyspieszenie, wygląd, a właścicielem okazał się Polak. Rozmawiałem z nim i powiedział że ta Alpina była robiona na zamówienie.
    Posiada wzmocnione turbiny, tytanowe łopatki turbin.
    21 sierpnia 2013, 15:10 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło: Własne. Mój aparat
    Piękne i rzadkie BMW – BMW Alpina B6 bi-turbo na pięknych 20 calowych felgach Alpina Classic
samochód ma 540KM i 700Nm, rozpędza się do 320km/h a do setki przyśpiesza w 4,4s

Złapane pod marketem w Żorach
    BMW Alpina B6 bi-turbo na pięknych 20 calowych felgach Alpina Classic
    samochód ma 540KM i 700Nm, rozpędza się do 320km/h a do setki przyśpiesza w 4,4s

    Złapane pod marketem w Żorach
    13 sierpnia 2013, 16:08 przez patrykk912 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło: własne
    Alpina B10 Bi-Turbo – Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka"  była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

liczba cylidrów - 6R
pojemność - 3430cm³
moc maksymalna kW/KM - 265/360
maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - około 290km/h
    Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka" była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
    Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

    liczba cylidrów - 6R
    pojemność - 3430cm³
    moc maksymalna kW/KM - 265/360
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - około 290km/h
    9 sierpnia 2013, 15:26 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Spotkany CLS 63 AMG – Mercedes Benz CLS 63 AMG C218 V8 5,5 l (5461 cm³) bi-turbo 525 KM (386 kW) przy 5250 obr/min	700 N•m przy 1750-5000 obr/min	0-100 km/h 4,4 s
    Mercedes Benz CLS 63 AMG C218 V8 5,5 l (5461 cm³) bi-turbo 525 KM (386 kW) przy 5250 obr/min 700 N•m przy 1750-5000 obr/min 0-100 km/h 4,4 s
    20 lipca 2013, 12:59 przez Mercedes_CLS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Golf 3 RWD VR6 Bi-Turbo
    14 lipca 2013, 17:42 przez mati12394 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Bentley Continental GT – - 6.0 V12 Bi-Turbo
- 672KM
- 789Nm
- 0-100 km/h - 4.5s 
- Vmax - 322 km/h
    - 6.0 V12 Bi-Turbo
    - 672KM
    - 789Nm
    - 0-100 km/h - 4.5s
    - Vmax - 322 km/h
    10 czerwca 2013, 4:45 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 750 Li V12 Bi turbo Individual... – ...w jasno brązowej skórce. Kwintesencja klasy, mocy i kultury!
    ...w jasno brązowej skórce. Kwintesencja klasy, mocy i kultury!
    29 maja 2013, 13:06 przez bonlesss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne