Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Dwie dupeczki – To bi-turbo mi w głowie namieszało.
    To bi-turbo mi w głowie namieszało.
    Z serii: Co widzi mechanik? – Wymieniajcie filtry oleju wraz z olejem to nie będziecie wymieniać silnika... W tym przypadku 2.7 bi turbo w A6 Allroad. Filtr zatkał dopływ oleju co związku z tym dól silnika klasyfikował się do wymiany.
    Wymieniajcie filtry oleju wraz z olejem to nie będziecie wymieniać silnika... W tym przypadku 2.7 bi turbo w A6 Allroad. Filtr zatkał dopływ oleju co związku z tym dól silnika klasyfikował się do wymiany.
    Więcej o aucie w źródle.
    Jetta – VR6 bi turbo umieszczone centralnie.
    VR6 bi turbo umieszczone centralnie.
    12 października 2014, 16:34 przez andrzey44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło: www.mack.ultime.pl
    Maserati Ghiblì – Maserati użył tą nazwę pierwszy raz w 1967 roku. 

Drugi raz nastąpił w 1992r., dla następcy Bi-turbo, od którego odziedziczył silniki ( w tym 2L bi-turbo V6 o mocy 306 KM) 

Trzeci (i jak dotychczas, ostatni) raz w samochodzie, który nie ma nic wspólnego poza nazwą z poprzednimi dwoma generacjami pojazdu. Jest to samochód osobowy klasy średniej-wyższej.
    Maserati użył tą nazwę pierwszy raz w 1967 roku.

    Drugi raz nastąpił w 1992r., dla następcy Bi-turbo, od którego odziedziczył silniki ( w tym 2L bi-turbo V6 o mocy 306 KM)

    Trzeci (i jak dotychczas, ostatni) raz w samochodzie, który nie ma nic wspólnego poza nazwą z poprzednimi dwoma generacjami pojazdu. Jest to samochód osobowy klasy średniej-wyższej.
    22 września 2014, 16:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Piękny – Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    9 września 2014, 20:54 przez ~profffi | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW Alpina D3 Bi-Turbo –
    14 sierpnia 2014, 12:19 przez Damiano7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A4 – Bi-turbo.
    Bi-turbo.
    5 sierpnia 2014, 17:56 przez opel1234 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi RS6 Avant '14 – Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
Czego chcieć więcej?
    Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
    4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
    Czego chcieć więcej?
    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.