Szukaj
Znalazłem 90 takich materiałów
W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.
Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.
Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.