Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Nowy Mercedes-Benz CLS Coupé oraz Shooting Brake – pod maską do 585 KM – Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

    W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

    Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    2.7 Bi-turbo – 380 KM w avancie.
    380 KM w avancie.
    3 czerwca 2014, 22:28 przez dominnpfkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wnętrze Audi A6 Bi-turbo – nic dodać, nic ująć...
    Nic dodać, nic ująć...
    27 lutego 2014, 21:12 przez ~vogel04 | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło: własne
    2 lutego 2014, 0:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alpina, Alpina, a cóż to takiego? – W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych. 
Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu. 
Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12). 
Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h. 
Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie. 
Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM). 

Na zdjęciu:
ALPINA B7 (F01)
Produkowany: 2010 - .....
Model bazowy:750i
Pojemność cm3 : 4395
Układ/liczba cylindrów : V8
Maks.moc(KM) : 507
Maks.moment obrotowy : 700
Przyspieszenie 0-100 : 4.7
Prędkość maks(km/h) 302
    W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

    Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych.
    Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu.
    Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12).
    Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h.
    Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie.
    Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM).

    Na zdjęciu:
    ALPINA B7 (F01)
    Produkowany: 2010 - .....
    Model bazowy:750i
    Pojemność cm3 : 4395
    Układ/liczba cylindrów : V8
    Maks.moc(KM) : 507
    Maks.moment obrotowy : 700
    Przyspieszenie 0-100 : 4.7
    Prędkość maks(km/h) 302
    30 stycznia 2014, 0:43 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RUF CTR3 – - Silnik: B6 3,7 l (3746 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, bi-turbo
- Moc: 700 KM przy 7000 obr/min
- Przyspieszenie: 0-100 km/h: 3,2 s
- Prędkość maksymalna: 375 km/h
    - Silnik: B6 3,7 l (3746 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, bi-turbo
    - Moc: 700 KM przy 7000 obr/min
    - Przyspieszenie: 0-100 km/h: 3,2 s
    - Prędkość maksymalna: 375 km/h
    27 stycznia 2014, 3:22 przez loke9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii Ciekawostki motoryzacyjne -V- – BMW ujawniło ekskluzywną Serię 7! BMW zaprezentowało światu model BMW 760Li w specjalnej wersji M Sport Bi-Turbo. Uprzedzamy Was przed zdradziecką literą M w nazwie.   Mimo wyróżnienia znaczkiem M Sport, producent nie dokonywał żadnych zmian wzmacniających silnik. Za napęd odpowiadać ten sam motor, który znajduje się w podstawowej wersji 760 Li, czyli sześciolitrowy motor V12 generujący 544 KM.
    BMW ujawniło ekskluzywną Serię 7! BMW zaprezentowało światu model BMW 760Li w specjalnej wersji M Sport Bi-Turbo. Uprzedzamy Was przed zdradziecką literą M w nazwie. Mimo wyróżnienia znaczkiem M Sport, producent nie dokonywał żadnych zmian wzmacniających silnik. Za napęd odpowiadać ten sam motor, który znajduje się w podstawowej wersji 760 Li, czyli sześciolitrowy motor V12 generujący 544 KM.
    7 stycznia 2014, 1:30 przez Zielin_PL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: osamochodach.pl/2013/12/bmw-ujawnilo-ekskluzywna-serie-7/
    S4 w zimowej scenerii – Moje marzenie, kto by takiej bestii nie chciał, może za kilka lat się spełni. Na razie muszę się cieszyć z tego co mam (Fiat 126p 1985r.) Jak zniżki zlecą to taką sobie sprawie, bo na razie za głupiego malucha płace 600zł rocznie to co dopiero za 2.7 Bi-Turbo
    Moje marzenie, kto by takiej bestii nie chciał, może za kilka lat się spełni. Na razie muszę się cieszyć z tego co mam (Fiat 126p 1985r.) Jak zniżki zlecą to taką sobie sprawie, bo na razie za głupiego malucha płace 600zł rocznie to co dopiero za 2.7 Bi-Turbo
    6 grudnia 2013, 14:54 przez wilk600rr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)