Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 90 takich materiałów
    Piękny – Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    Światowa premiera Mercedes-AMG GT: pod maską jest 4-litrowy V8 bi-turbo z 462 lub 510 koni mechanicznych.
    9 września 2014, 20:54 przez ~profffi | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW Alpina D3 Bi-Turbo –
    14 sierpnia 2014, 12:19 przez Damiano7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A4 – Bi-turbo.
    Bi-turbo.
    5 sierpnia 2014, 17:56 przez opel1234 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi RS6 Avant '14 – Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
Czego chcieć więcej?
    Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
    4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
    Czego chcieć więcej?
    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Nowy Mercedes-Benz CLS Coupé oraz Shooting Brake – pod maską do 585 KM – Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    Po 4 latach od premiery drugiej generacji auta, Mercedes-Benz uznał, że model CLS zasługuje na facelifting. Zmienił się przede wszystkim przedni pas auta, jest odświeżony kokpit, 9-biegowa przekładania automatyczna, nowe silniki oraz nowe gadżety związane z bezpieczeństwem i multimediami.

    W przedniej części nadwozia najbardziej rzucają się w oczy nowe i nietypowe reflektory, które Mercedes nazywa Multibeam LED. Są one montowane standardowo w każdej wersji auta i potrafią automatycznie oświetlić każdą część drogi. Nowe światła przednie współpracują z komputerem, który na bieżąco monitoruje drogę za pomocą kamery znajdującej się za przednią szybą. Gdy ta wykryje pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub jadący w tym samym kierunku co my, elektronika zadecyduje o tym, które z 24 diod LED zostaną zgaszone. Dla kierowcy nowego CLS-a oznacza to, że droga ciągle będzie idealnie oświetlona, a nasz samochód nie oślepi żadnego innego uczestnika ruchu.

    Pod maską stanowczo najciekawszym silnikiem jest 5.5-litrowe V8 bi-turbo z napisem AMG. Silnik w zależności od wersji generuje 557 lub 585 KM, a także moment obrotowy 720 lub 800 Nm. Mercedes zaznacza, że to obecnie jeden z najlepszych silników na świecie biorąc pod uwagę moc, moment obrotowy i zużycie paliwa. Słabsza wersja V8 ma spalać 9,9 litra na 100 km, zaś mocniejszy silnik współpracujący z napędem na 4 koła będzie potrzebował do 10,6 litra na 100 km.
    2.7 Bi-turbo – 380 KM w avancie.
    380 KM w avancie.
    3 czerwca 2014, 22:28 przez dominnpfkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wnętrze Audi A6 Bi-turbo – nic dodać, nic ująć...
    Nic dodać, nic ująć...
    27 lutego 2014, 21:12 przez ~vogel04 | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne