Szukaj
Znalazłem 91 takich materiałów
Silnik: R4
Pojemność: 2,3 l
Moc: 280 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
Prędkość maksymalna: 274 km/h
Cult Style
Ogólnie Cult Style dotyczy głównie samochodów z epoki lat 60 i 70 i czerpie garściami z tamtych czasów.
Główne cechy to:
- cecha chyba najbardziej charakterystyczna - bagażnik dachowy
- kolejna to naklejki na tylnej i na bocznej szybie
- wiele nawiązań i akcentów związanych z samochodami z tamtych lat
- akcesoria z epoki
- obniżone nadwozie
- bo bym zapomniał - felgi - BBS, Garbus to chyba najmodniejsze klasyki
Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)
Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.
Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h