Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Jak się handlowało w czasach PRL # 2 – Bagażnik Warszawy
    Bagażnik Warszawy
    BAC Mono – Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

Silnik: R4
Pojemność: 2,3 l
Moc: 280 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
Prędkość maksymalna: 274 km/h
    Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

    Silnik: R4
    Pojemność: 2,3 l
    Moc: 280 KM
    Moment obrotowy: 280 Nm
    Liczba zaworów: 16
    Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
    Prędkość maksymalna: 274 km/h
    26 stycznia 2014, 18:44 przez LaRive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Otwierać bagażnik – Otwierać bagażnik inaczej niż wszyscy... i to zdziwienie, ale jak?
    Otwierać bagażnik inaczej niż wszyscy... i to zdziwienie, ale jak?
    20 stycznia 2014, 9:37 przez Kriss1983 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Style cz. 2 – Dziś na tapetę leci kuzyn germana czyli:

Cult Style

Ogólnie Cult Style dotyczy głównie samochodów z epoki lat 60 i 70 i czerpie garściami z tamtych czasów.

Główne cechy to:

- cecha chyba najbardziej charakterystyczna - bagażnik dachowy
- kolejna to naklejki na tylnej i na bocznej szybie
- wiele nawiązań i akcentów związanych z samochodami z tamtych lat
- akcesoria z epoki
- obniżone nadwozie

- bo bym zapomniał - felgi - BBS, Garbus to chyba najmodniejsze klasyki
    Dziś na tapetę leci kuzyn germana czyli:

    Cult Style

    Ogólnie Cult Style dotyczy głównie samochodów z epoki lat 60 i 70 i czerpie garściami z tamtych czasów.

    Główne cechy to:

    - cecha chyba najbardziej charakterystyczna - bagażnik dachowy
    - kolejna to naklejki na tylnej i na bocznej szybie
    - wiele nawiązań i akcentów związanych z samochodami z tamtych lat
    - akcesoria z epoki
    - obniżone nadwozie

    - bo bym zapomniał - felgi - BBS, Garbus to chyba najmodniejsze klasyki
    16 stycznia 2014, 20:57 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mała zagadka – a gdzie silnik? Czy to bagażnik?
    A gdzie silnik? Czy to bagażnik?
    7 stycznia 2014, 20:18 przez kris920 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Pomóżmy Damianowi! – Poszukiwane auto to Volkswagen Caddy (rocznik 2004), w kolorze srebrnym, o numerach rejestracyjnych GPU 69UW. Samochód miał bagażnik na dachu i platformę dzięki której możliwy był wjazd wózkiem inwalidzkim. Rodzice Damiana apelują o pomoc w odnalezieniu samochodu lub informacje na temat kradzieży. Można się z nimi skontaktować pod numerami: 609-225-752 i 516-860-171.
    Poszukiwane auto to Volkswagen Caddy (rocznik 2004), w kolorze srebrnym, o numerach rejestracyjnych GPU 69UW. Samochód miał bagażnik na dachu i platformę dzięki której możliwy był wjazd wózkiem inwalidzkim. Rodzice Damiana apelują o pomoc w odnalezieniu samochodu lub informacje na temat kradzieży. Można się z nimi skontaktować pod numerami: 609-225-752 i 516-860-171.
    1 stycznia 2014, 0:30 przez BansujR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Ciekawostka:  elektryczny  W123 – Na targach w Hanowerze w 1982 Mercedes pokazał prototyp elektrycznego W123. Pod maską znajdował się 2 cylindrowy silnik który ładował baterie zajmujące cały bagażnik wersji kombi. Silnik elektryczny posiadał moc 42 km i przy zwiększonej o 600 kg. masie samochodu pozwalał na jazdę z "oszałamiającą" prędkością 80km/h.
    Na targach w Hanowerze w 1982 Mercedes pokazał prototyp elektrycznego W123. Pod maską znajdował się 2 cylindrowy silnik który ładował baterie zajmujące cały bagażnik wersji kombi. Silnik elektryczny posiadał moc 42 km i przy zwiększonej o 600 kg. masie samochodu pozwalał na jazdę z "oszałamiającą" prędkością 80km/h.
    21 grudnia 2013, 13:59 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Romet Jubilat – Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    23 listopada 2013, 19:16 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Ciekawy, lecz nieprzesadzony bagażnik –
    10 listopada 2013, 20:52 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)