Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    fazis

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 23 października 2013 - 7:48
    Ostatnio: 17 sierpnia 2018 - 10:56
    O sobie:

    KM i km to nie to samo!

    k - kilo (tysiąc), K - kelwin (temperatura)
    s - sekunda (czas), S - simens (przewodność elektryczna)
    a - przyśpieczenie, A - amper (natężenie prądu)
    t - czas, T - tesla (indukcja magnetyczna)

    Kiedy Wy wreszcie zrozumiecie że wielkość ma znaczenie?

    • Materiałów na głównej: 4 z 5 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 182
    • Komentarzy: 307
    • Punktów za komentarze: 541
     
    Style cz. 2 – Dziś na tapetę leci kuzyn germana czyli:

Cult Style

Ogólnie Cult Style dotyczy głównie samochodów z epoki lat 60 i 70 i czerpie garściami z tamtych czasów.

Główne cechy to:

- cecha chyba najbardziej charakterystyczna - bagażnik dachowy
- kolejna to naklejki na tylnej i na bocznej szybie
- wiele nawiązań i akcentów związanych z samochodami z tamtych lat
- akcesoria z epoki
- obniżone nadwozie

- bo bym zapomniał - felgi - BBS, Garbus to chyba najmodniejsze klasyki
    Dziś na tapetę leci kuzyn germana czyli:

    Cult Style

    Ogólnie Cult Style dotyczy głównie samochodów z epoki lat 60 i 70 i czerpie garściami z tamtych czasów.

    Główne cechy to:

    - cecha chyba najbardziej charakterystyczna - bagażnik dachowy
    - kolejna to naklejki na tylnej i na bocznej szybie
    - wiele nawiązań i akcentów związanych z samochodami z tamtych lat
    - akcesoria z epoki
    - obniżone nadwozie

    - bo bym zapomniał - felgi - BBS, Garbus to chyba najmodniejsze klasyki
    16 stycznia 2014, 20:57 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Style cz. 1 – Często widzę tu dyskusje nt wiejskiego tuningu i akceptacji bądź braku dla tego typu "modyfikacji". W związku z tym naszła mnie idea na mały cykl o stylach w tuningu. Na początek najbardziej znany i lubiany.

German style:
- brak emblematów
- felgi z szerokim rantem - tzw deep dish
- trochę za wąska opona naciągnięta na trochę za szeroką felę
- spoilery, bodykity i inne tego typu dodatki są bee - wygląd jak najbliższy serii
- opcjonalnie klatka
- element dyskusyjny na SKP i przy spotkaniu z ZOMO - koła wystające poza obrys nadwozia
    Często widzę tu dyskusje nt wiejskiego tuningu i akceptacji bądź braku dla tego typu "modyfikacji". W związku z tym naszła mnie idea na mały cykl o stylach w tuningu. Na początek najbardziej znany i lubiany.

    German style:
    - brak emblematów
    - felgi z szerokim rantem - tzw deep dish
    - trochę za wąska opona naciągnięta na trochę za szeroką felę
    - spoilery, bodykity i inne tego typu dodatki są bee - wygląd jak najbliższy serii
    - opcjonalnie klatka
    - element dyskusyjny na SKP i przy spotkaniu z ZOMO - koła wystające poza obrys nadwozia
    15 stycznia 2014, 18:08 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Niby zwyczajny MKII – Trafiłem przypadkiem. Przypadł mi do gustu, więc się podzielę.
    Trafiłem przypadkiem. Przypadł mi do gustu, więc się podzielę.
    15 stycznia 2014, 11:00 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    zarchiwizowany
    Czepianie się. – Taka wyliczanka: 

k - kilo (tysiąc), K - kelwin (temperatura);

s - sekunda (czas), S - simens (przewodność elektryczna);

a - przyśpieczenie, A - amper (natężenie prądu);

t - czas, T - tesla (indukcja magnetyczna);


Kiedy Wy wreszcie zrozumiecie że wielkość ma znaczenie?


KM i km to nie to samo i nie można stosować zamiennie!
    Taka wyliczanka:

    k - kilo (tysiąc), K - kelwin (temperatura);

    s - sekunda (czas), S - simens (przewodność elektryczna);

    a - przyśpieczenie, A - amper (natężenie prądu);

    t - czas, T - tesla (indukcja magnetyczna);


    Kiedy Wy wreszcie zrozumiecie że wielkość ma znaczenie?


    KM i km to nie to samo i nie można stosować zamiennie!
    11 stycznia 2014, 0:26 przez fazis (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    KM vs km – Mistrzem painta nie jestem, ale chyba widać w czym rzecz.

To moja odpowiedź na zarzuty wytykania pod każdym postem gdzie moc jest zapisywana za pomocą symbolu kilometrów.

Proponuję Adminowi powiesić to na głównej bo dziwie się tym, którzy mają się za moto maniaków, a bulwersuje ich wytykanie takiego błędu. To jakby stwierdzić, że poprawianie FWD na RWD w przypadku samochodu z napędem na tył jest czepianiem się.
    Mistrzem painta nie jestem, ale chyba widać w czym rzecz.

    To moja odpowiedź na zarzuty wytykania pod każdym postem gdzie moc jest zapisywana za pomocą symbolu kilometrów.

    Proponuję Adminowi powiesić to na głównej bo dziwie się tym, którzy mają się za moto maniaków, a bulwersuje ich wytykanie takiego błędu. To jakby stwierdzić, że poprawianie FWD na RWD w przypadku samochodu z napędem na tył jest czepianiem się.
    19 grudnia 2013, 9:26 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1