Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    W124 gotowy na narty – Jak widać lepka MK już jest na ramce rejestracji, a W124 szykuje się do jednodniowego wypadu na narty. Pierwsza moja trasa będzie tym staruszkiem.

Bagażnik bardzo ładnie pasuje i spokojnie 6 par nart by pomieścił + snowboard. W porównaniu do Astry F, którą kiedyś na narty śmigałem, to dach jest sporo szerszy. A do Megany niestety dachowych nie ma :(
    Jak widać lepka MK już jest na ramce rejestracji, a W124 szykuje się do jednodniowego wypadu na narty. Pierwsza moja trasa będzie tym staruszkiem.

    Bagażnik bardzo ładnie pasuje i spokojnie 6 par nart by pomieścił + snowboard. W porównaniu do Astry F, którą kiedyś na narty śmigałem, to dach jest sporo szerszy. A do Megany niestety dachowych nie ma :(
    SKRADZIONO Peugeot 508 – Dnia 26.12.2014 skradziono w Szczecinie (Kijewo) samochód marki Peugeot 508 kolor ciemny brąz o nr rej. HH-AS2225.
Na dachu miał bagażnik na narty. Proszę o pomoc
    Dnia 26.12.2014 skradziono w Szczecinie (Kijewo) samochód marki Peugeot 508 kolor ciemny brąz o nr rej. HH-AS2225.
    Na dachu miał bagażnik na narty. Proszę o pomoc
    Dobrze wykorzystany bagażnik –
    14 września 2014, 21:38 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wreszcie jasność! – Tak prezentuje się zestaw LEDów, które wykonał dla mnie nasz Admin Charakterek. Dziękuję za to, że wreszcie nie będę musiał doświetlać auta telefonem, podczas poszukiwania czegoś na podłodze. Dla mnie jesteś Bohaterem w moim aucie! Jak tylko doprowadzę do ładu bagażnik postaram się Wam pokazać jakie cuda uczynił właśnie tam. Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego jak bardzo dobrze świecą te LEDy.
    Tak prezentuje się zestaw LEDów, które wykonał dla mnie nasz Admin Charakterek. Dziękuję za to, że wreszcie nie będę musiał doświetlać auta telefonem, podczas poszukiwania czegoś na podłodze. Dla mnie jesteś Bohaterem w moim aucie! Jak tylko doprowadzę do ładu bagażnik postaram się Wam pokazać jakie cuda uczynił właśnie tam. Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego jak bardzo dobrze świecą te LEDy.
    7 września 2014, 14:29 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Polska Motoryzacja: Polski Fiat  125 Coupé – Pierwszy prototyp został zbudowany w latach 1976-77 w nowo powstałym Zakładzie Krótkich Serii. Opracował go Zdzisław Wattson. Samochód ten opierał się na podwoziu modelu PF 125p i miał nadwozie z tworzyw sztucznych.
Był prezentowany na wielu wystawach. Największe jego zalety to olbrzymi bagażnik, doskonała widoczność i niezła sterowność. Wadą wykluczającą go z seryjnej produkcji były wystające poza obrys nadwozia resory.
    Pierwszy prototyp został zbudowany w latach 1976-77 w nowo powstałym Zakładzie Krótkich Serii. Opracował go Zdzisław Wattson. Samochód ten opierał się na podwoziu modelu PF 125p i miał nadwozie z tworzyw sztucznych.
    Był prezentowany na wielu wystawach. Największe jego zalety to olbrzymi bagażnik, doskonała widoczność i niezła sterowność. Wadą wykluczającą go z seryjnej produkcji były wystające poza obrys nadwozia resory.
    2 sierpnia 2014, 17:52 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Autokult.pl

    Polska Motoryzacja: WSK Meduza – Rok 1957
Powstała w kooperacji Mielecko-Rzeszowskiej i opierała się na konstrukcji Mikrusa wyprodukowanego w liczbie 1728 sztuk. Silnik umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Z przodu znajdował się bagażnik. Drzwi otwierane pod wiatr. Dwusuwowy silnik o pojemności 300 cm3 miał jeden cylinder i moc 15 KM. Rozwijał 80 km/h.
Z przodu były hamulce tarczowe, A zawieszenie opierało się na sprężynach śrubowych. Meduza nie weszła do produkcji, ponieważ decydentom nie spodobała się jej sylwetka. Jedyny prototyp znajduje się teraz w warszawskim Muzeum Techniki.
    Rok 1957
    Powstała w kooperacji Mielecko-Rzeszowskiej i opierała się na konstrukcji Mikrusa wyprodukowanego w liczbie 1728 sztuk. Silnik umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Z przodu znajdował się bagażnik. Drzwi otwierane pod wiatr. Dwusuwowy silnik o pojemności 300 cm3 miał jeden cylinder i moc 15 KM. Rozwijał 80 km/h.
    Z przodu były hamulce tarczowe, A zawieszenie opierało się na sprężynach śrubowych. Meduza nie weszła do produkcji, ponieważ decydentom nie spodobała się jej sylwetka. Jedyny prototyp znajduje się teraz w warszawskim Muzeum Techniki.
    31 lipca 2014, 17:54 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój TDSik – Od ostatniego zdjęcia niewiele się zmieniło, jedynie chyba doszedł bagażnik na rowery i rejestracja zmieniła swoje miejsce ze zderzaka na owiewkę.
    Od ostatniego zdjęcia niewiele się zmieniło, jedynie chyba doszedł bagażnik na rowery i rejestracja zmieniła swoje miejsce ze zderzaka na owiewkę.
    15 lipca 2014, 0:24 przez rowerzysta1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    Własne

    Tylna zmiana – Początkowo seria miała zostać zastąpiona tzw. full redami, które według mnie dodają bardziej agresywnego wyglądu, jednak po długich namysłach została wersja czerwono pomarańczowa, która chyba lepiej komponuje się z pomarańczowymi kierunkami na przodzie. PS. nie piszcie mi proszę, że mam niespasowany bagażnik, był nie domknięty.
    Początkowo seria miała zostać zastąpiona tzw. full redami, które według mnie dodają bardziej agresywnego wyglądu, jednak po długich namysłach została wersja czerwono pomarańczowa, która chyba lepiej komponuje się z pomarańczowymi kierunkami na przodzie. PS. nie piszcie mi proszę, że mam niespasowany bagażnik, był nie domknięty.
    11 lipca 2014, 14:50 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Źródło:

    Własne

    Kto by chciał taki bagażnik w swoim BMW cabrio? – z RACEISM 2014.
    Z RACEISM 2014.
    6 lipca 2014, 18:20 przez Ziemniaczeeq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)