Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Następca Vectry – 2000r. 172 tys. przejechane, 1.8 turbo (150KM), wyposażenie: xenon,grzane skóry, climatronic, nawigacja, alu 18' RS6, kiera S-line, 4x el.szyby, audio Bose... wszystkiego wypisywać nie będę, bo zająłbym za dużo miejsca.
    2000r. 172 tys. przejechane, 1.8 turbo (150KM), wyposażenie: xenon,grzane skóry, climatronic, nawigacja, alu 18' RS6, kiera S-line, 4x el.szyby, audio Bose... wszystkiego wypisywać nie będę, bo zająłbym za dużo miejsca.
    5 marca 2015, 15:48 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    U mnie czuć już wiosnę – Letnie kółeczka założone i audio podłączone.
    Letnie kółeczka założone i audio podłączone.
    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne

    Moja Ibiza TDI+ FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:20 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja Ibiza TDI  FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:17 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Spełnienie marzeń - E30 – Już jakiś czas minął od poprzednich zdjęć które wstawiłem na motokiller'a . Macie tutaj zdjęcie z wczoraj i możecie sami ocenić postępy w renowacji E30 Wąska Lampa. Do auta niedawno kupiłem kilka oryginalnych części też od pasjonata tego auta. W tej chwili auto jest w podkładzie i czeka na lakier - oczywiście wszystko w ori idzie. Chromy wypolerowane, hamulce zrobione. Co mnie jeszcze czeka? 
- konserwacja podłogi
- wymiana olejów i filtrów
- rozrząd 
- nowa maglownica
- audio
- polerka 
- pranie wnętrza
- opłaty 
I wyjedzie w końcu.

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia projektu, który możecie znaleźć w źródle strony.
    Już jakiś czas minął od poprzednich zdjęć które wstawiłem na motokiller'a . Macie tutaj zdjęcie z wczoraj i możecie sami ocenić postępy w renowacji E30 Wąska Lampa. Do auta niedawno kupiłem kilka oryginalnych części też od pasjonata tego auta. W tej chwili auto jest w podkładzie i czeka na lakier - oczywiście wszystko w ori idzie. Chromy wypolerowane, hamulce zrobione. Co mnie jeszcze czeka?
    - konserwacja podłogi
    - wymiana olejów i filtrów
    - rozrząd
    - nowa maglownica
    - audio
    - polerka
    - pranie wnętrza
    - opłaty
    I wyjedzie w końcu.

    Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia projektu, który możecie znaleźć w źródle strony.
    VW Polo 6N by sebeq with air ride. – Więcej zdjęć i wideo w źródle.

MODEL: VW Polo 6N.
SILNIK: 1.4 (clean).
MOC: Seria.
ZAWIESZENIE: Air Ride System.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: 16″, 165/40.
NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
WNĘTRZE: Seria.
AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    Więcej zdjęć i wideo w źródle.

    MODEL: VW Polo 6N.
    SILNIK: 1.4 (clean).
    MOC: Seria.
    ZAWIESZENIE: Air Ride System.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: 16″, 165/40.
    NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
    WNĘTRZE: Seria.
    AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    Red Golf Mk2 by kamyk – Więcej info i fotek w źródle. 

MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Więcej info i fotek w źródle.

    MODEL: Golf MK2.
    SILNIK: 2.0 2e GTI.
    MOC: 115KM, 164Nm.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
    NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
    WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
    AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Moje 406 – 17'tki 
Gwint
Brak Znaczka
Zrobione audio 
Nacinane, nawiercane tarcze + Ebc Green
Reszta seria.
    17'tki
    Gwint
    Brak Znaczka
    Zrobione audio
    Nacinane, nawiercane tarcze + Ebc Green
    Reszta seria.
    15 stycznia 2015, 23:23 przez tomaszz781 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne