Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Dobre car audio to podstawa –
    18 sierpnia 2012, 8:39 przez fonsz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo seryjne audio jest za ciche! –
    16 sierpnia 2012, 16:54 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    11 sierpnia 2012, 16:24 przez rostman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Zori82

    Dobre car-audio to podstawa! –
    24 lipca 2012, 0:17 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    "Tede to by się załamał"
    24 lipca 2012, 23:42 przez attck3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Peugeot oxia concept – Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

Dane techniczne:

prędkość maksymalna: 350km/h
0-100: ok. 5s.
silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
moc maksymalna: 680 KM
masa: 1360 kg
    Peugeot oxia - zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, koncepcyjny supersamochód spod znaku lwa napędzany widlastą ′szóstką′ osiągi jak na ówczesne realia są wręcz oszałamiające bo prędkość maksymalna tego auta wynosi aż 350 km/h! zaś zostało w nim zastosowanych szereg nowinek technicznych jak centralny komputer, który połączono z klimatyzacją, wysokiej klasy sprzętem audio z odtwarzaczem CD, telefonem oraz bazą danych podróży i pakietem nawigacyjnym który automatycznie dopasowywał skalę mapy do prędkości, czyli wszystkim, co weszło do powszechnego użytku dopiero w XXI wieku. Zasilenie klimatyzacji rozwiązano podobnie jak w koncepcie Proxima - system czerpał energię elektryczną z baterii słonecznych. W przypadku Oxii było to 18 komórek umieszczonych u podnóża przedniej szyby(Proxima miała ich aż 60, ale z tyłu na pokrywie silnika)

    Dość stonowany wygląd i bajery, którymi otoczono kierowcę i pasażera to jedynie przykrywka tego, czym Oxia jest naprawdę. W pozycji centralnej pojazd skrywa 6-cylindową, 24-zaworową bestię, która przy 8,2 tysiącach obrotów na minutę dzięki dwóm turbosprężarkom osiąga szczyt swojej mocy - 680 koni mechanicznych! Na jeden KM przypadają dokładnie 2 kilogramy masy auta. Na cztery koła przenoszony jest nie tylko cały potencjał silnika, ale i sterowanie (koła tylne skręcane są pod niewielkim kątem). Z silnikiem współpracuje 6-stopniowa przekładnia zgrana z hydraulicznym, dwudyskowym sprzęgłem a całości dopełniają mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu o ograniczonym poślizgu. Początkowe założenia producenta przewidywały rozpędzenie się do 300 km/h, ale z kierowcą testowym Michelina na pokładzie auto osiągnęło imponującą prędkość 349 km/h! Także jako wielce orientacyjną wartość należy uważać podawane przez Peugeota przyspieszenie do setki mające nie przekraczać 5 sekund.

    Model Oxia obok Quasara i Proximy spoczął w muzeum koncernu w Sochaux.

    Dane techniczne:

    prędkość maksymalna: 350km/h
    0-100: ok. 5s.
    silnik: v6 3.0 (2849 cm3)
    skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa
    moc maksymalna: 680 KM
    masa: 1360 kg
    23 lipca 2012, 22:55 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Takieee audio :D (zlot tuningowy trn 2011) –
    22 lipca 2012, 13:01 przez KRoooma (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    X Festyn Motoryzacyjny św. Krzysztofa – Wśród atrakcji festynu m.in :

Wyścigi na 1/4 mili
 W wyścigu na „ćwiartkę” będą mogli się zmierzyć kierowcy aut osobowych, motocykli oraz ciężarówek.Szeroki podział na klasy, oraz zmieniony względem lat ubiegłych regulamin dotyczący wymogów technicznych jakie musza spełnić startujące auta. Będzie się działo !Wpisowe : 20 zł uprawnia do 3 przejazdów. Najlepsze uzyskane wyniki wyłonią zwycięzców w każej kategorii/klasie.

3  MINI OES o puchar Tesco
 [próba sprawnościowa dla każdego - auta osobowe]

  Konkurencja polega na pokonaniu autem wytyczonej trasy zgodnie ze schematem w jak najkrótszym czasie. Z próbą sprawnościową [MINI OES]  uczestnik może zmierzyć się czterokrotnie. Czas najszybszego przejazdu liczony będzie do klasyfikacji generalnej rundy. Na MINI OES’ie małe zwinne auto o niedużej mocy może na równi rywalizować z mocniejszymi samochodami. Tu liczyć się będą głównie umiejętności kierowcy.Podział na klasy zależny od pojemności silnika. Zakręty,nawroty, slalom, tu o wygranej decydować będą głównie umiejętności kierowcy ! Wpisowe 20 zł.

RALLY TAXI czyli przejażdżki na prawym fotelu autem organizatora na trasie MINI OES z doświadczonym kierowcą. Aby przejechać się „Taxi” wystarczy podpisać stosowne oświadczenie oraz wnieść opłatę do biura MINI OES. Atrakcja dostępna także dla nieletnich pow. 140 cm wzrostu [względy bezpieczeństwa].
Tuning

Przerobione auta,  car audio, airbush. Zapraszamy wszystkich posiadaczy nietypowych pojazdów do wystawienia się na terenie imprezy [za darmo]. Prezentacje współorganizuje SKM Stargard.
Oldtimery 

Sekcja Pojazdów Zabytkowych Automobilklubu Stargardzkiego wraz z gośćmi zaprezentują zabytkowe auta oraz motocykle.
Msza święta oraz poświęcenie pojazdów

Nieodłączny punkt programu każdego festynu św Krzysztofa. Polową mszę świętą wraz z poświęceniem pojazdów poprowadzi kapelan Automobilklubu Stargardzkiego Krzysztof Jęczmionka.
Parada ulicami Stargardu 

O godzinie 13 motocyklliści w towarzystwie oldtimerów opuszczą na chwilę Festyn i wyruszą na ulice Stargardu aby zaprezentować się mieszkańcom w widowiskowej paradzie

Program X Festynu św. Krzysztofa :

9:00 – 12:00 zapisy na 1/4 mili
10:00 oficjalne otwarcie festynu
10:00 – 16:00 3 runda MINI OES o puchar Tesco
10:00 – 17:00 1/4 mili
12:00 msza św oraz poświęcenie pojazdów
13:00 wyjazd pojazdów na paradę do Stargardu
18:00 zakończenie / rozdanie nagród

 Dla najmłodszych uczestników imprezy przewidziano konkursy z nagrodami.
Ponadto podczas X Festynu św. Krzysztofa swoją ofertę przedstawią także lokalne salony samochodowe. Nie zabraknie stoisk przedstawicieli branży motoryzacyjnej.
Podczas trwania festynu czynne będą punkty gastronomiczne.
    Wśród atrakcji festynu m.in :

    Wyścigi na 1/4 mili
    W wyścigu na „ćwiartkę” będą mogli się zmierzyć kierowcy aut osobowych, motocykli oraz ciężarówek.Szeroki podział na klasy, oraz zmieniony względem lat ubiegłych regulamin dotyczący wymogów technicznych jakie musza spełnić startujące auta. Będzie się działo !Wpisowe : 20 zł uprawnia do 3 przejazdów. Najlepsze uzyskane wyniki wyłonią zwycięzców w każej kategorii/klasie.

    3 MINI OES o puchar Tesco
    [próba sprawnościowa dla każdego - auta osobowe]

    Konkurencja polega na pokonaniu autem wytyczonej trasy zgodnie ze schematem w jak najkrótszym czasie. Z próbą sprawnościową [MINI OES] uczestnik może zmierzyć się czterokrotnie. Czas najszybszego przejazdu liczony będzie do klasyfikacji generalnej rundy. Na MINI OES’ie małe zwinne auto o niedużej mocy może na równi rywalizować z mocniejszymi samochodami. Tu liczyć się będą głównie umiejętności kierowcy.Podział na klasy zależny od pojemności silnika. Zakręty,nawroty, slalom, tu o wygranej decydować będą głównie umiejętności kierowcy ! Wpisowe 20 zł.

    RALLY TAXI czyli przejażdżki na prawym fotelu autem organizatora na trasie MINI OES z doświadczonym kierowcą. Aby przejechać się „Taxi” wystarczy podpisać stosowne oświadczenie oraz wnieść opłatę do biura MINI OES. Atrakcja dostępna także dla nieletnich pow. 140 cm wzrostu [względy bezpieczeństwa].
    Tuning

    Przerobione auta, car audio, airbush. Zapraszamy wszystkich posiadaczy nietypowych pojazdów do wystawienia się na terenie imprezy [za darmo]. Prezentacje współorganizuje SKM Stargard.
    Oldtimery

    Sekcja Pojazdów Zabytkowych Automobilklubu Stargardzkiego wraz z gośćmi zaprezentują zabytkowe auta oraz motocykle.
    Msza święta oraz poświęcenie pojazdów

    Nieodłączny punkt programu każdego festynu św Krzysztofa. Polową mszę świętą wraz z poświęceniem pojazdów poprowadzi kapelan Automobilklubu Stargardzkiego Krzysztof Jęczmionka.
    Parada ulicami Stargardu

    O godzinie 13 motocyklliści w towarzystwie oldtimerów opuszczą na chwilę Festyn i wyruszą na ulice Stargardu aby zaprezentować się mieszkańcom w widowiskowej paradzie

    Program X Festynu św. Krzysztofa :

    9:00 – 12:00 zapisy na 1/4 mili
    10:00 oficjalne otwarcie festynu
    10:00 – 16:00 3 runda MINI OES o puchar Tesco
    10:00 – 17:00 1/4 mili
    12:00 msza św oraz poświęcenie pojazdów
    13:00 wyjazd pojazdów na paradę do Stargardu
    18:00 zakończenie / rozdanie nagród

    Dla najmłodszych uczestników imprezy przewidziano konkursy z nagrodami.
    Ponadto podczas X Festynu św. Krzysztofa swoją ofertę przedstawią także lokalne salony samochodowe. Nie zabraknie stoisk przedstawicieli branży motoryzacyjnej.
    Podczas trwania festynu czynne będą punkty gastronomiczne.
    16 lipca 2012, 23:01 przez lutek007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Megane na gwincie – Przedstawiam moja megane którą lekko zmodyfikowałem wd. własnych upodobań. 
Takie najważniejsze to:
- Założyłem gwintowe zawieszenie
- Alufelgi z szerokimi nisko-profilowanymi oponami 
- Car Audio. Nie całe jest pokazane na zdjęciach. Ale gra bardzo ładnie i czysto, tuba jest skręcona na minimum. Włączam ją głownie tylko do horrorów gdy oglądamy je w lesie :D Prowadzą trójdrożne głośniki Alpine. I oczywiście stacja multimedialna Clariona.
    Przedstawiam moja megane którą lekko zmodyfikowałem wd. własnych upodobań.
    Takie najważniejsze to:
    - Założyłem gwintowe zawieszenie
    - Alufelgi z szerokimi nisko-profilowanymi oponami
    - Car Audio. Nie całe jest pokazane na zdjęciach. Ale gra bardzo ładnie i czysto, tuba jest skręcona na minimum. Włączam ją głownie tylko do horrorów gdy oglądamy je w lesie :D Prowadzą trójdrożne głośniki Alpine. I oczywiście stacja multimedialna Clariona.
    10 lipca 2012, 18:57 przez Gortalon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Moje

    Audio przede wszystkim... – Przypomina mi się Need For Speed Underground 2
    Przypomina mi się Need For Speed Underground 2
    10 lipca 2012, 17:21 przez Dzialo187 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj