Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Citroen Xsara II VTS – Witam, o to moja nowa zabawka i jako pierwsze auto za ciężko zarobione pieniądze w Niemczech. Miesiąc w moich rączkach, fakt nie jest to może niemiec, włoch czy japończyk, lecz te auto skradło moje serce. Nie wiem czy wszystkie francuzkie są takie, ale ja nigdy nie byłem zwolennikiem francuzów i powiem że jestem miło zaskoczony. Wiem, że nie trafia zbytnio w gusta, ale jestem zaskoczony wyciszeniem wyposażeniem, komfortem jazdy i bogatym zasobem wyposażenia i komputera pokładowego! Tym autem się płynie po drodze. Przepraszam że się rozpisałem ale, to tak w skrócie i informuję że na serii się nie skończy, pomału wdrążam projekt "Laleczka" (czyli rozbudowa car audio, elementy nadwozia w karbon, czerwone zaciski hamulców, felgi czarna perła z polerowanym rantem i wiele wiele innych...) Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    Witam, o to moja nowa zabawka i jako pierwsze auto za ciężko zarobione pieniądze w Niemczech. Miesiąc w moich rączkach, fakt nie jest to może niemiec, włoch czy japończyk, lecz te auto skradło moje serce. Nie wiem czy wszystkie francuzkie są takie, ale ja nigdy nie byłem zwolennikiem francuzów i powiem że jestem miło zaskoczony. Wiem, że nie trafia zbytnio w gusta, ale jestem zaskoczony wyciszeniem wyposażeniem, komfortem jazdy i bogatym zasobem wyposażenia i komputera pokładowego! Tym autem się płynie po drodze. Przepraszam że się rozpisałem ale, to tak w skrócie i informuję że na serii się nie skończy, pomału wdrążam projekt "Laleczka" (czyli rozbudowa car audio, elementy nadwozia w karbon, czerwone zaciski hamulców, felgi czarna perła z polerowanym rantem i wiele wiele innych...) Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    22 października 2013, 19:43 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Delikatne ubogacenie mojej Corsiczki C – Praca jeszcze nie skończona, planuje jeszcze jakieś lepsze audio włożyć, może ktoś coś poleca do takiego mniejszego autka, szerokości
    Praca jeszcze nie skończona, planuje jeszcze jakieś lepsze audio włożyć, może ktoś coś poleca do takiego mniejszego autka, szerokości
    21 października 2013, 15:32 przez kosa0061 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Trabant silnik 1.1 – Dziś kupiony. Trabant z silnikiem polo 1.1 z ładnymi alusami. Ma też nizły sprzęt audio. Czeka mnie trochę roboty przy nim.
    Dziś kupiony. Trabant z silnikiem polo 1.1 z ładnymi alusami. Ma też nizły sprzęt audio. Czeka mnie trochę roboty przy nim.
    19 października 2013, 19:55 przez ~Gajon98 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Audio w e36 –
    14 października 2013, 21:35 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejna odsłona BEE'CZY – Od maja trochę się zmieniło...
Felgi i dodatki zmieniły kolor, silnik przeżył mały remont, nowy wydech na dwóch tłumikach od RM, polerka pokrywy zaworów i alternatora, gumy zawieszenia zmienione, wleciały poliuretany, przód dostał rozpórki w kolorze felg.
Dopiero rok prac za mną, czeka mnie blacharka i audio. Na pewno będzie niżej!
    Od maja trochę się zmieniło...
    Felgi i dodatki zmieniły kolor, silnik przeżył mały remont, nowy wydech na dwóch tłumikach od RM, polerka pokrywy zaworów i alternatora, gumy zawieszenia zmienione, wleciały poliuretany, przód dostał rozpórki w kolorze felg.
    Dopiero rok prac za mną, czeka mnie blacharka i audio. Na pewno będzie niżej!
    7 października 2013, 20:31 przez Mankitifika (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet Camaro z 1969 roku – Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe. 
W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

    Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
    Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
    Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe.
    W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Urzekł mnie ten Merc – Marka i Model
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala

Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza

Nadwozie

Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator

- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
    Marka i Model
    Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

    Układ Napędowy
    Felgi : 19' RH Crossline
    - środki czarne malowane proszkowo
    - ranty złocone
    - śrubki złocone
    - dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

    Modyfikacje Zawieszenia
    Airride by BAR:
    - amortyzatory H&R,
    - 2 kompresory Viar,
    - 2 butele 15 litrów ,
    - zawory 1/2 cala

    Modyfikacje Wnętrza
    - boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
    - drewna metalizowane na złoto
    - całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
    - podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
    - customowe dywaniki
    - wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
    - panel sterowania AR
    - metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

    Car Audio
    Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
    - wytłumienie wnętrza

    Nadwozie

    Body KIT i Oświetlenie
    - bodykit IMEX-TUNING
    - tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
    - grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
    - Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
    - Lampy tylne - Red Smoked
    - Bixenon - 8 kk
    - Lakier - czarna perła z Mercedesa S
    - Dach w skórze o strukturze carbonu
    - Dyfuzor tylni w czarnym macie
    - końcówki tłumika podwójne firmy ulter
    - układ wydechowy przelot ale został katalizator

    - Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

    Silnik:
    -Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
    -Swap na nowszy model z SLK
    19 sierpnia 2013, 10:51 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)