Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Jak ukończę swoje GT Abarth także się pochwalę , robię szereg modyfikacji i na razie wstrzymam się z fotkami.

    Modyfikacje :
    -Dolot SIMOTA
    -wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
    -strumienica
    -dwa wydechy przelotowe
    -tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
    -alusy borbety 15''
    -nowa tapicerka skórzana
    -dodatkowe zegary
    -nowe tarcze licznika
    -podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
    -tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
    -halogeny z punto EVO okrągłe
    -tylnia klapa robiona na gładko
    -zabudowa bagażnika audio car
    -wymiana lamp na angel-eye
    -tylnie lampy diodowe
    -nowy lakier.

    Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
    30 stycznia 2014, 0:47 przez jezik1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Car audio – Witam. To moje pierwsze zdjęcie tutaj. Na zdjęciu DODGE RAM z potężnym audio. Zdjęcie zrobione na Mazurskim moto show w 2012r. Pozdrawiam
    Witam. To moje pierwsze zdjęcie tutaj. Na zdjęciu DODGE RAM z potężnym audio. Zdjęcie zrobione na Mazurskim moto show w 2012r. Pozdrawiam
    24 stycznia 2014, 19:50 przez danilek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A co powiecie na takie wydanie – Słynny ogórek z dość potężnym audio
    Słynny ogórek z dość potężnym audio
    19 stycznia 2014, 15:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Moja Corsinia – Mam nadzieję, że się podoba. Jak ją kupiłem była serią w o wiele gorszym stanie.
Opel Corsa:
Obniżona tu w wersji zima czyli -60 cała w wersji lato jest przód -80 tył-60
felgi 7,5 cala ET 5 (z rozwierconym drugim rozstawem było tylko 4x108 więc zawitało dodatkowo 4x100, wystają poza obrys seryjnej budy po ok 2 cm na stronę) prawdopodobnie z Forda Capri
rozpórka tylna górna,
wybebeszony tył,
Czarne fotele półkubły z Civic 6 gen (tzw. Angielka),
Obrotek Autogauge z shiftlighterem,
szeleczki TAKATA,
Audio oparte na seriach Baupunkt'a Infinity i Crunch'a,
Wycięty kat, końcowy z Kawasaki ZX-a,
i kilka jeszcze takich drobnych bajerków. Oceniajcie
    Mam nadzieję, że się podoba. Jak ją kupiłem była serią w o wiele gorszym stanie.
    Opel Corsa:
    Obniżona tu w wersji zima czyli -60 cała w wersji lato jest przód -80 tył-60
    felgi 7,5 cala ET 5 (z rozwierconym drugim rozstawem było tylko 4x108 więc zawitało dodatkowo 4x100, wystają poza obrys seryjnej budy po ok 2 cm na stronę) prawdopodobnie z Forda Capri
    rozpórka tylna górna,
    wybebeszony tył,
    Czarne fotele półkubły z Civic 6 gen (tzw. Angielka),
    Obrotek Autogauge z shiftlighterem,
    szeleczki TAKATA,
    Audio oparte na seriach Baupunkt'a Infinity i Crunch'a,
    Wycięty kat, końcowy z Kawasaki ZX-a,
    i kilka jeszcze takich drobnych bajerków. Oceniajcie
    14 grudnia 2013, 20:27 przez sido (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tylko się zastanawiam gdzie to ma być?
    W miejscu koła zapasowego czy na dachu?
    14 listopada 2013, 21:11 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ładne Audio – BMW e36 coupe.
    BMW e36 coupe.
    9 listopada 2013, 0:49 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje CC w czasie rozbiórki – Urozmaicone wyposażenie, wygoda i audio za niedługo pokażę. Na ten czas wygłuszenie wnętrza i konserwacja podwozia. Wy już zaczynacie swoje projekty na nowy sezon?
    Urozmaicone wyposażenie, wygoda i audio za niedługo pokażę. Na ten czas wygłuszenie wnętrza i konserwacja podwozia. Wy już zaczynacie swoje projekty na nowy sezon?
    1 listopada 2013, 5:43 przez teereex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maja rozmach
    30 października 2013, 12:36 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)