Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    Wiosenne mycie – Mój złomek podczas wiosennej kąpieli.
    Mój złomek podczas wiosennej kąpieli.
    Porsche 911 – Aktywna niedziela na Zandvoort w Holandii.
    Aktywna niedziela na Zandvoort w Holandii.
    4 października 2015, 18:45 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Maserati Shamal – Maserati Shamal – niewielkie dwudrzwiowe coupé produkowane przez Maserati w latach 1989-1996.
Nazwano go shamal na cześć gorącego, letniego wiatru wiejącego na pustynnych przestrzeniach Mezopotamii. Zaprojektował go sam Marcello Gandini, który zasłynął poprzez zaprojektowanie Lamborghini Countacha.
Shamala napędza umieszczony z przodu, 3,2-litrowy silnik V8 osiągający dzięki dwóm turbosprężarkom moc 326 KM. Sprzężono go z sześciostopniową manualną skrzynią biegów i aktywną kontrolą zawieszenia. System ten reguluje zawieszenie każdego koła z osobna w zależności od prędkości, stanu nawierzchni czy wybranego poziomu resorowania.

Ostatni Shamal zszedł z taśmy produkcyjnej w 1996 roku jako egzemplarz oznaczony numerem 369.

Co do samochodu mnie osobiście się podoba choć nie wygląda jak włoskie superauto (korzenie Biturbo).
Jednak mimo to wygląda wyjątkowo bojowo. Szczególnie w czerwonym kolorze i z dobrą felą tak jak egzemplarz na zdjęciu. 
Jeden z moich ulubionych widelców.
    Maserati Shamal – niewielkie dwudrzwiowe coupé produkowane przez Maserati w latach 1989-1996.
    Nazwano go shamal na cześć gorącego, letniego wiatru wiejącego na pustynnych przestrzeniach Mezopotamii. Zaprojektował go sam Marcello Gandini, który zasłynął poprzez zaprojektowanie Lamborghini Countacha.
    Shamala napędza umieszczony z przodu, 3,2-litrowy silnik V8 osiągający dzięki dwóm turbosprężarkom moc 326 KM. Sprzężono go z sześciostopniową manualną skrzynią biegów i aktywną kontrolą zawieszenia. System ten reguluje zawieszenie każdego koła z osobna w zależności od prędkości, stanu nawierzchni czy wybranego poziomu resorowania.

    Ostatni Shamal zszedł z taśmy produkcyjnej w 1996 roku jako egzemplarz oznaczony numerem 369.

    Co do samochodu mnie osobiście się podoba choć nie wygląda jak włoskie superauto (korzenie Biturbo).
    Jednak mimo to wygląda wyjątkowo bojowo. Szczególnie w czerwonym kolorze i z dobrą felą tak jak egzemplarz na zdjęciu.
    Jeden z moich ulubionych widelców.
    14 lutego 2015, 16:31 przez ~liqu | Do ulubionych | Skomentuj
    25 lat BMW serii 8 – Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.
    Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

    BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

    Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

    Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.
    Maserati Shamal (KONKURS) – Niewielkie dwudrzwiowe coupe produkowane przez Maserati w latach 1989-1996. Nazwano go shamal na cześć gorącego, letniego wiatru wiejącego na pustynnych przestrzeniach Mezopotamii.

Zaprojektował go sam Marcello Gandini, który zasłynął poprzez zaprojektowanie Lamborghini Countacha.

Shamala napędza umieszczony z przodu, 3,2-litrowy silnik V8 osiągający dzięki dwóm turbosprężarkom moc 326 KM. Sprzężono go z sześciostopniową manualną skrzynią biegów i aktywną kontrolą zawieszenia. System ten reguluje zawieszenie każdego koła z osobna w zależności od prędkości, stanu nawierzchni czy wybranego poziomu resorowania.

Ostatni Shamal zszedł z taśmy produkcyjnej w 1996 roku jako egzemplarz oznaczony numerem 369.
    Niewielkie dwudrzwiowe coupe produkowane przez Maserati w latach 1989-1996. Nazwano go shamal na cześć gorącego, letniego wiatru wiejącego na pustynnych przestrzeniach Mezopotamii.

    Zaprojektował go sam Marcello Gandini, który zasłynął poprzez zaprojektowanie Lamborghini Countacha.

    Shamala napędza umieszczony z przodu, 3,2-litrowy silnik V8 osiągający dzięki dwóm turbosprężarkom moc 326 KM. Sprzężono go z sześciostopniową manualną skrzynią biegów i aktywną kontrolą zawieszenia. System ten reguluje zawieszenie każdego koła z osobna w zależności od prędkości, stanu nawierzchni czy wybranego poziomu resorowania.

    Ostatni Shamal zszedł z taśmy produkcyjnej w 1996 roku jako egzemplarz oznaczony numerem 369.
    4 kwietnia 2012, 15:13 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj