Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Kierowca VW Passatem uciekał przed Policją, ponieważ był poszukiwany dwoma listami gończymi od 2016 roku. Ma do odbycia karę 3 lat więzienia.
    18 września br. w godzinach rannych, wieliccy kryminalni prowadzili działania za 35 -letnim mieszkańcem powiatu, który był poszukiwany od ponad 4 lat, dwoma listami gończymi za m.in. przestępstwa przeciwko mieniu a także przestępstwa narkotykowe. Tuż po godzinie 6:30, na drodze krajowej nr 94 w Wieliczce, zauważyli poszukiwanego mężczyznę, który poruszał się VW Passatem.
    22 września 2020, 23:32 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt starego civica na ponad 300 koni. Zapowiada się fajnie, ciekawe co z tego wyjdzie
    13 czerwca 2020, 12:39 przez ~Kamil7 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Po krótkiej przerwie zabrałem się za demontaż uszczelniaczy w DTce.
    Tłok 56,94 mm WOSSNERA już zamówiony. Jak dotrze w poniedziałek to odrazu wiozę cylinder do szlifu. Później jeszcze tylko ok tygodnia wyczekiwania i można zaczynać składać DTkę.
    Strasznie mi się jeździć chce :D !
    W lagach wymienię olej na 15 W, wyreguluję i baaardzo jestem ciekaw różnicy między seryjnym zawieszeniem od DTki.
    Może będzie można coś poskakać :D
    Piona !
    22 września 2019, 12:59 przez ~dt125yamaha | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.siwekmoto.pl

    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ku Przestrodze
    12 września 2017, 14:44 przez ~PolscyyKierowcy | Do ulubionych | Skomentuj
    Proza polskich dróg
    31 sierpnia 2017, 16:44 przez Polskie_Drogi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet Impala SS – Mało znana generacja kultowego modelu, produkowana w latach 94-96.
    Mało znana generacja kultowego modelu, produkowana w latach 94-96.
    Tak wygląda 2145 KM  / 1171 KM z litra! – Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
Kilka faktów  
Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
    Kilka faktów
    Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Prawdziwy wygląd klasyka 94" – Wielu myśli klasyk to ten co na salonach, dziś na wietrzeniu wyszedł z garażu polonez z przebieg około 100tyś, zero rdzy, zero wypadków, egzemplarz z kompletną dokumentacją, odbierany na Żeraniu wprost fabryki, dasz minusa bo dla ciebie wrak, ale to auto zostało rozebrane do konserwacji by uchować go następne lata przed rdzą. Silnik 1.6 na jednopukcie, bez gazu bez wycieków, podobnie skrzynia czy dyferencjał, do wymiany są wszystkie el.gumowometalowe, oraz rozrząd, ale to dopiero jak dobije do 25urodzin, bo jest trzymany bez jazdy na "żółte".
    Wielu myśli klasyk to ten co na salonach, dziś na wietrzeniu wyszedł z garażu polonez z przebieg około 100tyś, zero rdzy, zero wypadków, egzemplarz z kompletną dokumentacją, odbierany na Żeraniu wprost fabryki, dasz minusa bo dla ciebie wrak, ale to auto zostało rozebrane do konserwacji by uchować go następne lata przed rdzą. Silnik 1.6 na jednopukcie, bez gazu bez wycieków, podobnie skrzynia czy dyferencjał, do wymiany są wszystkie el.gumowometalowe, oraz rozrząd, ale to dopiero jak dobije do 25urodzin, bo jest trzymany bez jazdy na "żółte".
    18 listopada 2016, 23:39 przez ~Szafiracia | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne