Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    106 ′94 – Ładnie się prezentował ten mój staruszek.
    Ładnie się prezentował ten mój staruszek.
    31 lipca 2012, 21:03 przez paffi82 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Widzę że Każdy Dodaje to i ja dodam – e-36 
94.r
2,0 b,g 
150 km 
felgi 17 cali
opony 4x 215 profil 45 
max 215 km\h
    E-36
    94.r
    2,0 b,g
    150 km
    felgi 17 cali
    opony 4x 215 profil 45
    max 215 km\h
    18 czerwca 2012, 21:38 przez Karol320i (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jak wszyscy to ja też – Moja Buma e32 730i V8 218km ′94
      V-max... 260km/h

komentarze mile widziane ;)
    Moja Buma e32 730i V8 218km ′94
    V-max... 260km/h

    komentarze mile widziane ;)
    21 maja 2012, 16:48 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    foto własne

    Citroen Numero 9 – Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

Mnie się bardzo podoba :D
    Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

    W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


    Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

    Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


    Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

    Mnie się bardzo podoba :D
    13 kwietnia 2012, 15:07 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M-Seria M3 (konkurs) – M3 e36 
Jak dla mnie najładniejszy kolor, sporo mocy pod maską, bez turbo.
Ogólnie M3 było produkowane w trzech wersjach: M3 (92′-95′); M3 GT (94′-95′); M3 (95′-99); M3 6biegowe (95′-99′).
Dla nadwozi Coupé. Wg mnie najładniejsze.
Nadwozia to Sedan, Coupé i Kabrio.
Silniki od 3.0 do 3.2litra pojemności, rzędowe 6. Moc waha się od 286 do 321 KM. Każde M3 e36 od 0 do 100 przyśpieszało w czasie poniżej 6 sekund. Prędkość maksymalna podana przez producenta to NIBY 250km/h. Ale można to przebić
    M3 e36
    Jak dla mnie najładniejszy kolor, sporo mocy pod maską, bez turbo.
    Ogólnie M3 było produkowane w trzech wersjach: M3 (92′-95′); M3 GT (94′-95′); M3 (95′-99); M3 6biegowe (95′-99′).
    Dla nadwozi Coupé. Wg mnie najładniejsze.
    Nadwozia to Sedan, Coupé i Kabrio.
    Silniki od 3.0 do 3.2litra pojemności, rzędowe 6. Moc waha się od 286 do 321 KM. Każde M3 e36 od 0 do 100 przyśpieszało w czasie poniżej 6 sekund. Prędkość maksymalna podana przez producenta to NIBY 250km/h. Ale można to przebić
    11 kwietnia 2012, 8:46 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)