Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Tak wygląda 2145 KM  / 1171 KM z litra! – Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
Kilka faktów  
Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
    Kilka faktów
    Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Mitsubishi Eterna ZR-4 – Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
    Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
    Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
    Lan Evo –
    7 stycznia 2017, 9:33 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    LanEvo –
    5 listopada 2016, 12:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo's – Malezja, zlot Lancerów Evolution. W źródle macie linka do albumu z fotkami na FB. Ponad 120 zdjęć.
    Malezja, zlot Lancerów Evolution. W źródle macie linka do albumu z fotkami na FB. Ponad 120 zdjęć.
    30 października 2016, 13:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo –
    20 października 2016, 18:48 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo –
    17 października 2016, 17:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo 3 Initial D –
    10 października 2016, 21:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo 5 –
    3 października 2016, 16:59 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Evo 3 –
    19 sierpnia 2016, 10:51 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj