Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    12 kwietnia 2015, 22:19 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    carthrottle.com

    Volvo 242 Coupe – Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    BMW 740 E38 –
    22 grudnia 2014, 19:12 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 740 E38 –
    18 grudnia 2014, 23:35 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Elegancko i sportowo – Czyli moje dwie zajawki na jednym zdjęciu.
    Czyli moje dwie zajawki na jednym zdjęciu.
    15 grudnia 2014, 19:05 przez japan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Volvo i jego właścicielka – 740 Turbo
    740 Turbo
    17 listopada 2014, 11:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    740 po faceliftingu – Całkiem zgrabnie unowocześnione 740, z fontem od 960/80.
    Całkiem zgrabnie unowocześnione 740, z fontem od 960/80.
    14 października 2014, 9:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    740 Turbo – Zawsze zazdroszczę posiadaczom 740tki tego US Frontu. 940 US od EU, różni się jedynie kierunkami.
    Zawsze zazdroszczę posiadaczom 740tki tego US Frontu. 940 US od EU, różni się jedynie kierunkami.
    14 października 2014, 9:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj