Po 740 GL z przebiegiem 1 300 000 km dostaliśmy młodziaka w benzynie z niezniszczalnym 2.3 T5 rocznik 98 zbliżającym się do 400 000 km . Zaniedbano turbinę która okopciła rurę obecnie pracuje bez dymu w każdym zakresie za wyjątkiem odpalenia na zimno kiedy puszcza czarnego bąka .
Kiedy wartość pojazdu nie ma znaczenia też pomagamy 20 lat w rodzinie zobowiązuje .
Autonagar.pl profesjonalnie od 2014 r
HHO urządzenia i usługi do 3.5 ton.
Wcześniej lubowałem się w Japończykach (w sumie dalej coś do nich ciągnie), do momentu kupienia Volvo S60 nie sądziłem że kupie jeszcze drugie i to właśnie poczciwą cegłę. Samochód wymaga troski, sporo czasu i trochę mniej pieniędzy.... I przeglądu. Postaram się zrobić dosyć ładną turbo kanapę. W tej chwili 2,3 115km na automacie, do końca roku zrobię na bank mechanikę i być może jak się uda to albo turbo założę albo blachę podciągnę. Zobaczymy co przyjdzie jako pierwsze. Jeżeli jest ktoś z Trójmiasta to zapraszam na spocika.
I przy okazji unowocześnienie go. Samochód znaleziony na pustyni, został poddany renowacji. Przy okazji zyskał nowe serce - silnik LS7. Moc? Bardziej, niż wystarczająca - 740 KM. Pojemność - 7 litrów. A co więcej? Dowiesz się z filmu.