Szukaj
Znalazłem 118 takich materiałów
Silnik 4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 1 340 cm3
Średnica x skok tłoka 81.00 mm x 65 mm
Stopień sprężania 12.5:1
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Objętość olejowa 4 l
Zapłon Elektroniczny
Rozrusznik Elektryczny
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne 1.596 (83 / 52)
Przełożenie końcowe 2.388 (43 / 18)
Rama Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 24.2 stopnia / 98 mm
Zawieszenie przód Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
Hamulce Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
Długość: 2,195 mm
Szerokość 740 mm
Wysokość 1,170 mm
Rozstaw kół 1,485 mm
Wysokość siedziska 805 mm
Waga na sucho 220 kg
został dopuszczony do ruchu ulicznego.
Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
Nazywał się XJ220, bo rozpędzał się do 220 mil na godzinę (tj. 354 km/h). Miał lekką konstrukcję i wspaniały wygląd, który zachwyca do dziś.
Pierwszy koncept pojawił się na targach British Motor Show w 1988 r. Z kolei pierwszy egzemplarz produkcyjny został ukończony w 1992 r.
Konstrukcja dwumiejscowego bolidu drogowego została urzeczywistniona przy użyciu zaawansowanych struktur aluminiowych. Gotowy samochód ważył 1454 kg i był napędzany silnikiem 3.5 l V6. Moc 542 KM trafiała na tylne koła poprzez 5-stopniową przekładnie z dwutarczowym sprzęgłem AP Racing.
XJ220 osiągał 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
To superauto dziś jest warte 740 tys. funtów (tj. ok. 3 mln 600 tys zł). Do 1994 na rynek trafiło 275 egzemplarzy.