Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Volvo 740 z silnikiem corvetty 544 KM
    12 listopada 2012, 22:13 przez VWolvomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie tam... V 12 :) – 6.3 litra V12 740 koni mechanicznych 690 Nm
Jest moc?
    6.3 litra V12 740 koni mechanicznych 690 Nm
    Jest moc?
    9 lipca 2012, 12:37 przez Adrian89002 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękna Berlinetta F12 – 740 koni Mechanicznych 690 Nm
0 - 100 km\h w 3,1 sek 0 - 200 km\h w zaledwie 8,5 sek
    740 koni Mechanicznych 690 Nm
    0 - 100 km\h w 3,1 sek 0 - 200 km\h w zaledwie 8,5 sek
    4 lipca 2012, 18:10 przez Adrian89002 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki hayabusa  2012r. – Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

Silnik	4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa	1 340 cm3
Średnica x skok tłoka	81.00 mm x 65 mm
Stopień sprężania	12.5:1
Układ zasilania	Wtrysk paliwa
Objętość olejowa	4 l
Zapłon	Elektroniczny
Rozrusznik	Elektryczny
Układ smarowania	Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów	6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne	1.596 (83 / 52)
Przełożenie końcowe	2.388 (43 / 18)
Rama	Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie	24.2 stopnia / 98 mm
Zawieszenie przód	Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Zawieszenie tył	System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Obręcze kół	Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
Hamulce	Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
Opony	Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa	21 litrów
Długość:	2,195 mm
Szerokość	740 mm
Wysokość	1,170 mm
Rozstaw kół	1,485 mm
Wysokość siedziska	805 mm
Waga na sucho	220 kg
    Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

    Silnik 4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
    Pojemność skokowa 1 340 cm3
    Średnica x skok tłoka 81.00 mm x 65 mm
    Stopień sprężania 12.5:1
    Układ zasilania Wtrysk paliwa
    Objętość olejowa 4 l
    Zapłon Elektroniczny
    Rozrusznik Elektryczny
    Układ smarowania Mokra miska olejowa
    Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
    Przełożenie wstępne 1.596 (83 / 52)
    Przełożenie końcowe 2.388 (43 / 18)
    Rama Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
    Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 24.2 stopnia / 98 mm
    Zawieszenie przód Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
    Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
    Hamulce Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
    Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
    Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
    Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
    Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
    Długość: 2,195 mm
    Szerokość 740 mm
    Wysokość 1,170 mm
    Rozstaw kół 1,485 mm
    Wysokość siedziska 805 mm
    Waga na sucho 220 kg
    3 lipca 2012, 19:47 przez ccc321ccc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 740 – Tede jaki jest taki jest. Jedni go lubią, inni nienawidzą, ale jedno trzeba mu przyznać... Tuning tego BMW udał mu się bez wątpienia. :)
    Tede jaki jest taki jest. Jedni go lubią, inni nienawidzą, ale jedno trzeba mu przyznać... Tuning tego BMW udał mu się bez wątpienia. :)
    25 kwietnia 2012, 16:25 przez Kamill123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybszy SUV świata – Brabus GLK z silnikiem V12

Moment obrotowy:1100 Nm(ograniczony elektronicznie)
Moc silnika:740 KM
Przyśpieszenie do 100 km/h: 4,2 s
Prędkoś max:322 km/h
Cena: ponad 1,6 mln zł
    Brabus GLK z silnikiem V12

    Moment obrotowy:1100 Nm(ograniczony elektronicznie)
    Moc silnika:740 KM
    Przyśpieszenie do 100 km/h: 4,2 s
    Prędkoś max:322 km/h
    Cena: ponad 1,6 mln zł
    12 kwietnia 2012, 22:17 przez ~wrobel | Do ulubionych | Skomentuj
    Następca Ferrari 599 – Oto Ferrari F12 Berlinetta, najszybsze i najmocniejszy samochód w historii marki z Maranello, który 
został dopuszczony do ruchu ulicznego.

Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
    Oto Ferrari F12 Berlinetta, najszybsze i najmocniejszy samochód w historii marki z Maranello, który
    został dopuszczony do ruchu ulicznego.

    Supersamochód został wyposażony w 6,3-litrowy motor V12, o mocy 740 KM oraz 690 Nm maksymalnego momentu obrotoweg.Sprint do setki 3,1 s.Maksymalna prędkość wynosi 340 km/h.
    12 kwietnia 2012, 20:00 przez ~maksm | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jaguar XJ220 – Jaguar XJ220

Nazywał się XJ220, bo rozpędzał się do 220 mil na godzinę (tj. 354 km/h). Miał lekką konstrukcję i wspaniały wygląd, który zachwyca do dziś. 
Pierwszy koncept pojawił się na targach British Motor Show w 1988 r. Z kolei pierwszy egzemplarz produkcyjny został ukończony w 1992 r. 
Konstrukcja dwumiejscowego bolidu drogowego została urzeczywistniona przy użyciu zaawansowanych struktur aluminiowych. Gotowy samochód ważył 1454 kg i był napędzany silnikiem 3.5 l V6. Moc 542 KM trafiała na tylne koła poprzez 5-stopniową przekładnie z dwutarczowym sprzęgłem AP Racing. 
XJ220 osiągał 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
To superauto dziś jest warte 740 tys. funtów (tj. ok. 3 mln 600 tys zł). Do 1994 na rynek trafiło 275 egzemplarzy.
    Jaguar XJ220

    Nazywał się XJ220, bo rozpędzał się do 220 mil na godzinę (tj. 354 km/h). Miał lekką konstrukcję i wspaniały wygląd, który zachwyca do dziś.
    Pierwszy koncept pojawił się na targach British Motor Show w 1988 r. Z kolei pierwszy egzemplarz produkcyjny został ukończony w 1992 r.
    Konstrukcja dwumiejscowego bolidu drogowego została urzeczywistniona przy użyciu zaawansowanych struktur aluminiowych. Gotowy samochód ważył 1454 kg i był napędzany silnikiem 3.5 l V6. Moc 542 KM trafiała na tylne koła poprzez 5-stopniową przekładnie z dwutarczowym sprzęgłem AP Racing.
    XJ220 osiągał 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
    To superauto dziś jest warte 740 tys. funtów (tj. ok. 3 mln 600 tys zł). Do 1994 na rynek trafiło 275 egzemplarzy.
    30 marca 2012, 8:37 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj