Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    Musicie zobaczyć te bajery!
    18 listopada 2022, 10:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Torger Christian Toto Wolff. Kierowca wyścigowy, inwestor, dyrektor generalny i szef zespołu Mercedes F1, największy Polak rodak w historii Formuły 1. Jego pozycja w zespole Mercedes AMG Petronas Formula One Team jest jeszcze silniejsza, niż to brzmi, biorąc pod uwagę, że posiada on samodzielnie 33 procent udziałów w całym zespole. Istnieje spore zainteresowanie między innymi majątkiem Wolffa, który jest dosyć pokaźny. Nie da się dokładnie powiedzieć jakim majątkiem dysponuje austriacki biznesmen polskiego pochodzenia, jednak dużo źródeł podaję kwotę 580 milionów dolarów. W tym filmie przyjrzymy się historii Toto Wolffa w motorsporcie, i temu jak doszedł do takiego majątku.
    10 października 2022, 12:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 307 WRC – Samochód WRC konstrukcji Peugeota oparty na modelu 307 CC stworzony jako następca utytułowanego Peugeota 206 WRC. 307 WRC zadebiutował podczas Rajdu Monte Carlo w 2004 roku. Peugeot zdecydował się na wykorzystanie do budowy nowego rajdowego samochodu właśnie tego modelu ponieważ model 207, nie był jeszcze gotowy. Z kolei model 307 w wersji hatchback miał zbyt wysoko poprowadzoną linie dachu, co podnosiłoby znacznie środek ciężkości. Dlatego też zdecydowano się wykorzystać wersję CC. Składany metalowy dach zastąpiono stałym, przymocowanym do klatki bezpieczeństwa. Peugeot chciał zastosować w tym modelu innowacyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów. W tym celu zakupił od Porsche licencję na ich PDK. Skrzynia docelowo miała znajdować zastosowanie w samochodach drogowych, jednak najpierw Peugeot chciał ją przetestować w sporcie. Prace nad dopracowaniem konstrukcji się przeciągały, dlatego postanowiono zastosować w rajdówce 4-biegową sekwencyjną przekładnię. Cały układ napędowy modelu 307 WRC był przystosowany do skrzyni PDK, dlatego też dyferencjały zostały zaadaptowane z drogowego modelu 405 T16. W takiej specyfikacji, z elementami napędu pochodzącymi z początku lat 90, auto wystartowało w czterech pierwszych eliminacjach sezonu 2004 i było jedynym samochodem WRC pozbawionym aktywnych dyferencjałów. Do napędu 307 WRC został użyty dwulitrowy silnik R4 turbo, który generuje moc 300 KM i moment obrotowy 580 Nm. W sumie model 307 WRC przez trzy lata startów 27 razy zajmował miejsce na podium, a Marcus Gronholm wywalczył nim tytuł II wicemistzra świata w sezonie 2005.
    Samochód WRC konstrukcji Peugeota oparty na modelu 307 CC stworzony jako następca utytułowanego Peugeota 206 WRC. 307 WRC zadebiutował podczas Rajdu Monte Carlo w 2004 roku. Peugeot zdecydował się na wykorzystanie do budowy nowego rajdowego samochodu właśnie tego modelu ponieważ model 207, nie był jeszcze gotowy. Z kolei model 307 w wersji hatchback miał zbyt wysoko poprowadzoną linie dachu, co podnosiłoby znacznie środek ciężkości. Dlatego też zdecydowano się wykorzystać wersję CC. Składany metalowy dach zastąpiono stałym, przymocowanym do klatki bezpieczeństwa. Peugeot chciał zastosować w tym modelu innowacyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów. W tym celu zakupił od Porsche licencję na ich PDK. Skrzynia docelowo miała znajdować zastosowanie w samochodach drogowych, jednak najpierw Peugeot chciał ją przetestować w sporcie. Prace nad dopracowaniem konstrukcji się przeciągały, dlatego postanowiono zastosować w rajdówce 4-biegową sekwencyjną przekładnię. Cały układ napędowy modelu 307 WRC był przystosowany do skrzyni PDK, dlatego też dyferencjały zostały zaadaptowane z drogowego modelu 405 T16. W takiej specyfikacji, z elementami napędu pochodzącymi z początku lat 90, auto wystartowało w czterech pierwszych eliminacjach sezonu 2004 i było jedynym samochodem WRC pozbawionym aktywnych dyferencjałów. Do napędu 307 WRC został użyty dwulitrowy silnik R4 turbo, który generuje moc 300 KM i moment obrotowy 580 Nm. W sumie model 307 WRC przez trzy lata startów 27 razy zajmował miejsce na podium, a Marcus Gronholm wywalczył nim tytuł II wicemistzra świata w sezonie 2005.
    31 sierpnia 2022, 20:48 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini – Pierwsza wersja Murcielago oferowana nieprzerwanie do 2005 roku wyposażona była w silnik V12 6.2 mocy 580 KM. Zastąpiła produkowany w latach 90. model Diablo. Po raz pierwszy zastosowano w topowym modelu Lamborghini jako standardowe wyposażenie stały napęd na obie osie.

    Pierwsza wersja Murcielago oferowana nieprzerwanie do 2005 roku wyposażona była w silnik V12 6.2 mocy 580 KM. Zastąpiła produkowany w latach 90. model Diablo. Po raz pierwszy zastosowano w topowym modelu Lamborghini jako standardowe wyposażenie stały napęd na obie osie.

    Lamborghini Diablo VT – Supersamochód produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1991–2000. Lamborghini wprowadziło model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. Silnik V12 o pojemności 5,7 l generuje moc 492 KM oraz moment obrotowy 580 Nm, przez co samochód osiąga 100 km/h w 4 sekundy i prędkość maksymalną 325 km/h. Po trzech latach produkcji bazowego modelu Diablo, firma Lamborghini postanowiła wprowadzić do produkcji nowszą wersję. W porównaniu z pierwszą generacją, dodano napęd na wszystkie koła, 4-tłoczkowe hamulce Brembo, odświeżoną wersję deski rozdzielczej oraz nowy system zawieszenia poprawiający twardą charakterystykę.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1991–2000. Lamborghini wprowadziło model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. Silnik V12 o pojemności 5,7 l generuje moc 492 KM oraz moment obrotowy 580 Nm, przez co samochód osiąga 100 km/h w 4 sekundy i prędkość maksymalną 325 km/h. Po trzech latach produkcji bazowego modelu Diablo, firma Lamborghini postanowiła wprowadzić do produkcji nowszą wersję. W porównaniu z pierwszą generacją, dodano napęd na wszystkie koła, 4-tłoczkowe hamulce Brembo, odświeżoną wersję deski rozdzielczej oraz nowy system zawieszenia poprawiający twardą charakterystykę.
    17 maja 2022, 23:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BAC Mono – Samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Briggs Automotive Company. Pierwsza wersja Mono była napędzana czterocylindrowym, wolnossącym silnikiem benzynowym Ford Duratec o pojemności 2,3 litra, mocno zmodyfikowanym przez firmę Cosworth , który dawał moc 280 KM. Samochód ważył 540 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 518 KM na tonę. Osiągał 100 km/h w 2,8 sekundy i prędkość maksymalną 274 km/h. W 2015 roku silnik Cosworth został zastąpiony przez 2,5-litrową jednostkę Mountune Racing o mocy 305 KM. Dodatkowo wprowadzono szereg dalszych ulepszeń, które optymalizowały osiągi, a szersze podwozie zapewniało kierowcy więcej miejsca w kokpicie. Model BAC Mono z roku modelowego 2015 ważył 580 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 525 KM na tonę.
    Samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Briggs Automotive Company. Pierwsza wersja Mono była napędzana czterocylindrowym, wolnossącym silnikiem benzynowym Ford Duratec o pojemności 2,3 litra, mocno zmodyfikowanym przez firmę Cosworth , który dawał moc 280 KM. Samochód ważył 540 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 518 KM na tonę. Osiągał 100 km/h w 2,8 sekundy i prędkość maksymalną 274 km/h. W 2015 roku silnik Cosworth został zastąpiony przez 2,5-litrową jednostkę Mountune Racing o mocy 305 KM. Dodatkowo wprowadzono szereg dalszych ulepszeń, które optymalizowały osiągi, a szersze podwozie zapewniało kierowcy więcej miejsca w kokpicie. Model BAC Mono z roku modelowego 2015 ważył 580 kg, co dało stosunek mocy do masy wynoszący 525 KM na tonę.
    3 kwietnia 2022, 20:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 lutego 2022, 15:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 lutego 2021, 13:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3.8l silnik generujący 580 koni mocy i reakcje pasażerów na przyspieszenie ( które wynosi według niektórych pomiarów nawet 2.7s do pierwszej setki!).
    6 grudnia 2020, 12:32 przez ~kvasi | Do ulubionych | Skomentuj