Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 260 takich materiałów
    Lamborghini Aventador LP750-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    Lamborghini – Pierwsza wersja Murcielago oferowana nieprzerwanie do 2005 roku wyposażona była w silnik V12 6.2 mocy 580 KM. Zastąpiła produkowany w latach 90. model Diablo. Po raz pierwszy zastosowano w topowym modelu Lamborghini jako standardowe wyposażenie stały napęd na obie osie.

    Pierwsza wersja Murcielago oferowana nieprzerwanie do 2005 roku wyposażona była w silnik V12 6.2 mocy 580 KM. Zastąpiła produkowany w latach 90. model Diablo. Po raz pierwszy zastosowano w topowym modelu Lamborghini jako standardowe wyposażenie stały napęd na obie osie.

    Lamborghini Aventador LP700-4 – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.
    Lamborghini Reventon – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2008-2009. Reventon powstał na bazie modelu Murcielago LP-640. Jego premiera miała miejsce na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie.  Samochód, zbudowany z laminatów wzmacnianych włóknem węglowym. Wnętrze samochodu wykonano przy użyciu alcantary, włókna węglowego, stopów lekkich i skóry. Deska rozdzielcza obejmuje trzy ciekłokrystaliczne monitory TFT z dwoma różnymi trybami wyświetlania. Instrumenty są zamieszczone w strukturze ze stałego bloku aluminium, pokrytej dodatkowo przez oprawę z włókna węglowego. Stylistyka auta nawiązuje bezpośrednio do najszybszych myśliwców na świecie m.in. F-22. Dominują ostre i kanciaste linie. Z tyłu pokrywa silnika została wykonana z laminowanego szkła. Z przodu siedem świateł wykonanych w technologii LED oskrzydla biksenonowe reflektory. Reventon napędzany jest wolnossącym V12 o pojemności 6,5 l, które generuje moc 652 KM i moment obrotowy 660 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,4 sekundy. Powstało tylko 20 egzemplarzy przeznaczonych dla prywatnych klientów.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2008-2009. Reventon powstał na bazie modelu Murcielago LP-640. Jego premiera miała miejsce na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie. Samochód, zbudowany z laminatów wzmacnianych włóknem węglowym. Wnętrze samochodu wykonano przy użyciu alcantary, włókna węglowego, stopów lekkich i skóry. Deska rozdzielcza obejmuje trzy ciekłokrystaliczne monitory TFT z dwoma różnymi trybami wyświetlania. Instrumenty są zamieszczone w strukturze ze stałego bloku aluminium, pokrytej dodatkowo przez oprawę z włókna węglowego. Stylistyka auta nawiązuje bezpośrednio do najszybszych myśliwców na świecie m.in. F-22. Dominują ostre i kanciaste linie. Z tyłu pokrywa silnika została wykonana z laminowanego szkła. Z przodu siedem świateł wykonanych w technologii LED oskrzydla biksenonowe reflektory. Reventon napędzany jest wolnossącym V12 o pojemności 6,5 l, które generuje moc 652 KM i moment obrotowy 660 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,4 sekundy. Powstało tylko 20 egzemplarzy przeznaczonych dla prywatnych klientów.
    Lamborghini Murcielago LP670-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.