Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    Alpina, Alpina, a cóż to takiego? – W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych. 
Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu. 
Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12). 
Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h. 
Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie. 
Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM). 

Na zdjęciu:
ALPINA B7 (F01)
Produkowany: 2010 - .....
Model bazowy:750i
Pojemność cm3 : 4395
Układ/liczba cylindrów : V8
Maks.moc(KM) : 507
Maks.moment obrotowy : 700
Przyspieszenie 0-100 : 4.7
Prędkość maks(km/h) 302
    W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

    Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych.
    Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu.
    Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12).
    Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h.
    Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie.
    Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM).

    Na zdjęciu:
    ALPINA B7 (F01)
    Produkowany: 2010 - .....
    Model bazowy:750i
    Pojemność cm3 : 4395
    Układ/liczba cylindrów : V8
    Maks.moc(KM) : 507
    Maks.moment obrotowy : 700
    Przyspieszenie 0-100 : 4.7
    Prędkość maks(km/h) 302
    30 stycznia 2014, 0:43 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    '70 BOSS 302 – American Muscle
    American Muscle
    26 stycznia 2014, 15:45 przez Pszemo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie ma gleby, ale to w końcu Mustang Boss 302 z 70 – Ikona motoryzacji Ameryki.
Porządne Muscle nie powinno mieć gleby!
    Ikona motoryzacji Ameryki.
    Porządne Muscle nie powinno mieć gleby!
    20 stycznia 2014, 13:15 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Najpiękniejszy z najpiękniejszych – Ford Mustang Boss 302,
mój cel za którym dążę i kiedyś go spełnię
    Ford Mustang Boss 302,
    mój cel za którym dążę i kiedyś go spełnię
    11 stycznia 2014, 14:04 przez ~Including | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mustang Boss 302 LS x2 – Coś pięknego
    Coś pięknego
    11 stycznia 2014, 22:30 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ford Mustang BOSS 302 –
    6 listopada 2013, 23:23 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 –
    12 października 2013, 17:47 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Mustang Boss 302 –
    23 września 2013, 21:24 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj