Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 152 takie materiały
    Ford Mustang – Mustang z 1969 roku (sportsroof 302).
    Mustang z 1969 roku (sportsroof 302).
    8 grudnia 2014, 19:36 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    Mustang BOSS 302 – Nie wiem jak wy, ale to według mnie wyjątkowo nieudana przeróbka.
    Nie wiem jak wy, ale to według mnie wyjątkowo nieudana przeróbka.
    28 lipca 2014, 1:31 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mercury Cougar Eliminator Boss 302 1969 –
    24 lipca 2014, 16:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 –
    19 lipca 2014, 9:33 przez Matteos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mistrzostwa Świata OSY-400 – Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
    Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
    Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    30 czerwca 2014, 22:35 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MTX Tatra V8 – 1991 rok. Czechy. 302 KM, 0-100km/h w 5,6s i v-max 265 km/h.
    1991 rok. Czechy. 302 KM, 0-100km/h w 5,6s i v-max 265 km/h.
    25 czerwca 2014, 18:01 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Mustang Boss 302 –
    6 czerwca 2014, 22:55 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj