Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 152 takie materiały
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ford Mustang BOSS 302 –
    6 listopada 2013, 23:23 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 –
    12 października 2013, 17:47 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Mustang Boss 302 –
    23 września 2013, 21:24 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American Cars Mania – Ford Mustang Mach 1 302
    Ford Mustang Mach 1 302
    22 września 2013, 22:18 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    American Cars Mania – Ford Mustang Mach 1 302
    Ford Mustang Mach 1 302
    22 września 2013, 22:16 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    American Cars Mania – Serducho Forda Mustanga Mach 1 302
    Serducho Forda Mustanga Mach 1 302
    21 września 2013, 21:22 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mustang Boss 302 –
    18 września 2013, 15:57 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 –
    24 sierpnia 2013, 13:34 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Mustang Boss 302 –
    24 sierpnia 2013, 22:53 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)