Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 135 takich materiałów
    1970 Boss 302 Mustang – pręży muskuły
    Pręży muskuły
    31 marca 2012, 10:41 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekrój auta -  Alfa Romeo Montreal – Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
Dane techniczne:
Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
    Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
    W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
    Dane techniczne:
    Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
    Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
    Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    5 marca 2012, 23:20 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang Laguna Seca – A właściwie to Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca. Ford Mustang Boss 302 w limitowanej wersji Laguna Seca został specjalnie dopasowany do wyścigowych ekscesów. Usztywniono podwozie o 10 proc. oraz zastosowano nowe amortyzatory, stabilizatory oraz wysokiej jakości opony. Zmian dokonano także w wyglądzie i aerodynamice pojazdu dodając większy spojler, sportowe siedzenia, charakterystyczne połączenia barwne oraz nowe felgi.

Pod maską znajdziemy 5-litrowy silnik V8 o mocy 446 KM i momencie obrotowym 515 Nm. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów przekazującą moc na tylne koła poprzez dyferencjał Torsen.
    A właściwie to Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca. Ford Mustang Boss 302 w limitowanej wersji Laguna Seca został specjalnie dopasowany do wyścigowych ekscesów. Usztywniono podwozie o 10 proc. oraz zastosowano nowe amortyzatory, stabilizatory oraz wysokiej jakości opony. Zmian dokonano także w wyglądzie i aerodynamice pojazdu dodając większy spojler, sportowe siedzenia, charakterystyczne połączenia barwne oraz nowe felgi.

    Pod maską znajdziemy 5-litrowy silnik V8 o mocy 446 KM i momencie obrotowym 515 Nm. Jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów przekazującą moc na tylne koła poprzez dyferencjał Torsen.
    24 lutego 2012, 21:48 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang Boss powrócił. Obowiązkowo z silnikiem V8. Ten model legitymuje się mocą 440 koni. I jest bardziej cywilizowany, niż jego poprzednik prezentowany na Motokillerze. Nie musieli rezygnować z klimy, by włożyć duży silnik do auta...
    21 stycznia 2012, 14:25 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 1M, Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca, Porsche GT3 RS, Chevrolet Corvette Z06, Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R, Audi R8 GT, Mercedes SLS AMG, Lexus LFA, Porsche Cayman R i Lotus Evora S.
    13 września 2011, 12:18 przez drabin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj