Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Caterham Super Seven CSR – Samochód sportowy produkowany przez Caterham Cars. Jest to najbardziej zmodyfikowany Caterham, wciąż jednak zachowuje wygląd Lotusa Super Seven. CSR dostępny jest z dwoma silnikami Ford Duratec, poprzez modyfikacje różnią się one osiąganą mocą. Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza 0-60 mili na godzinę w 3,7 sekundy. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mili na godzinę wynosi 3,1 sekundy. CSR waży tylko 575 kg i charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.
    Samochód sportowy produkowany przez Caterham Cars. Jest to najbardziej zmodyfikowany Caterham, wciąż jednak zachowuje wygląd Lotusa Super Seven. CSR dostępny jest z dwoma silnikami Ford Duratec, poprzez modyfikacje różnią się one osiąganą mocą. Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza 0-60 mili na godzinę w 3,7 sekundy. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mili na godzinę wynosi 3,1 sekundy. CSR waży tylko 575 kg i charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.
    12 kwietnia 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LC – Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
    Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
    Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
    Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

    Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

    Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

    Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

    Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    Lotus Esprit Turbo SE – W 1987 roku Esprit został zmodernizowany przez brytyjskiego projektanta Petera Stevensa. Stevens, który później zaprojektował McLarena F1, zaprojektował mniej kanciastego, bardziej zaokrąglonego Esprita. Zmieniony Esprit nie otrzymał nowego numeru serii, ale często jest nazywany kodem projektu X180. W 1989 roku system K-Jetronic został zastąpiony systemem wielopunktowego wtrysku paliwa Lotus/Delco. Ten zmieniony silnik znany był jako Typ 910S.  Silnik 910S trafił do nowego modelu Special Equipment (SE), który również otrzymał zmiany w nadwoziu, z progami bocznymi równoległymi do nadwozia, pięcioma kanałami powietrznymi w przedniej tamie, lusterkami bocznymi z Citroena CX i dodanie tylnego skrzydła. Nowy silnik wytwarzał moc 264 KM. Prędkość maksymalna wynosiła 257 km/h, a czas przyspieszania do 100 km/h 5,2 sekundy.
    W 1987 roku Esprit został zmodernizowany przez brytyjskiego projektanta Petera Stevensa. Stevens, który później zaprojektował McLarena F1, zaprojektował mniej kanciastego, bardziej zaokrąglonego Esprita. Zmieniony Esprit nie otrzymał nowego numeru serii, ale często jest nazywany kodem projektu X180. W 1989 roku system K-Jetronic został zastąpiony systemem wielopunktowego wtrysku paliwa Lotus/Delco. Ten zmieniony silnik znany był jako Typ 910S. Silnik 910S trafił do nowego modelu Special Equipment (SE), który również otrzymał zmiany w nadwoziu, z progami bocznymi równoległymi do nadwozia, pięcioma kanałami powietrznymi w przedniej tamie, lusterkami bocznymi z Citroena CX i dodanie tylnego skrzydła. Nowy silnik wytwarzał moc 264 KM. Prędkość maksymalna wynosiła 257 km/h, a czas przyspieszania do 100 km/h 5,2 sekundy.
    23 marca 2020, 23:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 marca 2019, 9:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prezentowany model to BMW E39 520I z 1998 roku. Starałem się wszystko jak najlepiej przedstawić, a za wszystkie błędy przepraszam. Jest to mój pierwszy "profesjonalny" film więc wiadomo parę niedociągnięć się znajdzie, które z następnymi odcinkami postaram się wyeliminować. Był stres i trema ale mam nadzieję że było warto. Przepraszam za pomyłkę w różniczy mocy ale jest to 264 a nie jakieś 374
    Montaż i nagranie: Bartosz Laskowski
    14 marca 2017, 13:18 przez Odjazdowo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Volvo 264 1983 – Silnik 3.0L o mocy 204KM na automatycznej skrzyni biegów przełożony z Volvo 960, wydech 2.5 cala ze stali nierdzewnej, most 3.54 z automatyczną blokadą dyferencjału ALD. Przeszczepiony front z wczesnych modeli Volvo 240 na okrągłą lampę. Zawieszenie AirRide oraz felgi Remotec 16'.
    Silnik 3.0L o mocy 204KM na automatycznej skrzyni biegów przełożony z Volvo 960, wydech 2.5 cala ze stali nierdzewnej, most 3.54 z automatyczną blokadą dyferencjału ALD. Przeszczepiony front z wczesnych modeli Volvo 240 na okrągłą lampę. Zawieszenie AirRide oraz felgi Remotec 16'.
    28 marca 2015, 14:54 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Od administracji:

    Uwaga - materiał jest wstrząsający. Jeśli nie masz mocnych nerwów - proszę nie oglądaj!

    Waham się, czy dać to na główną - za dnia postanowimy w większym gronie co z tym materiałem zrobić...

    I jeszcze opis wypadku do którego dobrnąłem

    21 września 2014 o godzinie 14:30 czasu lokalnego na 67 kilometrze drogi do Elaburga-Perm kierujący samochodem ciężarowym marki DAF najechał na tył auta osobowego marki VAZ 2107. W wyniku wypadku samochody zjechały na sąsiedni pas ruchu, ciężarówka uderzyła bokiem w inny pojazd jadący z naprzeciwka, a VAZ 2107 został uderzony czołowo przez prawidłowo jadący samochód marki Dacia Sandero (w Rosji pod marką Renault Sandero) W tył Renault uderzyły jeszcze dwa kolejne pojazdy. Na skutek uderzenia VAZ stanął w płomieniach. 39 letni kierowca samochodu VAZ został zakleszczony w samochodzie i zginął w płomieniach. 48 letni kierowca samochodu DAF, 44 letni kierujący samochodem Renault Sandero i 10 letnia pasażerka Renault (córka 44 latka) wyszli z wypadku z lekkimi obrażeniami. Oprócz wyżej wymienionych pojazdów w wypadku brały udział dwa inne pojazdy (które wpadły w tył Renault), jednak ich kierowcom i pasażerom nic się nie stało (oni na filmie próbują gasić pożar). Kierowcy DAF będą postawione zarzuty z paragrafu 3 artykułu 264 rosyjskiego Kodeksu Karnego (spowodowanie katastrofy lądowej ze skutkiem śmiertelnym).

    Video - Michaił Kapustin
    22 września 2014, 19:20 przez ~Swk09 | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)