Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Abarth 204 A Berlinetta Corsa – Sam nie wiem co tu wpisać, chyba tylko tyle, że to dość ładny samochód
    Sam nie wiem co tu wpisać, chyba tylko tyle, że to dość ładny samochód
    9 września 2013, 2:00 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes 190 W201 – Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.

Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany znane pod nazwą Cosworth 2.3-16v (185 KM), Evolution 2.5-16v (195-204 KM) i Evolution II 2.5-16v (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C

Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie nazwę handlową typoszeregu W201. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosiły jednak Mercedesy W123 i W124 z silnikiem o takiej pojemności.

Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę 190E Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth'y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195-235 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.

Nie dodano informacji że występował też z silnikiem 3.2 AMG 'M103.983' 234 KM (172 kW) przy 5750 obr/min.
    Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.

    Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany znane pod nazwą Cosworth 2.3-16v (185 KM), Evolution 2.5-16v (195-204 KM) i Evolution II 2.5-16v (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C

    Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie nazwę handlową typoszeregu W201. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosiły jednak Mercedesy W123 i W124 z silnikiem o takiej pojemności.

    Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę 190E Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth'y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195-235 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.

    Nie dodano informacji że występował też z silnikiem 3.2 AMG 'M103.983' 234 KM (172 kW) przy 5750 obr/min.
    25 lipca 2013, 10:11 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW M1 – BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
Dane techniczne
Silnik
R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
Prędkość maksymalna: 262 km/h
    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
    Dane techniczne
    Silnik
    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    26 lipca 2013, 18:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Twarde kombi – koła 204/45/16 + dystanse 15 mm + mały rant
zawias gwint TA-Technix
wydech Magnaflow
    Koła 204/45/16 + dystanse 15 mm + mały rant
    zawias gwint TA-Technix
    wydech Magnaflow
    12 czerwca 2013, 21:32 przez pa84ch (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    prywatne

    Mało znana Sierra XR8 – Powstało tylko 250 egzemplarzy zbudowanych w 1984 roku przez Ford South Africa (F.S.A.). Zostały zbudowane aby uzyskać homologację do jakiś miejscowych wyścigów.

Silnik: 5.0 V8 OHV o mocy około 204 KM.

Skrzynia: 5-cio biegowa, manualna Borg Wagner T5G

Wrzucam jako ciekawostkę bo może nie wszyscy motomaniacy słyszeli o tym ciekawym samochodzie.
    Powstało tylko 250 egzemplarzy zbudowanych w 1984 roku przez Ford South Africa (F.S.A.). Zostały zbudowane aby uzyskać homologację do jakiś miejscowych wyścigów.

    Silnik: 5.0 V8 OHV o mocy około 204 KM.

    Skrzynia: 5-cio biegowa, manualna Borg Wagner T5G

    Wrzucam jako ciekawostkę bo może nie wszyscy motomaniacy słyszeli o tym ciekawym samochodzie.
    10 maja 2013, 20:15 przez Szucik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW E26 M1 – M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Nie ma piękniejszej bety od e26
    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Nie ma piękniejszej bety od e26
    9 stycznia 2013, 19:26 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu "jak wszyscy to i ja" – Mój Ford Puma

Puma 1.7 VCT
Pojemność skokowa: 1679 cm³
Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
Zmienne fazy rozrządu VCT

Osiągi:
Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

Podoba się?
    Mój Ford Puma

    Puma 1.7 VCT
    Pojemność skokowa: 1679 cm³
    Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
    Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
    Zmienne fazy rozrządu VCT

    Osiągi:
    Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
    Prędkość maksymalna: 204 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
    Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


    125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

    Podoba się?
    2 grudnia 2012, 10:21 przez DamianeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Czy ktoś poznaje tego Golfa ? – Dodam że jest to auto Daniela.

Przed modyfikacjami miał:
Dane techniczne: (seria)
Pojemność:2792 cm3
Moc:204 KM
Moment obr:300 Nm
0-100 km/h:7,1 sek
Prędkość max:233 km/h
Napęd:AWD

A po: 
Pojemność:2792 cm3
Moc:700 KM
Moment obr:900 Nm
0-100 km/h:3.5 sek
Prędkość max:300 km/h
Napęd:AWD
    Dodam że jest to auto Daniela.

    Przed modyfikacjami miał:
    Dane techniczne: (seria)
    Pojemność:2792 cm3
    Moc:204 KM
    Moment obr:300 Nm
    0-100 km/h:7,1 sek
    Prędkość max:233 km/h
    Napęd:AWD

    A po:
    Pojemność:2792 cm3
    Moc:700 KM
    Moment obr:900 Nm
    0-100 km/h:3.5 sek
    Prędkość max:300 km/h
    Napęd:AWD
    Legenda BMW – BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant′ Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Silnik

    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant′ Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Silnik

    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    6 kwietnia 2012, 22:54 przez spaslax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Audi A7 Pogea Racing – Do projektów tuningu Audi dołącza Pogea Racing ze swoim dziełem o nazwie  "Siedem Grzechów". Oprócz modyfikacji silnika pakiet przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym rantem), 20-calowych felg (model Stroke) firmy Moz Luxury Wheels. Ekskluzywne obręcze otacza gumowa mieszanka Continental Sport Contact 3 w rozmiarze 265/30.
Przeprogramowanie sterownika ECU, sportowy wydech ze stali nierdzewnej, a także wysokoprzepływowy filtr powietrza.

Oto dane modyfikacji dla poszczególnych wersji silnikowych:

3,0 TDI Multitronic 204 KM, 400 Nm --> 251 KM, 468 Nm
3,0 TDI S-Tronic 245 KM, 500 Nm --> 289 KM, 555 Nm
3,0 TFSI 300 KM, 440 Nm --> 345 KM, 495 Nm.

Moim zdaniem auto warte "Siedmiu Grzechów". Resztę ocen pozostawiam Wam.
    Do projektów tuningu Audi dołącza Pogea Racing ze swoim dziełem o nazwie "Siedem Grzechów". Oprócz modyfikacji silnika pakiet przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym rantem), 20-calowych felg (model Stroke) firmy Moz Luxury Wheels. Ekskluzywne obręcze otacza gumowa mieszanka Continental Sport Contact 3 w rozmiarze 265/30.
    Przeprogramowanie sterownika ECU, sportowy wydech ze stali nierdzewnej, a także wysokoprzepływowy filtr powietrza.

    Oto dane modyfikacji dla poszczególnych wersji silnikowych:

    3,0 TDI Multitronic 204 KM, 400 Nm --> 251 KM, 468 Nm
    3,0 TDI S-Tronic 245 KM, 500 Nm --> 289 KM, 555 Nm
    3,0 TFSI 300 KM, 440 Nm --> 345 KM, 495 Nm.

    Moim zdaniem auto warte "Siedmiu Grzechów". Resztę ocen pozostawiam Wam.
    4 kwietnia 2012, 18:54 przez survey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj