Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Audi A7 Pogea Racing – Do projektów tuningu Audi dołącza Pogea Racing ze swoim dziełem o nazwie  "Siedem Grzechów". Oprócz modyfikacji silnika pakiet przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym rantem), 20-calowych felg (model Stroke) firmy Moz Luxury Wheels. Ekskluzywne obręcze otacza gumowa mieszanka Continental Sport Contact 3 w rozmiarze 265/30.
Przeprogramowanie sterownika ECU, sportowy wydech ze stali nierdzewnej, a także wysokoprzepływowy filtr powietrza.

Oto dane modyfikacji dla poszczególnych wersji silnikowych:

3,0 TDI Multitronic 204 KM, 400 Nm --> 251 KM, 468 Nm
3,0 TDI S-Tronic 245 KM, 500 Nm --> 289 KM, 555 Nm
3,0 TFSI 300 KM, 440 Nm --> 345 KM, 495 Nm.

Moim zdaniem auto warte "Siedmiu Grzechów". Resztę ocen pozostawiam Wam.
    Do projektów tuningu Audi dołącza Pogea Racing ze swoim dziełem o nazwie "Siedem Grzechów". Oprócz modyfikacji silnika pakiet przewiduje instalację zestawu coilover od KW, tarcz i zacisków hamulcowych Brembo oraz czarnych (z chromowanym rantem), 20-calowych felg (model Stroke) firmy Moz Luxury Wheels. Ekskluzywne obręcze otacza gumowa mieszanka Continental Sport Contact 3 w rozmiarze 265/30.
    Przeprogramowanie sterownika ECU, sportowy wydech ze stali nierdzewnej, a także wysokoprzepływowy filtr powietrza.

    Oto dane modyfikacji dla poszczególnych wersji silnikowych:

    3,0 TDI Multitronic 204 KM, 400 Nm --> 251 KM, 468 Nm
    3,0 TDI S-Tronic 245 KM, 500 Nm --> 289 KM, 555 Nm
    3,0 TFSI 300 KM, 440 Nm --> 345 KM, 495 Nm.

    Moim zdaniem auto warte "Siedmiu Grzechów". Resztę ocen pozostawiam Wam.
    4 kwietnia 2012, 18:54 przez survey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes w126 sec – Produkcję rozpoczęto w 1981 roku.Były to samochody należące do najwyższej światowej klasy. Jego luksusowy charakter podkreślało luksusowe wyposażenie. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami (w tym również skórą), barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie z miejsca kierowcy blokowane drzwi, pokrywa bagażnika i klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele a nawet lodówka. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną, montowaną w piaście kierownicy oraz poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, mianowicie jego współczynnik Cx=0,34.

Ogółem wyprodukowano niespełna 70tys. sztuk modelu W126C. W latach 1980-1984 były dostępne tylko dwie wersje silnikowe. Obydwa silniki były ośmiocylindrowcami w układzie V. Mniejszy 3,8 litra o mocy 204 - 218 KM (silniki z katalizatorem osiągały nieco mniejszą moc) i większy 5,0 litra o mocy 231 - 240 KM. W roku 1985 wprowadzono dodatkowe wersje 4,2 litra o mocy 218 – 224 KM oraz najbardziej prestiżowy i najchętniej wybierany przez kupujących 5,6 litra. Jednostka ta generowała moc 300 KM a po zamontowaniu katalizatora 279 KM. Zaprzestano jednocześnie wyposażania SEC’a w najsłabszy silnik 3,8 litra, który był niezwykle rzadko kupowany. Przez cały okres produkcji jedynym rodzajem zasilana w paliwo był wtrysk BOSCH KE Jettronic.
    Produkcję rozpoczęto w 1981 roku.Były to samochody należące do najwyższej światowej klasy. Jego luksusowy charakter podkreślało luksusowe wyposażenie. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami (w tym również skórą), barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie z miejsca kierowcy blokowane drzwi, pokrywa bagażnika i klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele a nawet lodówka. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną, montowaną w piaście kierownicy oraz poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, mianowicie jego współczynnik Cx=0,34.

    Ogółem wyprodukowano niespełna 70tys. sztuk modelu W126C. W latach 1980-1984 były dostępne tylko dwie wersje silnikowe. Obydwa silniki były ośmiocylindrowcami w układzie V. Mniejszy 3,8 litra o mocy 204 - 218 KM (silniki z katalizatorem osiągały nieco mniejszą moc) i większy 5,0 litra o mocy 231 - 240 KM. W roku 1985 wprowadzono dodatkowe wersje 4,2 litra o mocy 218 – 224 KM oraz najbardziej prestiżowy i najchętniej wybierany przez kupujących 5,6 litra. Jednostka ta generowała moc 300 KM a po zamontowaniu katalizatora 279 KM. Zaprzestano jednocześnie wyposażania SEC’a w najsłabszy silnik 3,8 litra, który był niezwykle rzadko kupowany. Przez cały okres produkcji jedynym rodzajem zasilana w paliwo był wtrysk BOSCH KE Jettronic.
    15 marca 2012, 17:38 przez ~mercmaniac | Do ulubionych | Skomentuj