Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    #VolkswagenID3 #Volkswagen #ID3 #VolkswagenID31ST #testdrive
    Mercedes-Benz 190E 2.5-16v Evolution – Mercedes-Benz 190E Cosworth to usportowiona wersja serii 190, która została opracowana w 1983 roku. Po stworzeniu przez Mercedesa pierwszego od czasów wojny auta segmentu klasy średniej, Mercedes stworzył wersję sportową, która miała wygrać Rajdowe Mistrzostwa Świata. Pomysł przedstawiono firmie Cosworth, która specjalizuje się w modyfikacjach silników, i z nią zdecydowano się na współpracę. 190E Cosworth dostępny jest w czterech wersjach: 2,3-16v, 2,5-16v, 2,5-16v Evolution oraz 2,5-16v Evolution II. Wersja Evolution produkowana była w 1989 roku i napędzana jest silnikiem I4 M102 o pojemności 2,5 l, które generuje moc maksymalną 204 KM i moment obrotowy 240 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7 sekund.
    Mercedes-Benz 190E Cosworth to usportowiona wersja serii 190, która została opracowana w 1983 roku. Po stworzeniu przez Mercedesa pierwszego od czasów wojny auta segmentu klasy średniej, Mercedes stworzył wersję sportową, która miała wygrać Rajdowe Mistrzostwa Świata. Pomysł przedstawiono firmie Cosworth, która specjalizuje się w modyfikacjach silników, i z nią zdecydowano się na współpracę. 190E Cosworth dostępny jest w czterech wersjach: 2,3-16v, 2,5-16v, 2,5-16v Evolution oraz 2,5-16v Evolution II. Wersja Evolution produkowana była w 1989 roku i napędzana jest silnikiem I4 M102 o pojemności 2,5 l, które generuje moc maksymalną 204 KM i moment obrotowy 240 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7 sekund.
    24 września 2018, 15:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu: Genialne wnętrza - Renault 25 – Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo  o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    16 czerwca 2018, 13:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Punto GT – Pojemność skokowa 1372 cm3
Maksymalny moment obrotowy 204 Nm przy 3000 obr/min
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 205 km/h
    Pojemność skokowa 1372 cm3
    Maksymalny moment obrotowy 204 Nm przy 3000 obr/min
    PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 205 km/h