Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 69 takich materiałów
    Fiesta mk3 1.8D – Wspomnienie mojego pierwszego samochodu, który z wyposażenia miał tylko radio, zegarek i poduszkę kierowcy. Był to najlepszy z moich dotychczasowych samochodów jeśli chodzi o jazdę zimą. Choć od sprzedaży minęło już sporo lat, to zawsze miło go wspominam
    Wspomnienie mojego pierwszego samochodu, który z wyposażenia miał tylko radio, zegarek i poduszkę kierowcy. Był to najlepszy z moich dotychczasowych samochodów jeśli chodzi o jazdę zimą. Choć od sprzedaży minęło już sporo lat, to zawsze miło go wspominam
    Fiat 125p Akropolis 1800 –
    12 grudnia 2015, 15:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    "RustyWing" - J.K Aero – baza:
Honda GoldWing 1800
    Baza:
    Honda GoldWing 1800
    16 listopada 2015, 20:03 przez ~kubachudy | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatna kolekcja

    Marcos 1800 – Tym razem ujęcie od tyłu.
    Tym razem ujęcie od tyłu.
    Marcos 1800 –
    5 października 2015, 11:10 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Mazda 1800 –
    10 września 2015, 8:13 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    luckymotion

    Mazda 1800 – Napotkane w Holandii.
    Napotkane w Holandii.
    Polski Fiat 125p Akropolis – Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.