Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 69 takich materiałów
    Czyli w 1800-konnym Camaro pękają opony podczas próby na hamownii
    31 maja 2013, 23:46 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 125p 1800 Akropolis – Akropolis otrzymał silnik 1800cm3 z dwoma wałkami w głowicy o mocy 111KM i momencie obrotowym wynoszącym 156Nm. Samochód mógł jeździć z prędkością do 175km/h. Krążą legendy, że OBRSO wyciągnęło z tego silnika 190KM. Polska załoga w składzie Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc wzięła udział w 20 Rajdzie Akropolis (1972). Ukończyli rywalizację na 11 miejscu.
    Akropolis otrzymał silnik 1800cm3 z dwoma wałkami w głowicy o mocy 111KM i momencie obrotowym wynoszącym 156Nm. Samochód mógł jeździć z prędkością do 175km/h. Krążą legendy, że OBRSO wyciągnęło z tego silnika 190KM. Polska załoga w składzie Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc wzięła udział w 20 Rajdzie Akropolis (1972). Ukończyli rywalizację na 11 miejscu.
    7 maja 2013, 3:01 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Sergio Pininfarina – Człowiek legenda zaprojektował: 

Cadillac Allanté
Alfa Romeo Spider Duetto
Austin 1800
Bentley Azure
Ferrari F40 jako naczelny projektant
Ferrari 328
Ferrari 360
Ferrari P4/5
Fiat 124 Sport Spider
Fiat Coupe
Fiat Dino
Lancia Thema SW
Maserati Quattroporte
Morris 1100
Peugeot 306 
Peugeot 504 Coupé/Cabrio
I wiele innych świetnych aut
    Człowiek legenda zaprojektował:

    Cadillac Allanté
    Alfa Romeo Spider Duetto
    Austin 1800
    Bentley Azure
    Ferrari F40 jako naczelny projektant
    Ferrari 328
    Ferrari 360
    Ferrari P4/5
    Fiat 124 Sport Spider
    Fiat Coupe
    Fiat Dino
    Lancia Thema SW
    Maserati Quattroporte
    Morris 1100
    Peugeot 306
    Peugeot 504 Coupé/Cabrio
    I wiele innych świetnych aut
    16 kwietnia 2013, 20:02 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda GL 1800 Gold Wing i BMW K 1600 GTL 2012 – A Twoim zdaniem która?
    A Twoim zdaniem która?
    10 lutego 2013, 23:52 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Typ WFM M06-S34 1959r – wymiary: 
długość całkowita - 2020 mm
wysokość - 980 mm
szerokość - 670 mm
prześwit - 160 mm
najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
silnik 
dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
stopień sprężania - 6,6
moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
liczba biegów - 3
masa motocykla - 100 kg
prędkość maksymalna - 80 km/h
zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    Wymiary:
    długość całkowita - 2020 mm
    wysokość - 980 mm
    szerokość - 670 mm
    prześwit - 160 mm
    najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
    silnik
    dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
    stopień sprężania - 6,6
    moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
    liczba biegów - 3
    masa motocykla - 100 kg
    prędkość maksymalna - 80 km/h
    zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    8 stycznia 2013, 16:09 przez iras06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Star 266 wersja tropik – Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
-pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
-pracować przy wilgotności powietrza 98%
-Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
-zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
-posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
 I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
    Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
    -pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
    -pracować przy wilgotności powietrza 98%
    -Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
    -zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
    -posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
    I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    23 grudnia 2012, 23:07 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW Golf Mk2 GTi 1800 (1986) –
    3 listopada 2012, 14:38 przez vanilliy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Modelarstwo: Lexus IS 350 – Piękny z charakterkiem Lexus IS 350. 
Wymiary
Długość: 4574 mm
Szerokość: 1800 mm
Wysokość: 1425 mm
Rozstaw osi: 2730 mm
Promień skrętu: 5,5 m
Masy
Masa własna: 1599 kg (3527 lb)
Dopuszczalna masa całkowita: 2055 kg (4530 lb)
Pojemności
Pojemność bagażnika: 378 l
Pojemność zbiornika paliwa: 64 l
Silnik
Pojemność: 3498 cm3
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24 Dual VVT-i
Układ cylindrów: widlasty
Max.moc: 225 KW (306 KM) / 6400 obr./min.
Max. moment obrotowy: 378 Nm / 4800 obr./min.
Osiągi
Max. prędkość: 230km/h (ograniczone elektr.)
Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5.5sek
    Piękny z charakterkiem Lexus IS 350.
    Wymiary
    Długość: 4574 mm
    Szerokość: 1800 mm
    Wysokość: 1425 mm
    Rozstaw osi: 2730 mm
    Promień skrętu: 5,5 m
    Masy
    Masa własna: 1599 kg (3527 lb)
    Dopuszczalna masa całkowita: 2055 kg (4530 lb)
    Pojemności
    Pojemność bagażnika: 378 l
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 l
    Silnik
    Pojemność: 3498 cm3
    Liczba cylindrów: 6
    Liczba zaworów: 24 Dual VVT-i
    Układ cylindrów: widlasty
    Max.moc: 225 KW (306 KM) / 6400 obr./min.
    Max. moment obrotowy: 378 Nm / 4800 obr./min.
    Osiągi
    Max. prędkość: 230km/h (ograniczone elektr.)
    Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5.5sek
    19 października 2012, 14:48 przez seba2522 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własna Kolekcja

    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Fiat 125p Akropolis – Silnik 1800 DOHC na dwóch Gaźnikach
    Silnik 1800 DOHC na dwóch Gaźnikach
    7 października 2012, 20:31 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)