Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 462 takie materiały
    Turek. W czasie kilkugodzinnych działań przy wykorzystaniu drona funkcjonariusze ujawnili 46 wykroczeń w ruchu drogowym i nałożyli mandaty na łączną kwotę ponad 22 tysięcy złotych. Najwyższy mandat w wysokości 2,5 tysięcy złotych otrzymała kierująca, która jechała z prędkością 151 km/h miejscu gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 60 km/h. Zgodnie z nowym taryfikatorem punktów na konto kierującej trafiło ich 15.
    25 września 2022, 20:19 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    policja

    WYBRANE PRZEKROCZENIA PRĘDKOŚCI :
    31 – 40 km, zapłacimy 1,6 tys. zł;
    41 – 50 km, zapłacimy 2 tys. zł;
    51 – 60 km, zapłacimy 3 tys. zł;
    61 – 70 km, zapłacimy 4 tys. zł;
    71 km i więcej, zapłacimy 5 tys. zł.

    WYBRANE WYKROCZENIA :
    • Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Złamanie zakazu wyprzedzania - 1 000 zł, recydywa: 2 000 zł.
    • Wyprzedzanie na przejściu lub przed nim - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Niezachowanie ostrożności i spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym z następstwem w postaci poszkodowanego pieszego, rowerzysty itp. - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Omijanie pojazdu, który zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Wjeżdżanie na torowisko przy zaporach, które są opuszczane, opuszczone lub nie skończyło się ich podnoszenie - 2 000 zł, recydywa: 4 000 zł.
    • Wjazd na przejazd kolejowy przy czerwonym świetle sygnalizatora lub jeżeli po drugiej stronie nie ma miejsca do kontynuowania jazdy - 2 000 zł, recydywa: 4 000 zł.
    • Prowadzenie pojazdu mechanicznego w stanie po spożyciu alkoholu lub innego, podobnie działającego środka - 2 500 zł, recydywa: 5 000 zł.
    12 września 2022, 17:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Infiniti Q50 Eau Rouge – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japoński koncern Nissan pod marką Infiniti od maja 2013 roku. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit na początku 2013 roku jako następca modelu G i pierwszy model kultywujący nowe zasady nazewnictwa modeli marki na literę Q. Samochód jako pierwszy na świecie został seryjnie wyposażony w system adaptacyjnego kierowania pojazdem. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano koncept pod nazwą Q50 Eau Rouge, który jest sportową odmianą cywilnej wersji samochodu. Koncept wyposażony został w turbodoładowany silnik V6 o pojemności  3,6 l, który generuje moc maksymalną 568 KM oraz moment obrotowy 600 Nm. Auto wyróżnia się aerodynamicznym pakietem ospojlerowania wykonanym z karbonu, a także dachem i obudowami lusterek zewnętrznych. Samochód osiąga prędkość maksymalną 289 km/h i przyspiesza 0-60 mph w mniej niż 4 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez japoński koncern Nissan pod marką Infiniti od maja 2013 roku. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit na początku 2013 roku jako następca modelu G i pierwszy model kultywujący nowe zasady nazewnictwa modeli marki na literę Q. Samochód jako pierwszy na świecie został seryjnie wyposażony w system adaptacyjnego kierowania pojazdem. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano koncept pod nazwą Q50 Eau Rouge, który jest sportową odmianą cywilnej wersji samochodu. Koncept wyposażony został w turbodoładowany silnik V6 o pojemności 3,6 l, który generuje moc maksymalną 568 KM oraz moment obrotowy 600 Nm. Auto wyróżnia się aerodynamicznym pakietem ospojlerowania wykonanym z karbonu, a także dachem i obudowami lusterek zewnętrznych. Samochód osiąga prędkość maksymalną 289 km/h i przyspiesza 0-60 mph w mniej niż 4 sekundy.
    11 września 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2017 Ford GT – Supersamochód klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Wzorcem dla projektantów Forda GT był produkowany w latach 60. Ford GT40. Ford zaprezentował drugą generację GT w styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit. Podczas prezentacji Ford poinformował, że samochód trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Prace nad drugą generacją GT było bardzo tajną operacją. Dyrektor projektu Chris Svensson twierdzi, że tylko garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studia, w którym projektowano samochód. Projekt nowego GT rozpoczął się od pakietu aerodynamicznego, który był ściśle związany z ostatecznym celem zespołu projektowego, jakim było stworzenie udanego samochodu wyścigowego Le Mans. Rozważano wykorzystanie silniku V8 lub V12 do napędu, lecz ostatecznie zdecydowano się na użycie silnika Ford EcoBoost V6 o pojemności 3,5 l, który generuje moc 647 KM oraz moment obrotowy 745 Nm. Silnik ten dzieli wiele elementów z 3,5-litrowym silnikiem V6 użytym w Fordzie F-150, w tym głowice cylindrów, blok i układ dwupaliwowy. W roku 2020 podniesiona moc silnika do 660 KM. Ford GT drugiej generacji osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3 sekundy.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Wzorcem dla projektantów Forda GT był produkowany w latach 60. Ford GT40. Ford zaprezentował drugą generację GT w styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit. Podczas prezentacji Ford poinformował, że samochód trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Prace nad drugą generacją GT było bardzo tajną operacją. Dyrektor projektu Chris Svensson twierdzi, że tylko garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studia, w którym projektowano samochód. Projekt nowego GT rozpoczął się od pakietu aerodynamicznego, który był ściśle związany z ostatecznym celem zespołu projektowego, jakim było stworzenie udanego samochodu wyścigowego Le Mans. Rozważano wykorzystanie silniku V8 lub V12 do napędu, lecz ostatecznie zdecydowano się na użycie silnika Ford EcoBoost V6 o pojemności 3,5 l, który generuje moc 647 KM oraz moment obrotowy 745 Nm. Silnik ten dzieli wiele elementów z 3,5-litrowym silnikiem V6 użytym w Fordzie F-150, w tym głowice cylindrów, blok i układ dwupaliwowy. W roku 2020 podniesiona moc silnika do 660 KM. Ford GT drugiej generacji osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3 sekundy.
    3 września 2022, 21:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Osa była nie tylko ładnym ale i dobrym skuterem który wyjeżdżał z polskich fabryk na przełomie lat 50 i 60, poznajcie jej historię i historię jej użytkownika Leszka który w barwny sposób opowiada o swoich przygodach z Osą
    14 sierpnia 2022, 16:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 sierpnia 2022, 11:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rolls-Royce Ghost Black Badge – Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Samochód po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. Druga i najnowsza generacja Ghosta zaprezentowana po raz pierwszy w 2020 roku. Pierwsze zdjęcia zamaskowanego, przedprodukcyjnego Ghosta drugiej generacji pojawiły się po raz pierwszy w internecie w lutym 2019 roku. Samochód został zbudowany na nowej platformie Rolls-Royce'a, którą kryje już Phantom VIII oraz Cullinan. Black Badge to sportowy wariant drugiej generacji Ghosta. Samochód zaprezentowano w październiku 2021 roku. Od standardowego modelu różni się wyglądem za sprawą czarnych detali. Napędzany jest tym samym 6,7-litrowym V12 ze standardowego modelu, lecz jego moc została zwiększona do 592 KM. Ghost Black Badge osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 4,2 sekundy.
    Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Samochód po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. Druga i najnowsza generacja Ghosta zaprezentowana po raz pierwszy w 2020 roku. Pierwsze zdjęcia zamaskowanego, przedprodukcyjnego Ghosta drugiej generacji pojawiły się po raz pierwszy w internecie w lutym 2019 roku. Samochód został zbudowany na nowej platformie Rolls-Royce'a, którą kryje już Phantom VIII oraz Cullinan. Black Badge to sportowy wariant drugiej generacji Ghosta. Samochód zaprezentowano w październiku 2021 roku. Od standardowego modelu różni się wyglądem za sprawą czarnych detali. Napędzany jest tym samym 6,7-litrowym V12 ze standardowego modelu, lecz jego moc została zwiększona do 592 KM. Ghost Black Badge osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 4,2 sekundy.
    Ford GT40 – Supersamochód klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Forda Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT autorstwa Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Samochód ten startował w Le Mans w 1963 roku, ale nie ukończył zawodów z powodu awarii. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym samochodem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Po kilku miesiącach opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Nazwa GT40 pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Pierwsze prototypy samochodu wyposażono w 4,3-litrowe V8, jednak pojemność w modelach produkcyjnych zwiększono do 4,7 l. Silniki GT40 pochodziły z Forda Mustanga. Silniki te generują moc 310 KM i moment obrotowy 446 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Forda Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT autorstwa Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Samochód ten startował w Le Mans w 1963 roku, ale nie ukończył zawodów z powodu awarii. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym samochodem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Po kilku miesiącach opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Nazwa GT40 pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Pierwsze prototypy samochodu wyposażono w 4,3-litrowe V8, jednak pojemność w modelach produkcyjnych zwiększono do 4,7 l. Silniki GT40 pochodziły z Forda Mustanga. Silniki te generują moc 310 KM i moment obrotowy 446 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    20 lipca 2022, 20:37 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj