Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Film z osiągów na niemieckiej autostradzie Volvo S80 2.4 Diesel 163 KM
    22 października 2023, 12:23 przez LukasES (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Jakie modyfikacje i ile to kosztowało ? Popularne A4 B6 z silnikiem 1.8 Turbo. Seria 163 koni. Ile wyszło po po modyfikacjach ? Koniecznie obejrzyj ten materiał.
    16 listopada 2022, 17:13 przez LukasES (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Ferrari LaFerrari – Hipersamochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2013-2018. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. LaFerrari zbudowano w oparciu o Ferrari FXX jako następcę Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy, drugi pod względem szybkości, a równocześnie najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 l i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, a moment obrotowy wynosi 700 Nm. LaFerrari przyspiesza 0-100 km/h 2,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną około 370 km/h. Powstało 499 egzemplarzy samochodu.
    Hipersamochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2013-2018. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. LaFerrari zbudowano w oparciu o Ferrari FXX jako następcę Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy, drugi pod względem szybkości, a równocześnie najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 l i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, a moment obrotowy wynosi 700 Nm. LaFerrari przyspiesza 0-100 km/h 2,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną około 370 km/h. Powstało 499 egzemplarzy samochodu.
    Aston Martin DB3 – Aston Martin DB3, później nazwany DB3S to sportowy samochód wyścigowy produkowany w latach 50. Mimo tego, że użyto niektórych części z DB2, były one zupełnie inne, zaprojektowane specjalnie do wyścigów. Oryginalne modyfikacje zostały wykonane przez byłego inżyniera Auto Union - Eberana von Eberhorsta, chociaż inni zajmowali się późniejszą pracą DB3S. DB3 został wprowadzony w 1951 roku i posiadał 2,6-litrowy silnik Lagonda straight-6 o mocy 133 KM pochodzący z DB2 Vantage. Samochód nie odniósł sukcesu, więc w czerwcu 1952 wprowadzono większy silnik o pojemności 2,9 l o mocy 163 KM.  Samochód zajął 2, 3 i 4 miejsce na torze Silverstone w maju 1952 roku z silnikiem 2,6 l. W latach 1951-1953 wyprodukowano 10 egzemplarzy DB3 o numerach podwozi od DB3/1 do DB3/10. DB3S był lżejszą wersją samochodu, wprowadzoną w 1953 roku. Odniósł nieco większy sukces i był produkowany do 1956 roku. W 1956 zakończono produkcję DB3S i zastąpiono go DBR1.
    Aston Martin DB3, później nazwany DB3S to sportowy samochód wyścigowy produkowany w latach 50. Mimo tego, że użyto niektórych części z DB2, były one zupełnie inne, zaprojektowane specjalnie do wyścigów. Oryginalne modyfikacje zostały wykonane przez byłego inżyniera Auto Union - Eberana von Eberhorsta, chociaż inni zajmowali się późniejszą pracą DB3S. DB3 został wprowadzony w 1951 roku i posiadał 2,6-litrowy silnik Lagonda straight-6 o mocy 133 KM pochodzący z DB2 Vantage. Samochód nie odniósł sukcesu, więc w czerwcu 1952 wprowadzono większy silnik o pojemności 2,9 l o mocy 163 KM. Samochód zajął 2, 3 i 4 miejsce na torze Silverstone w maju 1952 roku z silnikiem 2,6 l. W latach 1951-1953 wyprodukowano 10 egzemplarzy DB3 o numerach podwozi od DB3/1 do DB3/10. DB3S był lżejszą wersją samochodu, wprowadzoną w 1953 roku. Odniósł nieco większy sukces i był produkowany do 1956 roku. W 1956 zakończono produkcję DB3S i zastąpiono go DBR1.
    Ferrari LaFerrari – Hipersamochód produkowany przez Ferrari w latach 2013-2018. Samochód został zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. Pojazd został zbudowany w oparciu o Ferrari FXX jako następca Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy marki, drugi najszybszy, najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 litra i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, co pozwala osiągnąć prędkość maksymalną około 370 km/h i 100 km/h w 2,7 sekundy. Powstało 499 egzemplarzy LaFerrari.
    Hipersamochód produkowany przez Ferrari w latach 2013-2018. Samochód został zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. Pojazd został zbudowany w oparciu o Ferrari FXX jako następca Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy marki, drugi najszybszy, najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 litra i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, co pozwala osiągnąć prędkość maksymalną około 370 km/h i 100 km/h w 2,7 sekundy. Powstało 499 egzemplarzy LaFerrari.
    2 kwietnia 2022, 19:44 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27 lutego 2022, 12:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bądźcie mądrzy przed szkodą⚠
    To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.