Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    3 sezony razem – Honda VTX 1800 105 KM 163 Nm 340 kg "kruszynka"
    Honda VTX 1800 105 KM 163 Nm 340 kg "kruszynka"
    24 maja 2014, 21:56 przez nowy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Morgan będzie dostępny w Polsce! – Wszystkie auta firmy Morgan budowane są ręcznie i nie zawsze mają 4 koła. Ich ramy wykonane z drewna, a pod maskami pracują przeróżne silniki – od V2, przez R4, aż po V8 o mocach sięgających 400 KM!

Morgan, legendarny angielski producent samochodów planuje otworzyć swoją filię w Polsce. Do pierwszego salonu będzie można zajrzeć już w czerwcu, bo właśnie wtedy zostanie uruchomiony Morgan Park Warszawa. Będzie to partner niemieckiego dealera z Hamburga.

Samochody oferowane przez firmę Morgan są autami produkowanymi wyłącznie ręcznie technikami z lat 30. Co ciekawe auta oparte są na ramach wykonanych z… drewna! Ta Angielska firma jako jedna z ostatnich na świecie posiada na terenie swojej fabryki stolarnię.

Historia firmy sięga 1919 roku, kiedy Henry Frederick Stanley Morgan rozpoczął produkcję trzykołowych pojazdów w malowniczej miejscowości Malvern w Anglii. Obecnie firma zatrudnia 163 pracowników, a roczna produkcja wszystkich modeli nie przekracza 1000 szt.
    Wszystkie auta firmy Morgan budowane są ręcznie i nie zawsze mają 4 koła. Ich ramy wykonane z drewna, a pod maskami pracują przeróżne silniki – od V2, przez R4, aż po V8 o mocach sięgających 400 KM!

    Morgan, legendarny angielski producent samochodów planuje otworzyć swoją filię w Polsce. Do pierwszego salonu będzie można zajrzeć już w czerwcu, bo właśnie wtedy zostanie uruchomiony Morgan Park Warszawa. Będzie to partner niemieckiego dealera z Hamburga.

    Samochody oferowane przez firmę Morgan są autami produkowanymi wyłącznie ręcznie technikami z lat 30. Co ciekawe auta oparte są na ramach wykonanych z… drewna! Ta Angielska firma jako jedna z ostatnich na świecie posiada na terenie swojej fabryki stolarnię.

    Historia firmy sięga 1919 roku, kiedy Henry Frederick Stanley Morgan rozpoczął produkcję trzykołowych pojazdów w malowniczej miejscowości Malvern w Anglii. Obecnie firma zatrudnia 163 pracowników, a roczna produkcja wszystkich modeli nie przekracza 1000 szt.
    Jeszcze takiego tu nie widziałem – Mercedes ML 230 (w 163). Zastanawiam się na zakupem takiego.. Samochód warty zainteresowania?? Jakie są wasze opinie o tym aucie z silnikiem 2,3L. Piszcie w komentarzach.
    Mercedes ML 230 (w 163). Zastanawiam się na zakupem takiego.. Samochód warty zainteresowania?? Jakie są wasze opinie o tym aucie z silnikiem 2,3L. Piszcie w komentarzach.
    27 kwietnia 2014, 19:36 przez misiekf94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi Galant (EA) – Jeden z najfajniejszych samochodów, jakie stworzyło Mitsubishi. W tej generacji wyróżnić można dwie wersje, wolnossący V6 2.5L o mocy 163 KM oraz twin turbo V6 2.5L o mocy 280 KM (+ napęd na cztery koła).
    Jeden z najfajniejszych samochodów, jakie stworzyło Mitsubishi. W tej generacji wyróżnić można dwie wersje, wolnossący V6 2.5L o mocy 163 KM oraz twin turbo V6 2.5L o mocy 280 KM (+ napęd na cztery koła).
    Moje BMW – Witam wszystkich Motomaniaków przedstawiam swoją Bunię 320d z 2000r ze 136 konnym silnikiem przerobionym na 163 KM. Jak się spodoba dodam więcej zdjęć. Autko na zdjęciu na 16" felgach i oponkach 225/55.
    Witam wszystkich Motomaniaków przedstawiam swoją Bunię 320d z 2000r ze 136 konnym silnikiem przerobionym na 163 KM. Jak się spodoba dodam więcej zdjęć. Autko na zdjęciu na 16" felgach i oponkach 225/55.
    3 marca 2014, 18:53 przez BMWe46_320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    LaFerrari – 6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    24 listopada 2013, 20:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Piękne i potworne Ferarri LaFerrari – Silnik spalinowy
V12 DOHC
pojemność: 6,3 l
moc: 789 KM
moment obrotowy: 899 Nm
Silnik elektryczny
moc: 163 KM
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: < 3 s
Prędkość maksymalna: > 390 km/h
    Silnik spalinowy
    V12 DOHC
    pojemność: 6,3 l
    moc: 789 KM
    moment obrotowy: 899 Nm
    Silnik elektryczny
    moc: 163 KM
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: < 3 s
    Prędkość maksymalna: > 390 km/h
    30 czerwca 2013, 12:08 przez qwerty132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Citroen Xsara MkI 2.0 16v VTS 163hp – Coś z Francji bo mało tu tego. 
Moja francuzeczka po swapie z 1.8 na 2.0. 163 kucyki zostawiaja miłe wspomnienia
    Coś z Francji bo mało tu tego.
    Moja francuzeczka po swapie z 1.8 na 2.0. 163 kucyki zostawiaja miłe wspomnienia
    25 stycznia 2013, 9:40 przez ~Gredzioo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mitsubishi Galant – Po wprowadzeniu na rynek modelu Carisma w gamie modeli firmy Mitsubishi przeznaczonej na rynek europejski Galant pełni teraz rolę luksusowej, czołowej limuzyny tej marki (I. generacja produkowana od 1969 roku jako Colt Galant VIII.-od 1996). Zarówno limuzyna, jak i dostępne od 1997 roku kombi odznaczają się elegancką, lecz dynamiczną stylizacją nadwozia. Aby zwiększyć dystans dzielący Galanta od Carismy, pojazd ten już w standardowej wersji zawiera bardzo luksusowy pakiet wyposażenia. Kombi jest wyposażone seryjnie w układ samoregulacji poziomu nadwozia, niezależnie od masy przewożonego ładunku. Galant dostępny jest z silnikiem 2.0 o mocy 136KM oraz z silnikiem V6-2.5 o mocy 163 KM, a w niektórych krajach również z silnikiem wysokoprężnym 2.0 o mocy 90 KM. Ze względu na silną konkurencję rodzimych marek, Mitsubishi Galant nie jest obecnie pojazdem często spotykanym na europejskich drogach.
    Po wprowadzeniu na rynek modelu Carisma w gamie modeli firmy Mitsubishi przeznaczonej na rynek europejski Galant pełni teraz rolę luksusowej, czołowej limuzyny tej marki (I. generacja produkowana od 1969 roku jako Colt Galant VIII.-od 1996). Zarówno limuzyna, jak i dostępne od 1997 roku kombi odznaczają się elegancką, lecz dynamiczną stylizacją nadwozia. Aby zwiększyć dystans dzielący Galanta od Carismy, pojazd ten już w standardowej wersji zawiera bardzo luksusowy pakiet wyposażenia. Kombi jest wyposażone seryjnie w układ samoregulacji poziomu nadwozia, niezależnie od masy przewożonego ładunku. Galant dostępny jest z silnikiem 2.0 o mocy 136KM oraz z silnikiem V6-2.5 o mocy 163 KM, a w niektórych krajach również z silnikiem wysokoprężnym 2.0 o mocy 90 KM. Ze względu na silną konkurencję rodzimych marek, Mitsubishi Galant nie jest obecnie pojazdem często spotykanym na europejskich drogach.
    4 stycznia 2013, 19:06 przez zgryz554 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)