Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    ZZR 1400 –
    3 listopada 2013, 20:37 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 listopada 2013, 12:02 przez zordon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje własne 2 nabytki – Za cięzko zarobione pieniądze, dla ciekawskich pracuję od kwietnia 2013 r.
mało zarabiam 1400 zł miesięcznie
a żeby jeszcze było ciekawiej, są to moje 2 auta ciężko zapracowane za własne pieniądze, wszystko poszło z mojej własnej ręki, nikt mi nie wspomagał finansowo, Corsa B z silnikiem 2.5 V6 który też sam sprowadziłem oraz zakupiona niedawno Vectra B 2.0 TurboDiesel, a żeby jeszcze było ciekawiej, moje pieniądze na szczęście nie poszły w dziewczynę której takowej nie mam od 8 miesięcy zatem, jakbym się zakochał. Chyba nie narodziła by się we mnie pasja i nie byłbym szczęśliwy jak do dziś
    Za cięzko zarobione pieniądze, dla ciekawskich pracuję od kwietnia 2013 r.
    mało zarabiam 1400 zł miesięcznie
    a żeby jeszcze było ciekawiej, są to moje 2 auta ciężko zapracowane za własne pieniądze, wszystko poszło z mojej własnej ręki, nikt mi nie wspomagał finansowo, Corsa B z silnikiem 2.5 V6 który też sam sprowadziłem oraz zakupiona niedawno Vectra B 2.0 TurboDiesel, a żeby jeszcze było ciekawiej, moje pieniądze na szczęście nie poszły w dziewczynę której takowej nie mam od 8 miesięcy zatem, jakbym się zakochał. Chyba nie narodziła by się we mnie pasja i nie byłbym szczęśliwy jak do dziś
    22 września 2013, 21:24 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    własne

    Dacia 1300 – Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis. 


Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis.


    Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cylinders on demand czyli cylindry na żądanie to technologia wymyślona przez Niemców pozwalająca zmniejszyć zużycie paliwa w silnikach. Co prawda przy silnikach o pojemności około 2 litrów i 4 cylindrów te oszczędności nie są duże bo sięgają maksymalnie pół litra na 100km, ale jeśli mowa o jednostkach w bardziej luksusowych autach jak np. Audi S6, S7 i S8 gdzie montowane są silniki V8 o poj. 4 l to oszczędność może sięgnąć nawet litra, a w połączeniu z systemem Start&Stop nawet 1,7 litra, a to aż 12 % mniejszy ubytek z baku(przy założeniu, że auto spala 14 l/100 km).

    Przejdźmy do sedna, mianowicie do zasady działania całego systemu. W zakresie od 1400 do 4000 obr./min. oraz realizowanym momencie obrotowym między 25 a 75 Nm¹ (podane dane na przykładzie silnika VW 1,4 l TSI) dwa środkowe cylindry będą odłączane poprzez przesunięcie krzywek od tychże cylindrów tak aby nie otwierały zaworów oraz przez odłączenie zasilania paliwem wtryskiwaczy.


    ¹- chodzi tutaj o obecne zapotrzebowanie na moment obrotowy. Jeśli samochód jedzie ze stałą prędkością(np. na autostradzie) wtedy nie potrzeba dużego momentu. Natomiast jeśli auto rusza lub przyspiesza potrzebuje większej ilości niutonometrów, a co za tym idzie wszystkich pracujących cylindrów.
    29 marca 2013, 19:18 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Nasz "Polski" dragster – Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    2 stycznia 2013, 19:43 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Suzuki GSX 1400 – Na poprawienie dnia
    Na poprawienie dnia
    11 września 2012, 12:53 przez maczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Kawsaki ZZR 1400 –
    18 czerwca 2012, 22:24 przez mordulek23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Żuk - auto które pozwoliło się Polsce rozwijać – Troche opisu i danych technicznych:

Segment 	samochód dostawczy
Silniki 	SV M-20
OHV S-21
diesel 4C90
Skrzynia biegów 	3-biegowa manualna
4-biegowa manualna
Rodzaj napędu 	tylny
Długość 	4310 mm A 03[1]
Rozstaw osi 	2700 mm[1]
Masa własna 	1340 kg A 03[1]
1400 kg

FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik[2] i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak[3]:

    * niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    * wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    * wysoko położony środek ciężkości,
    * zbyt mały rozstaw kół,
    * ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
  
Każdy się zachwyca, zagranicznymi samochodami, ale nikt nie zwróci uwagi na auto legendę, przecież ten Żuk, pozwolił popchnąć polska gospodarkę i rolnictwo do przodu, było to auto, którym dowożono za PRL wszystko do sklepów(oczywiście jak co było :D) , każdy rolnik posiadał , to auto, wiec proszę zwrocie uwagę, i okażcie trochę szacunku temu już emerytowi , ponieważ dużo zrobił dla Polski. I jeśli możecie to przekazujcie wiedzę młodszym pokoleniom , na temat naszej motoryzacji, ponieważ miałem autentyczna sytuacje kiedy , gówniarz zaczął kopać fiata 126p, bo stwierdził ze to "grat" , tak żem się wnerwił, ze za uszy i przetłumaczyłem gnojowi ze za takie auto w czasach PRl to jego rodzice/dziadkowie musli ostro się starać. Myślę ze co dotarło do niego :D
    Troche opisu i danych technicznych:

    Segment samochód dostawczy
    Silniki SV M-20
    OHV S-21
    diesel 4C90
    Skrzynia biegów 3-biegowa manualna
    4-biegowa manualna
    Rodzaj napędu tylny
    Długość 4310 mm A 03[1]
    Rozstaw osi 2700 mm[1]
    Masa własna 1340 kg A 03[1]
    1400 kg

    FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik[2] i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak[3]:

    * niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    * wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    * wysoko położony środek ciężkości,
    * zbyt mały rozstaw kół,
    * ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).

    Każdy się zachwyca, zagranicznymi samochodami, ale nikt nie zwróci uwagi na auto legendę, przecież ten Żuk, pozwolił popchnąć polska gospodarkę i rolnictwo do przodu, było to auto, którym dowożono za PRL wszystko do sklepów(oczywiście jak co było :D) , każdy rolnik posiadał , to auto, wiec proszę zwrocie uwagę, i okażcie trochę szacunku temu już emerytowi , ponieważ dużo zrobił dla Polski. I jeśli możecie to przekazujcie wiedzę młodszym pokoleniom , na temat naszej motoryzacji, ponieważ miałem autentyczna sytuacje kiedy , gówniarz zaczął kopać fiata 126p, bo stwierdził ze to "grat" , tak żem się wnerwił, ze za uszy i przetłumaczyłem gnojowi ze za takie auto w czasach PRl to jego rodzice/dziadkowie musli ostro się starać. Myślę ze co dotarło do niego :D
    20 kwietnia 2012, 9:45 przez ~Stalowy | Do ulubionych | Skomentuj