Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Nasz "Polski" dragster

    Nasz "Polski" dragster – Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
    2 stycznia 2013, 19:43 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…