Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Bo wszyscy to rodzina – Zdjęcie ze zlotu motocykli, motorowerów i skuterów z Ostrowca. Mój widać na 2 planie. Serdecznie zapraszamy. Pamiętajmy czy 50 czy 1400 wszyscy jesteśmy rodziną.
    Zdjęcie ze zlotu motocykli, motorowerów i skuterów z Ostrowca. Mój widać na 2 planie. Serdecznie zapraszamy. Pamiętajmy czy 50 czy 1400 wszyscy jesteśmy rodziną.
    Ciemna strona mocy! – Honda CBR 1100XX Superblackbird, Suzuki Hayabausa, Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1100XX Superblackbird, Suzuki Hayabausa, Kawasaki ZZR 1400
    To aktualnie jeden z najszybszych samochodów na 1/4 mili w Polsce. Auto wyposażono w DWA silniki spięte ze sobą elektronicznie. Aktualnie auto ma 1400 KM oraz 1400 Nm momentu obrotowego. Zobaczcie jak to jeździ.
    Moto Show Ełk 2014 – Opel Calibra Tsunami 1400 KM (2 silniki)

# 1 silnik.
    Opel Calibra Tsunami 1400 KM (2 silniki)

    # 1 silnik.
    24 sierpnia 2014, 20:16 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Moto Show Ełk 2014 – Opel Calibra Tsunami 1400 KM (2 silniki)

# 2 silnik.
    Opel Calibra Tsunami 1400 KM (2 silniki)

    # 2 silnik.
    24 sierpnia 2014, 20:18 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Hennessey Venom F5: 1400 KM, 466 km/h – liczby mówią same za siebie – Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT.  Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT. Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Fiat 1400 – Włoski kabriolet, inspirujący się Amerykańskimi rówieśnikami.
    Włoski kabriolet, inspirujący się Amerykańskimi rówieśnikami.
    20 czerwca 2014, 16:49 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Tsunami Opel Calibra BiMoto 1400KM 1400 Nm – A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas. 

Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

Trochę danych technicznych:

silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

12szt kutych korobowodów

2 wyważone dynamicznie wały korbowe 

2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

2x pompa 044 (docelowo 4x)

zawieszenie tył custom od podstaw

zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

sterowanie silnikami 2x EMU.
    A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
    Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

    Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.

    Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

    Trochę danych technicznych:

    silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

    12szt kutych korobowodów

    2 wyważone dynamicznie wały korbowe

    2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

    12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

    2x pompa 044 (docelowo 4x)

    zawieszenie tył custom od podstaw

    zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

    sterowanie silnikami 2x EMU.
    Mitsubishi Galant E33A AMG – Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant. 

Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant.

    Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

    Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

    AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

    Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    12 czerwca 2014, 11:52 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj