Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    #povdrivertv #kiaeniro #kia #eniro #kianiro #pov #povdriver
    #peugeote208 #testdrive #pov #povdriver
    #RenaultZoe #Renault #Zoe #pov #povdriver
    Lotus Elise Cup 250 – Elise to dwumiejscowy roadster produkowany przez brytyjską markę Lotus w latach 1996-2021. W lutym 2010 roku Lotus zaprezentował trzecią generację Elise. Najtańsza wersja w Europie posiadała 1,6-litrowy silnik, o takiej samej mocy jak wcześniejszy 1,8 o mocy 136 KM. Elise o pojemności 1,8 l jest standardowo wyposażony w turbosprężarkę Magnuson R900 o mocy 220 KM. Podczas Geneva Motor Show w 2016 roku Lotus zaprezentował wyczynową wersję Elise o nazwie Cup 250. Samochód jest bardziej skoncentrowaną na torze i mocniejszą wersją standardowego Elise. Samochód posiada 1,8-litrowy silnik I4 turbo, który wytwarza moc maksymalną 243 KM i moment obrotowy 250 Nm. Samochód waży tylko 884 kg, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną 248 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3,9 sekund.
    Elise to dwumiejscowy roadster produkowany przez brytyjską markę Lotus w latach 1996-2021. W lutym 2010 roku Lotus zaprezentował trzecią generację Elise. Najtańsza wersja w Europie posiadała 1,6-litrowy silnik, o takiej samej mocy jak wcześniejszy 1,8 o mocy 136 KM. Elise o pojemności 1,8 l jest standardowo wyposażony w turbosprężarkę Magnuson R900 o mocy 220 KM. Podczas Geneva Motor Show w 2016 roku Lotus zaprezentował wyczynową wersję Elise o nazwie Cup 250. Samochód jest bardziej skoncentrowaną na torze i mocniejszą wersją standardowego Elise. Samochód posiada 1,8-litrowy silnik I4 turbo, który wytwarza moc maksymalną 243 KM i moment obrotowy 250 Nm. Samochód waży tylko 884 kg, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną 248 km/h i przyspiesza 0-60 mph w 3,9 sekund.
    Supercar wśród SUVów. Dlaczego? Opowiadam w najnowszym vlogu. Zapraszam serdecznie.

    SPECKA:
    4.0 V8 TT
    640PS
    850Nm
    AWD
    2220kg
    AT 8B Tiptronic S
    PCCB - standard
    RWS - standard
    Tytanowy wydech - standard
    22” kute obręcze
    100km/h w około 3s
    200km/h w około 12s
    312km/h top speed
    90L zbiornik paliwa
    $€£¥: od 987 000 zł ten: 1 136 878 zł
    21 kwietnia 2022, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota AE86 Trueno – Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    15 kwietnia 2022, 18:41 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj