Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    "Jak Wszyscy To i Ja" 406 coupe – Mój lew, Peugeot 406 coupe 2,0 16V 
132 KM
    Mój lew, Peugeot 406 coupe 2,0 16V
    132 KM
    6 lutego 2013, 12:31 przez ~cinek | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Fiat 132 – Mało tu takich.
    Mało tu takich.
    28 stycznia 2013, 16:28 przez coliberek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 132 & 125 – Pasja
    Pasja
    25 grudnia 2012, 15:54 przez sycior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 132 –
    17 listopada 2012, 21:02 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.opik.digiart.pl

    Fiat 125 wersja USA – Witam. Szukam informacji na temat tego modelu Fiata. Jest to replika ale podobno wyszło około 8 szt. Ten egzemplarz jest wyposażony w silnik z fiata 132 1.8l. Jest dłuższy niż zwykły pickup i co ciekawe szerszy - ma trzy miejsca, nawet przednia szyba, deska rozdzielcza, maska, atrapa itd. proszę o kontakt w komentarzach, priv lub mail rafalrasta@wp.pl Na życzenie wrzucę więcej zdjęć (lepszej jakości) Mam przyjemność przy nim podłubać gdyż stoi w warsztacie w którym pracuję.
    Witam. Szukam informacji na temat tego modelu Fiata. Jest to replika ale podobno wyszło około 8 szt. Ten egzemplarz jest wyposażony w silnik z fiata 132 1.8l. Jest dłuższy niż zwykły pickup i co ciekawe szerszy - ma trzy miejsca, nawet przednia szyba, deska rozdzielcza, maska, atrapa itd. proszę o kontakt w komentarzach, priv lub mail rafalrasta@wp.pl Na życzenie wrzucę więcej zdjęć (lepszej jakości) Mam przyjemność przy nim podłubać gdyż stoi w warsztacie w którym pracuję.
    25 października 2012, 9:15 przez rafalrasta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Konkurs! Ważne - przeczytaj dokładnie regulamin. – Z ogromną radością zapraszam do udziału w konkursie. Tym razem to konkurs dla modelarzy i kolekcjonerów. Bowiem musisz się pochwalić perełkami ze swojej motokolekcji. Nagrodą jest widoczny na zdjęciu powyżej Subaru Impreza - model do sklejania firmy Heller ufundowany przez sklep Modelmania. Więcej o modelu dowiesz się klikając tutaj.

wyniki:

Miejsce 1 

http://motokiller.pl/23816/Modelarstwo--Kawasaki-Ninja-andquotStuntandquot 307 głosów 

Miejsce 2

http://motokiller.pl/24860/Modelarstwo--Chevrolet-Impala-SS-1967 257 głosów

Miejsce 3 

http://motokiller.pl/24549/Modelarstwo-Amerykanskie-cudo 132 głosy

Zwycięzcy gratulujemy.
    Z ogromną radością zapraszam do udziału w konkursie. Tym razem to konkurs dla modelarzy i kolekcjonerów. Bowiem musisz się pochwalić perełkami ze swojej motokolekcji. Nagrodą jest widoczny na zdjęciu powyżej Subaru Impreza - model do sklejania firmy Heller ufundowany przez sklep Modelmania. Więcej o modelu dowiesz się klikając tutaj.

    wyniki:

    Miejsce 1

    http://motokiller.pl/23816/Modelarstwo--Kawasaki-Ninja-andquotStuntandquot 307 głosów

    Miejsce 2

    http://motokiller.pl/24860/Modelarstwo--Chevrolet-Impala-SS-1967 257 głosów

    Miejsce 3

    http://motokiller.pl/24549/Modelarstwo-Amerykanskie-cudo 132 głosy

    Zwycięzcy gratulujemy.
    10 października 2012, 0:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Fiat 132 Legenda –
    31 lipca 2012, 16:06 przez adam1222 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Escort – Mk I (1968-1975)
W 1967 roku brytyjski oddział Forda zaprezentował następcę samochodu Ford Anglia, pod nazwą Escort. Produkcję rozpoczęto jednocześnie w zakładach w Niemczech i Anglii. Był to dwu- i czterodrzwiowy sedan i trzydrzwiowe kombi. Silniki o pojemności 1,1 l, 1,3 l i 1,6 l przenosiły napęd na tylne koła. W 1971 roku pojawiła się wersja Escort Mexico, nazwana tak po zwycięstwie w rajdzie „London to Mexico Rally” w 1970 roku. W 1974 pojawia się sportowa wersja RS2000.

Mk II (1975-1980)
W 1975 pojawiła się druga generacja Escorta. Nowe było przede wszystkim nadwozie, a silniki pozostały te same, co w Escorcie Mk I. Dodatkowo wprowadzono jednostkę 1,8 l w wersji RS1800. Wersję RS2000 można było odróżnić po podwójnych reflektorach z przodu.

Mk III (1980-1986)
We wrześniu 1980 roku zaprezentowano trzecią już generację. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowano przedni napęd. Ford Escort został wybrany samochodem roku 1981. Nowością było także nadwozie typu liftback trzy lub pięciodrzwiowe, mające nawiązać bezpośrednią walkę z najgroźniejszym rywalem, Volkswagenem Golfem. Napęd stanowiły silniki 1,1 l, 1,3 l i 1,6D l W 1981 pojawiła się wersja XR3 z silnikiem 1,6 l o mocy 96 KM. W sierpniu 1983 roku zaprezentowano 2-drzwiowy kabriolet i sedana o nazwie Orion. W wersji XR3i pojawił się wtrysk paliwa a moc wzrosła do 105 KM.

Mk IV (1986-1990)
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic.

Mk V (1990-1993
W 1990 roku zaprezentowano kolejną wersję Escorta. Zastosowano jednostki 1,3 l (60 KM), 1,4 l (71 KM), 1,6 l (105 KM), 1,6 l 16V (90 KM), 1,8l 16V i diesel 1,8 l (60 KM). Wersja XR3i otrzymała silnik 1,8 l o mocy 130 KM (pozostałe 1,8 l 105 i 115 KM), a nowy RS2000 silnik 2,0 l o mocy 150 KM. Ta ostatnia miała możliwość otrzymania napędu na cztery koła.Produckja  odbywała się  w niemieckich fabrykach

Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu[1].

Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA[1]. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.

Mk Vb (1992-1995)
Pierwsze zmiany stylistyczne przeprowadzono w 1992 roku, zmieniając pas przedni (charakterystyczny owalny wlot w atrapie chłodnicy) i tylne lampy. W 1995 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i sedan także otrzymał nazwę Escort.Ta wersja Escorta z silnikami 1,3 l i 1,6 16V montowana była również w polskich zakładach Forda w Płońsku.

Mk VI (1995-2000)
Drugi gruntowny facelifting odbył się w styczniu 1995 roku. Ponownie zmieniono pas przedni, jak też deskę rozdzielczą. W 1998 Escorta zastąpił całkowicie nowy model – Ford Focus. Produkcję zakończono w 2000, jednak ostatni furgon zszedł z taśmy w 2002 roku. W tych latach produkowana też była sportowa odmiana – Ford Escort RS 2000 z silnikiem o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Silnik ten zapewniał przyspieszenie do 100 km/h w czasie 8,7 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h.
    Mk I (1968-1975)
    W 1967 roku brytyjski oddział Forda zaprezentował następcę samochodu Ford Anglia, pod nazwą Escort. Produkcję rozpoczęto jednocześnie w zakładach w Niemczech i Anglii. Był to dwu- i czterodrzwiowy sedan i trzydrzwiowe kombi. Silniki o pojemności 1,1 l, 1,3 l i 1,6 l przenosiły napęd na tylne koła. W 1971 roku pojawiła się wersja Escort Mexico, nazwana tak po zwycięstwie w rajdzie „London to Mexico Rally” w 1970 roku. W 1974 pojawia się sportowa wersja RS2000.

    Mk II (1975-1980)
    W 1975 pojawiła się druga generacja Escorta. Nowe było przede wszystkim nadwozie, a silniki pozostały te same, co w Escorcie Mk I. Dodatkowo wprowadzono jednostkę 1,8 l w wersji RS1800. Wersję RS2000 można było odróżnić po podwójnych reflektorach z przodu.

    Mk III (1980-1986)
    We wrześniu 1980 roku zaprezentowano trzecią już generację. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowano przedni napęd. Ford Escort został wybrany samochodem roku 1981. Nowością było także nadwozie typu liftback trzy lub pięciodrzwiowe, mające nawiązać bezpośrednią walkę z najgroźniejszym rywalem, Volkswagenem Golfem. Napęd stanowiły silniki 1,1 l, 1,3 l i 1,6D l W 1981 pojawiła się wersja XR3 z silnikiem 1,6 l o mocy 96 KM. W sierpniu 1983 roku zaprezentowano 2-drzwiowy kabriolet i sedana o nazwie Orion. W wersji XR3i pojawił się wtrysk paliwa a moc wzrosła do 105 KM.

    Mk IV (1986-1990)
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic.

    Mk V (1990-1993
    W 1990 roku zaprezentowano kolejną wersję Escorta. Zastosowano jednostki 1,3 l (60 KM), 1,4 l (71 KM), 1,6 l (105 KM), 1,6 l 16V (90 KM), 1,8l 16V i diesel 1,8 l (60 KM). Wersja XR3i otrzymała silnik 1,8 l o mocy 130 KM (pozostałe 1,8 l 105 i 115 KM), a nowy RS2000 silnik 2,0 l o mocy 150 KM. Ta ostatnia miała możliwość otrzymania napędu na cztery koła.Produckja odbywała się w niemieckich fabrykach

    Ford Escort RS Cosworth – sportowy samochód osobowy (hot hatch) konstrukcji Forda oparty na modelach Escort MkV i Sierra RS Cosworth produkowany w latach 1992-1996. Wyprodukowano 7165 egzemplarzy modelu[1].

    Samochód oparto na skróconej płycie podłogowej Sierry 4x4. Przystosowano do niej nadwozie Escorta MkV odpowiednio zmodyfikowane przez Karmanna. Pierwsze 2500 egzemplarzy powstało w celu uzyskania homologacji pozwalającej na start w rajdach Grupy A FIA[1]. W serii tej zastosowano turbosprężarkę Garett T3/T04B, silniki w nią wyposażone charakteryzowały się dużą turbodziurą. W drugiej serii Escorta użyto mniejszej turbiny Garett T25, co pozwoliło zniwelować niekorzystne zjawisko. Z zewnątrz samochód wyróżniał się dużym spojlerem na klapie bagażnika.

    Mk Vb (1992-1995)
    Pierwsze zmiany stylistyczne przeprowadzono w 1992 roku, zmieniając pas przedni (charakterystyczny owalny wlot w atrapie chłodnicy) i tylne lampy. W 1995 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i sedan także otrzymał nazwę Escort.Ta wersja Escorta z silnikami 1,3 l i 1,6 16V montowana była również w polskich zakładach Forda w Płońsku.

    Mk VI (1995-2000)
    Drugi gruntowny facelifting odbył się w styczniu 1995 roku. Ponownie zmieniono pas przedni, jak też deskę rozdzielczą. W 1998 Escorta zastąpił całkowicie nowy model – Ford Focus. Produkcję zakończono w 2000, jednak ostatni furgon zszedł z taśmy w 2002 roku. W tych latach produkowana też była sportowa odmiana – Ford Escort RS 2000 z silnikiem o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Silnik ten zapewniał przyspieszenie do 100 km/h w czasie 8,7 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h.
    30 maja 2012, 16:20 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 – Renault 5 Turbo – specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego.
5 Turbo napędzany był przez turbodoładowany umieszczony centralnie silnik 1397 cm³ Cléon. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM (118 kW).
Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo (zwanej "Turbo 1").
Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM (132 kW), 210 KM (154 kW) i 350 KM (257 kW) w Maxi 5 Turbo.
Wyprodukowano 3167 egzemplarzy modelu.
    Renault 5 Turbo – specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego.
    5 Turbo napędzany był przez turbodoładowany umieszczony centralnie silnik 1397 cm³ Cléon. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM (118 kW).
    Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo (zwanej "Turbo 1").
    Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM (132 kW), 210 KM (154 kW) i 350 KM (257 kW) w Maxi 5 Turbo.
    Wyprodukowano 3167 egzemplarzy modelu.
    13 maja 2012, 23:16 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Escort MKIV (konkurs) – Producent: Ford
Okres produkcji: (1986-1990)
Poprzednik: Ford Escort Mk III
Następca: Ford Escort Mk V
Dane techniczne:
Segment: C
Typy nadwozia: 
3-drzwiowy liftback
5-drzwiowy liftback
5-drzwiowe kombi
2-drzwiowy kabriolet
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 3970 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1380 mm
Rozstaw osi: 2393 mm
Masa własna: 810-900 kg
Liczba miejsc: 5
Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.
 
Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.
 
Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
(Mój dziadek ma podobny:))
POZDRAWIAM!!!
    Producent: Ford
    Okres produkcji: (1986-1990)
    Poprzednik: Ford Escort Mk III
    Następca: Ford Escort Mk V
    Dane techniczne:
    Segment: C
    Typy nadwozia:
    3-drzwiowy liftback
    5-drzwiowy liftback
    5-drzwiowe kombi
    2-drzwiowy kabriolet
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Rodzaj napędu: przedni
    Długość: 3970 mm
    Szerokość: 1640 mm
    Wysokość: 1380 mm
    Rozstaw osi: 2393 mm
    Masa własna: 810-900 kg
    Liczba miejsc: 5
    Na początku 1986 przeprowadzono facelifting. Zmieniono zderzaki, pas przedni, pojawiła się nowa jednostka 1,4 l W 1989 zastosowano nowego diesla 1,8 l. Mk IV charakteryzował się bardziej opływowym kształtem maski. Zmiany były na tyle niewielkie, że Mk IV był natychmiast rozpoznawalny jako następca poprzedniego modelu.

    Do innych zmian należało zastąpienie modelu XR3 z układem gaźnikowym, przez model XR3i, w którym zastosowano wtrysk paliwa w systemie K-Jetronic.

    Najmocniejsza wersja RS Turbo z silnikiem o mocy 132 KM (często legitymująca się mocą 145-150 KM) sterowana była systemem wtrysku KE-Jetronic
    (Mój dziadek ma podobny:))
    POZDRAWIAM!!!
    22 kwietnia 2012, 13:29 przez JUMBO14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj