Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 133 takie materiały
    GSX-R 1100 a'la Guy Martin – A właściwie już nie 1100, a 1380 na wtrysku i turbo. Generuje jakieś 320KM.
    A właściwie już nie 1100, a 1380 na wtrysku i turbo. Generuje jakieś 320KM.
    21 marca 2013, 16:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Drag Star 1100 –
    15 lutego 2013, 23:52 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    A Taka serie golfa ktos widzial ?! – Typ: SBARRO
silnik: Porsche 930, umieszczony centralnie
pojemność: 3299cc
ukł. zasilania: K - Jetronic + kompressor KKK 0,8 bar
moc: 330KM/5500 obr./min
napęd na tył
skrzynia: 5 biegów Porsche
hamulce: 4x tarczowe Porsche
masa własna: 1100 kg
V max: 260 km/h
0-100 km/h: 5,5 s.
    Typ: SBARRO
    silnik: Porsche 930, umieszczony centralnie
    pojemność: 3299cc
    ukł. zasilania: K - Jetronic + kompressor KKK 0,8 bar
    moc: 330KM/5500 obr./min
    napęd na tył
    skrzynia: 5 biegów Porsche
    hamulce: 4x tarczowe Porsche
    masa własna: 1100 kg
    V max: 260 km/h
    0-100 km/h: 5,5 s.
    28 grudnia 2012, 19:52 przez ~zomoSJ | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VW Golf Mk.II 16vampir Boba-Motoring – Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring. 
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h   : 2.3 s
0-200 km/h   : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring.
    Silnik: R4 1.8L turbo
    Moc: 920 koni mechanicznych
    Moment obrotowy: 820 Nm
    Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
    Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
    Waga: 1135 kg bez kierowcy
    0-100 km/h : 2.3 s
    0-200 km/h : 5.4 s
    100-200 km/h : 3.15 s
    1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
    Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
    Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
    Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    10 grudnia 2012, 20:30 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    BRABUS EV12 ONE OF TEN – Suma summarum daje to nam 800 KM mocy i 1100 Nm momentu obrotowego (może być nawet 1420 Nm, ale wartość tę ograniczono elektronicznie). 1980-kilogramowy sedan osiąga "setkę" w 3,7 s, a później wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero na 350 km/h. Auto jest w stanie pojechać ponad 370 km/h, ale w tym wypadku względy bezpieczeństwa wzięły górę nad możliwościami.
    Suma summarum daje to nam 800 KM mocy i 1100 Nm momentu obrotowego (może być nawet 1420 Nm, ale wartość tę ograniczono elektronicznie). 1980-kilogramowy sedan osiąga "setkę" w 3,7 s, a później wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero na 350 km/h. Auto jest w stanie pojechać ponad 370 km/h, ale w tym wypadku względy bezpieczeństwa wzięły górę nad możliwościami.
    15 listopada 2012, 19:56 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    27 października 2012, 15:01 przez nurek636 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    MVP Motorsports
    30 października 2012, 17:44 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Potężna dawka mocy
    20 września 2012, 18:23 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Fiat 1100 Coupe (1975 r.) – To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

    Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    18 września 2012, 21:30 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO 1100 Coupé – zapomniany polski koncept na 30-lecie PRL – W 1975 roku na wystawie zorganizowanej z okazji obchodów 30-lecia PRL zaprezentowano odważny koncept sportowego samochodu z Polski – FSO 1100 Coupé.
    W 1975 roku na wystawie zorganizowanej z okazji obchodów 30-lecia PRL zaprezentowano odważny koncept sportowego samochodu z Polski – FSO 1100 Coupé.
    18 września 2012, 21:32 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj