Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 133 takie materiały
    GSXR 1100 –
    2 lipca 2014, 22:13 przez dawcio003 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Yamaha Virago 1100 –
    20 czerwca 2014, 12:04 przez ~DieselPunk | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Yamaha Virago 1100 – Moje maleństwo chłodzi się przy fontannie. Zlot motocyklowy 14.06.2014 Krasnystaw.
    Moje maleństwo chłodzi się przy fontannie. Zlot motocyklowy 14.06.2014 Krasnystaw.
    18 czerwca 2014, 21:49 przez Milusia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes S klasa coupe C126. Silnik V8 twin turbo 1100 KM 1400 Nm. Z tuningowany przez ANGRY SMOKERS z Finlandii.
    28 maja 2014, 20:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Skoda 1100 GT – Zapomniane prototypy rok 1970
    Zapomniane prototypy rok 1970
    25 maja 2014, 9:39 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet

    Ciekawa historia rozbitego Scirocco – Na zdjęciu widać wrak Scirocco. Historię usłyszałem od człowieka, który przywiózł go lawetą na Moto Event East. Samochód w momencie wypadku miał niecały miesiąc i 1100 km na liczniku. Należy do obywatela Niemiec, który jechał do Polski do znajomych. Z drogi podporządkowanej wyjechała mu jakaś kobieta, więc on by uniknąć zderzenia zjechał z drogi do rowu, gdzie zaliczył parę obrotów. Stan samochodu każdy widzi jaki jest - szkoda całkowita. Niestety nie dla ubezpieczyciela sprawczyni całego zamieszania. Otóż ów ubezpieczyciel (pominę jego nazwę z litości) zakwalifikował auto do remontu! Sprawa jest w sądzie, ale to delikatny wstyd dla tego ubezpieczyciela - chcą człowiekowi sprezentować ulepa, który z bezpieczeństwem będzie miał niewiele wspólnego. Podkreślam - auto nowe salonowe z przebiegiem 1100 km!
    Na zdjęciu widać wrak Scirocco. Historię usłyszałem od człowieka, który przywiózł go lawetą na Moto Event East. Samochód w momencie wypadku miał niecały miesiąc i 1100 km na liczniku. Należy do obywatela Niemiec, który jechał do Polski do znajomych. Z drogi podporządkowanej wyjechała mu jakaś kobieta, więc on by uniknąć zderzenia zjechał z drogi do rowu, gdzie zaliczył parę obrotów. Stan samochodu każdy widzi jaki jest - szkoda całkowita. Niestety nie dla ubezpieczyciela sprawczyni całego zamieszania. Otóż ów ubezpieczyciel (pominę jego nazwę z litości) zakwalifikował auto do remontu! Sprawa jest w sądzie, ale to delikatny wstyd dla tego ubezpieczyciela - chcą człowiekowi sprezentować ulepa, który z bezpieczeństwem będzie miał niewiele wspólnego. Podkreślam - auto nowe salonowe z przebiegiem 1100 km!
    11 maja 2014, 21:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (27)
    Źródło:

    Własne

    Marauder, – Waży 10 ton, jest niezniszczalny i kosztuje 300 tys. funtów.Auto osiąga prędkość 120 km/h. Dostępny jest w dwóch wersjach: z silnikiem CUMMINS ISBe4 Diesel (221 Kw and 1100 Nm) lub silnikiem MAN-a (176 kW AND 925 Nm).
    Waży 10 ton, jest niezniszczalny i kosztuje 300 tys. funtów.Auto osiąga prędkość 120 km/h. Dostępny jest w dwóch wersjach: z silnikiem CUMMINS ISBe4 Diesel (221 Kw and 1100 Nm) lub silnikiem MAN-a (176 kW AND 925 Nm).
    11 maja 2014, 11:15 przez SUBARIS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    8 maja 2014, 20:16 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj