Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 133 takie materiały
    Moto Guzzi Griso 1100 – Spotkany w Berlinie
    Spotkany w Berlinie
    7 lipca 2013, 1:31 przez MotoCross (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat 1100 Coupe – To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    To typowy przedstawiciel składaków, czyli prototypów, do których budowy wykorzystano części z innych modeli. W 1100 Coupe odnajdziemy elementy m.in. z PF 125p, PF 132p, Fiata 128 i Fiata X 1/9. Dwudrzwiowe nadwozie samonośne skrywało czteroosobową kabinę, w której o wygodzie można było mówić jedynie w przypadku przednich foteli. Silnik przeszczepiony z Fiata 128 znajdował się pod tylną klapą. Pod przednią maską ukryto bagażnik.

    Niestety wizualny potencjał samochodu został zaprzepaszczony przez montaż małego silnika o pojemności 1.1 litra i mocy zaledwie 55 KM, który pozwalał osiągać najwyżej 140 km/h. Powstał wyłącznie jeden egzemplarz PF 1100 Coupe, który został zniszczony. Po polskim samochodzie sportowym pozostały jedynie zdjęcia.
    5 lipca 2013, 14:29 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Skyline GT-R (KPGC10) – Pierwsza generacja kultowego modelu. Wersja coupe zadebiutowała w październiku 1970 roku, pod maską miała 6-cylindrowy silnik S20 o pojemności 2.0L i mocy 160 KM. Masa samochodu to 1100 kg. Do 1972 roku wyprodukowano 1197 sztuk.
    Pierwsza generacja kultowego modelu. Wersja coupe zadebiutowała w październiku 1970 roku, pod maską miała 6-cylindrowy silnik S20 o pojemności 2.0L i mocy 160 KM. Masa samochodu to 1100 kg. Do 1972 roku wyprodukowano 1197 sztuk.
    Jak wszyscy to i ja – Piękna biała s-ka 3.0 turbo kocham to auto w nim 1100 km do polski i drugie tyle z powrotem upływa przyjemniej
    Piękna biała s-ka 3.0 turbo kocham to auto w nim 1100 km do polski i drugie tyle z powrotem upływa przyjemniej
    28 czerwca 2013, 19:37 przez triko88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Audi S4 z 1992 roku – Auto pokonało granicę 418 km/h i zostało okrzyknięte najszybszym sedanem świata. Rekordowe Audi zostało zbudowane przez Jeffa Gernera. Pod maską pracuje klasyczny, 5-cylindrowy silnik z turbo, który po przeróbkach Jeffa osiąga moc 1100 KM i przekazuje ją na wszystkie koła. Przyznacie, że 418 km/h to całkiem niezły wynik, jak na 21-letnie auto.
    Auto pokonało granicę 418 km/h i zostało okrzyknięte najszybszym sedanem świata. Rekordowe Audi zostało zbudowane przez Jeffa Gernera. Pod maską pracuje klasyczny, 5-cylindrowy silnik z turbo, który po przeróbkach Jeffa osiąga moc 1100 KM i przekazuje ją na wszystkie koła. Przyznacie, że 418 km/h to całkiem niezły wynik, jak na 21-letnie auto.
    15 czerwca 2013, 10:33 przez SAdam96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Ducati Monster 1100 Evo Bulgari –
    14 czerwca 2013, 13:51 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ken Block – 650 KM
990 Nm przy 2800 obr
1100 kg
0-100 km/h 2,5 s
0-200 km/h 7,2 s
spalanie 60L/100 km
    650 KM
    990 Nm przy 2800 obr
    1100 kg
    0-100 km/h 2,5 s
    0-200 km/h 7,2 s
    spalanie 60L/100 km
    4 maja 2013, 13:52 przez elsxon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moc jest, ale trzeba również hamować – to hamuje 1100 konna bestie MAD MIKE
    To hamuje 1100 konna bestie MAD MIKE
    3 maja 2013, 10:25 przez tomaszek121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BenSopra Nissan RPS13 380SX – Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
    Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
    Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
    Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
    Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
    Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Sergio Pininfarina – Człowiek legenda zaprojektował: 

Cadillac Allanté
Alfa Romeo Spider Duetto
Austin 1800
Bentley Azure
Ferrari F40 jako naczelny projektant
Ferrari 328
Ferrari 360
Ferrari P4/5
Fiat 124 Sport Spider
Fiat Coupe
Fiat Dino
Lancia Thema SW
Maserati Quattroporte
Morris 1100
Peugeot 306 
Peugeot 504 Coupé/Cabrio
I wiele innych świetnych aut
    Człowiek legenda zaprojektował:

    Cadillac Allanté
    Alfa Romeo Spider Duetto
    Austin 1800
    Bentley Azure
    Ferrari F40 jako naczelny projektant
    Ferrari 328
    Ferrari 360
    Ferrari P4/5
    Fiat 124 Sport Spider
    Fiat Coupe
    Fiat Dino
    Lancia Thema SW
    Maserati Quattroporte
    Morris 1100
    Peugeot 306
    Peugeot 504 Coupé/Cabrio
    I wiele innych świetnych aut
    16 kwietnia 2013, 20:02 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj