Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 133 takie materiały
    VI Ogólnopolski Zlot Mercedesów w Toruniu, part. 6 – Przybyła też Zastawa 1100
    Przybyła też Zastawa 1100
    3 maja 2014, 10:51 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zastawa 1100 –
    14 kwietnia 2014, 18:19 przez postawka0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 1100 – Zdjęcie zrobione kilka lat temu w Chorwacji.
    Zdjęcie zrobione kilka lat temu w Chorwacji.
    31 marca 2014, 6:26 przez markus007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne.

    Honda Pan-europan st 1100 –
    30 marca 2014, 23:01 przez ~humor | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    priv

    Fiat 1100 – Następca modelu 508
    Następca modelu 508
    15 marca 2014, 11:17 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zephyr 1100 –
    18 lutego 2014, 12:19 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ULTIMATE 1/4 GRAND PRIX POLSKI – UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
 Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB. 
 W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
 Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
 Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
 Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
 Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

 Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

 Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
 Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

 Terminy :
 - 11.05.2014 
 - 13.07.2014 
 - 14.09.2014 

 Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

 Podział na klasy:

 Samochody klasy DRAG: 
 FWD – Napęd przedni
 RWD – Napęd tylny 
 AWD – napęd na wszystkie koła 

 Samochody klasy STREET:
 Street Diesel
 Street FWD - silnik wolnossący
 Street FWD+ - silnik z doładowaniem
 Street RWD - silnik wolnossący
 Street RWD+ - silnik z doładowaniem
 Street AWD – napęd na wszystkie koła
 Street US Cars 

 Motocykle : 
 Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
 Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

 Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
 Wkrótce więcej szczegółów.

 Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
    Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
    W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
    Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
    Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
    Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
    Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

    Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

    Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
    Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

    Terminy :
    - 11.05.2014
    - 13.07.2014
    - 14.09.2014

    Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

    Podział na klasy:

    Samochody klasy DRAG:
    FWD – Napęd przedni
    RWD – Napęd tylny
    AWD – napęd na wszystkie koła

    Samochody klasy STREET:
    Street Diesel
    Street FWD - silnik wolnossący
    Street FWD+ - silnik z doładowaniem
    Street RWD - silnik wolnossący
    Street RWD+ - silnik z doładowaniem
    Street AWD – napęd na wszystkie koła
    Street US Cars

    Motocykle :
    Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
    Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

    Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
    Wkrótce więcej szczegółów.

    Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    Ducati Monster 1100 –
    23 stycznia 2014, 0:22 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Monster – Moc maksymalna: 800 KM
Maksymalny moment obrotowy: 1420 Nm(ograniczony do 1100 Nm)
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,20 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona)
Masa własna: 2580 kg
Robi wrażenie
    Moc maksymalna: 800 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 1420 Nm(ograniczony do 1100 Nm)
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,20 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona)
    Masa własna: 2580 kg
    Robi wrażenie
    13 stycznia 2014, 19:05 przez mercmaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jiotto Caspita Mark I – Silnik:
Subaru-MM 12, 3497 cm3 (3.5L), Flat-12, DOHC, 60V

Parametry:
450 KM (335 kW) @ 10000 rpm, 362 Nm @ 6000 rpm

Średnica cylindra x skok tłoka:
84.00 x 52.60 mm

Skrzynia biegów:
6-biegowa manualna

Wymiary (dł. x szer. x wys.):
4534 x 1996 x 1135 mm

Rozstaw osi:
2700 mm

Rozstaw kół przednich:
1630 mm

Rozstaw kół tylnych:
1600 mm

Zawieszenie przednie i tylne:
niezależne, typu push-rod, z regulacją

Hamulce przednie i tylne:
tarczowe wentylowane

Koła przednie:
245/40 ZR 17

Koła tylne:
335/35 ZR 17

Napęd:
na tył (RWD)

Masa:
1100 kg

0-100 km/h:
4.7 s.

Prędkość maksymalna:
320 km/h

Stosunek mocy i momentu do masy:
409 KM na tonę | 329 Nm na tonę

Stosunek masy do mocy i momentu:
2,4 kg na KM | 3 kg na Nm

Pojemnościowy wskaźnik:
129 KM z litra | 104 Nm z litra



"F1 On The Road" - tak brzmiały slogany zapowiadające ten samochód, choć w rzeczywistości miał on być raczej drogowym odpowiednikiem wyścigowych pojazdów Grupy C z lat 80. Jiotto Caspita to bardzo ciekawy prototyp supersamochodu z Japonii, który mógł wejść do produkcji seryjnej.
Zbudowany w 1988 roku przez Dome - kultowego japońskiego producenta wyścigowych samochodów oraz sponsorowany przez Wacoal - największego w Japonii producenta... bielizny dla kobiet. Nad designem czuwał Kunihisa Ito, vice prezydent oraz główny designer firmy Jiotto Design, z którego usług korzystały takie marki jak Ford, Mazda czy Nissan.

Powstały dwie wersje tego prototypu. Pierwsza napędzana była przez wolnossący, 12-cylindrowy silnik płaski (F12) o pojemności 3.5L, mocy 450 KM i 362 Nm momentu obrotowego. Silnik został wyprodukowany przez Motori Moderni oraz Fuji Heavy lndustries. Była to słabsza wersja silnika, który miał się znaleźć w bolidzie Coloni-Subaru w Formule 1. Masa prototypu - 1100 kg, prędkość maksymalna 320 km/h, 0-100 km/h: 4.7 s.
Druga wersja zbudowana została w 1990 roku, również z silnikiem mającym korzenie w F1 - wolnossący 3.5L V10 Judd, 585 KM i 384 Nm. Masa tej wersji, to 1240 kg. Osiągi? 3.4 s. do setki i v-max 345 km/h.
Do tego, napęd na tył, 6-biegowa skrzynia biegów zbudowana przez firmę Weismann (Traction Products), niezależne, regulowane, wielowahaczowe zawieszenie (domyślny prześwit samochodu to 13 cm, za pomocą regulacji można zejść do 7 cm), podwozie i nadwozie wykonane z włókna węglowego przez Dome oraz Mitsubishi-Rayon, drzwi typu gull-wing, elektroniczne regulowane spoilery, hamulce stworzone przez Brembo, fotele Recaro, opony Dunlop na felgach Rays itp.
W 1991 roku samochód był na dobrej drodze do produkcji, zapowiadany jako bezkompromisowy, japoński supercar w pełnym tego słowa znaczeniu, Brytyjskie ministerstwo transportu podpisało nawet kontrakt na import do Wielkiej Brytanii.
Przewidywana cena za Jiotto Caspita, wynosiła aż 30 milionów jenów, czyli około 340 tysięcy dolarów, dla porównania, Honda NSX która w tamtym okresie wjeżdżała do salonów, wyceniona była na "ledwie" 56 tysięcy dolarów. Ale trzeba przyznać, że oba samochody dzieliła przepaść. NSX z silnikiem V6 o mocy 280 KM, 0-100 km/h: 5.7 s., v-max: 270 km/h, nadwozie z aluminium. Caspita z silnikiem V10 o mocy 585 KM, 0-100 km/h: 3.4 s., v-max: 345 km/h, nadwozie z włókna węglowego.
Jiotto Caspita nie miał całego życia spędzić na pokazach czy targach, wyłącznie jako prezentacja możliwości japońskich designerów i inżynierów. Na początku Wacoal i Dome szykowali ten samochód do produkcji i sprzedaży. Niestety, pomimo obiecujących planów, z czasem perspektywa produkcji zaczęła się oddalać. Przeszkodą okazał się stan rynku, a konkretnie tzw. "bańka spekulacyjna" w Japonii (cena dobra nie odpowiadała jego wartości). Przez co ten wyjątkowo drogi projekt został ostatecznie anulowany w 1993 roku. I choć samochód nawet w czasach gdy powstawał nie był super popularny, to jednak mimo wszystko smutno gdy projekt takiego kalibru ląduje w koszu. Gdyby wszedł do produkcji, na pewno byłby nie lada konkurentem dla włoskich i brytyjskich supercarów.
    Silnik:
    Subaru-MM 12, 3497 cm3 (3.5L), Flat-12, DOHC, 60V

    Parametry:
    450 KM (335 kW) @ 10000 rpm, 362 Nm @ 6000 rpm

    Średnica cylindra x skok tłoka:
    84.00 x 52.60 mm

    Skrzynia biegów:
    6-biegowa manualna

    Wymiary (dł. x szer. x wys.):
    4534 x 1996 x 1135 mm

    Rozstaw osi:
    2700 mm

    Rozstaw kół przednich:
    1630 mm

    Rozstaw kół tylnych:
    1600 mm

    Zawieszenie przednie i tylne:
    niezależne, typu push-rod, z regulacją

    Hamulce przednie i tylne:
    tarczowe wentylowane

    Koła przednie:
    245/40 ZR 17

    Koła tylne:
    335/35 ZR 17

    Napęd:
    na tył (RWD)

    Masa:
    1100 kg

    0-100 km/h:
    4.7 s.

    Prędkość maksymalna:
    320 km/h

    Stosunek mocy i momentu do masy:
    409 KM na tonę | 329 Nm na tonę

    Stosunek masy do mocy i momentu:
    2,4 kg na KM | 3 kg na Nm

    Pojemnościowy wskaźnik:
    129 KM z litra | 104 Nm z litra



    "F1 On The Road" - tak brzmiały slogany zapowiadające ten samochód, choć w rzeczywistości miał on być raczej drogowym odpowiednikiem wyścigowych pojazdów Grupy C z lat 80. Jiotto Caspita to bardzo ciekawy prototyp supersamochodu z Japonii, który mógł wejść do produkcji seryjnej.
    Zbudowany w 1988 roku przez Dome - kultowego japońskiego producenta wyścigowych samochodów oraz sponsorowany przez Wacoal - największego w Japonii producenta... bielizny dla kobiet. Nad designem czuwał Kunihisa Ito, vice prezydent oraz główny designer firmy Jiotto Design, z którego usług korzystały takie marki jak Ford, Mazda czy Nissan.

    Powstały dwie wersje tego prototypu. Pierwsza napędzana była przez wolnossący, 12-cylindrowy silnik płaski (F12) o pojemności 3.5L, mocy 450 KM i 362 Nm momentu obrotowego. Silnik został wyprodukowany przez Motori Moderni oraz Fuji Heavy lndustries. Była to słabsza wersja silnika, który miał się znaleźć w bolidzie Coloni-Subaru w Formule 1. Masa prototypu - 1100 kg, prędkość maksymalna 320 km/h, 0-100 km/h: 4.7 s.
    Druga wersja zbudowana została w 1990 roku, również z silnikiem mającym korzenie w F1 - wolnossący 3.5L V10 Judd, 585 KM i 384 Nm. Masa tej wersji, to 1240 kg. Osiągi? 3.4 s. do setki i v-max 345 km/h.
    Do tego, napęd na tył, 6-biegowa skrzynia biegów zbudowana przez firmę Weismann (Traction Products), niezależne, regulowane, wielowahaczowe zawieszenie (domyślny prześwit samochodu to 13 cm, za pomocą regulacji można zejść do 7 cm), podwozie i nadwozie wykonane z włókna węglowego przez Dome oraz Mitsubishi-Rayon, drzwi typu gull-wing, elektroniczne regulowane spoilery, hamulce stworzone przez Brembo, fotele Recaro, opony Dunlop na felgach Rays itp.
    W 1991 roku samochód był na dobrej drodze do produkcji, zapowiadany jako bezkompromisowy, japoński supercar w pełnym tego słowa znaczeniu, Brytyjskie ministerstwo transportu podpisało nawet kontrakt na import do Wielkiej Brytanii.
    Przewidywana cena za Jiotto Caspita, wynosiła aż 30 milionów jenów, czyli około 340 tysięcy dolarów, dla porównania, Honda NSX która w tamtym okresie wjeżdżała do salonów, wyceniona była na "ledwie" 56 tysięcy dolarów. Ale trzeba przyznać, że oba samochody dzieliła przepaść. NSX z silnikiem V6 o mocy 280 KM, 0-100 km/h: 5.7 s., v-max: 270 km/h, nadwozie z aluminium. Caspita z silnikiem V10 o mocy 585 KM, 0-100 km/h: 3.4 s., v-max: 345 km/h, nadwozie z włókna węglowego.
    Jiotto Caspita nie miał całego życia spędzić na pokazach czy targach, wyłącznie jako prezentacja możliwości japońskich designerów i inżynierów. Na początku Wacoal i Dome szykowali ten samochód do produkcji i sprzedaży. Niestety, pomimo obiecujących planów, z czasem perspektywa produkcji zaczęła się oddalać. Przeszkodą okazał się stan rynku, a konkretnie tzw. "bańka spekulacyjna" w Japonii (cena dobra nie odpowiadała jego wartości). Przez co ten wyjątkowo drogi projekt został ostatecznie anulowany w 1993 roku. I choć samochód nawet w czasach gdy powstawał nie był super popularny, to jednak mimo wszystko smutno gdy projekt takiego kalibru ląduje w koszu. Gdyby wszedł do produkcji, na pewno byłby nie lada konkurentem dla włoskich i brytyjskich supercarów.
    10 stycznia 2014, 14:49 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj