Szukaj
Znalazłem 67 takich materiałów
Motor:1896 cm3
Motor moc kW:74 kW
Motor moc KM:101 KM
Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem: Common rail
Turbina: Turbina
Cylinder treści: 4
Średnica cylindra: 795 mm
Ilość zaworów cylindra: 2
Ilość biegów: 5
Paliwo: Diesel
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
Zużycie paliwa (trasa): 4.3 (5.1) l/100km
Średnie zużycie paliwa: 5.2 (6.4) l/100km
Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
ccm)
Moc: 71KM przy 5000 obr/min (wersja cywilna) 90KM przy 6000 obr/min (wersja wyczynowa)
Vmax: 165km/h (cywilny) 210km/h (wyczynowy)
Masa własna: 750kg (cywilny), 680kg (wyczynowy)
Wyprodukowano 101 egzemplarzy. Konkurencją z PRL miała być Syrena Sport - jak wyszło każdy wie.
System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.
Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.
¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.
²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
xDEMON93x 169 pkt mocy
bratek12311 113 pkt mocy
mastejasyn 124 pkt mocy
stunter96 160 pkt mocy
stoPro 109 pkt mocy
Azgorath 124 pkt mocy
wookee94 109 pkt mocy
garnekxxx 101 pkt mocy
Maciuss 157 pkt mocy
drift095 120 pkt mocy
PatrixPL 118 pkt mocy
rychup 100 pkt mocy
POWER777 141 pkt mocy
PiereLuigi 113 pkt mocy
MrFlames 108 pkt mocy
kubek_GTI 122 pkt mocy
mepsfiu 158 pkt mocy
simoo 103 pkt mocy
kosior 95 pkt mocy
matti2870 97 pkt mocy
Stan na 02.03.2013 godz 03:00.
Wszystkie prace konkursowe Tutaj
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›