Szukaj
Znalazłem 67 takich materiałów
https://www.facebook.com/events/306174499546860/?ref_dashboard_filter=upcoming
Pierwszy w Polsce 1964 Impala SS. Pierwsza fotka jest z poczatku lat 70 na trasie katowickiej. Następnie stan w jakim nabyłem Chevyego, moja walka z ramą, składanie body z podwoziem. Następne zdjecia to walka z blacharką, której nie było - każdy element trzeba było stworzyć ręcznie i myśleć do czego to dospawać. Na koniec konwersja dachu na convertible i walka z zewnętrznymi poszyciami. Remont tego egzemplarza był w 101% nieopłacalny, pochłonął już gigantyczne pieniądze ale liczy sie pasja i sentyment. Płynie już zawieszenie hydrauliczne i inne podzespoły do niej. Silnik i skrzynia czekają gotowe
Zapraszam na www.custom-shop.pl
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.
Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.
Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›